Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וכמובן, אטימה עם סיליקון!(פנימית כמובן)

(הידעתם שסיליקון לבד יכול להחזיק תיבה הבנויה מאמ די אף 19 מילימטר ?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל המגזימנים פה שמכינים את התיבה שלהם נגד הפצצות של סקאדים........

תקראו את הדבר הבא:

 

guys------here's my take on this subject------choosing the material for a box seems to be some sort of personal thing that makes the builder feel more closely connected to the "project"-------i believe the facts are that there is little if any difference once the box is beyond a certain point-------sort of like distortion in an amp-----once its below 1 or 2 percent it doesn't matter if it is .8 or .0000008-----once the issue is below human JND's its only a point of discussion------in several A2000 seminars i demonstrated the differences between several types of enclosure materials------we did it BOTH audibly and with measurements done with a B&K accelerometer attached to the side of the enclosure-------and it became clear that the audible differences (with small enclosure sizes like are found in car systems) are gone LONG BEFORE we ever get to material differences as small as what exists between MDF and Baltic birch-----------the fact that the MOE of one is more than another is not an issue beyond a certain point no matter how exact we measure it--------it is a fact that if we pour an exact quart of water into the ocean the level will rise------and if we pour a precisely measured gallon of water into that same ocean it will rise 4 times as much-----but is the total level change of the ocean really a concern to mariners and swimmers--------everything in proper perspective is the real way to achieve good sound with the least effort and expense...........RC

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

תשמע, אם היה מדובר בתיבה שעשוייה מאמדיאף, והבן אדם היה שם דבק נגרים כמו שצריך

והיה משתמש בברגים, ואחרי זה היה משתמש בחיזוקים בצדדים, ואחרי זה היה שם סיליקון

ובסוף היה שם פלחים של מתכת בצדדים.. אז אולי היתה פה הגזמה.

 

אבל מעבר לזה, איפה ההגזמה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא הייתי סומך רק על הסיליקיון

אבל יש כאלה ששמים רק דבק עץ טוב, של elmer's או titebond, כשהם מתקשים הם יותר חזקים מהעץ עצמו:)

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

קטלו את הבןאדם...... העץ לא טוב זה לא טוב זה לא טוב.......

 

אפשר להגיד לו ש-MDF עדיף... אבל ניראה לי הוא קיבל רושם שאפשר לזרוק את התיבה שלו לפח וזהו......

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

תשמע, זה מובן שלא היית סומך על הסיליקון

גם אני לא היתי סומך על הסיליקון, עד שהרכבתי תיבה כזאתי :)

כשבניתי את התיבה שלי בפעם הראשונה, היא היתה בנוייה מברגים, וסיליקון פנימי כדי לאטום אותה, ולאחר הגימור החיצוני שרציתי לעשות לה, פירקתי את הברגים. ואז ניסיתי לפרק את התיבה, אך לא הצלחתי..

 

ביזבזתי יותר מ10 דקות לנסות להבין איפה הבורג ששחכחתי לשחרר, וכשהבנתי שלא זה המצב..

ניסיתי עם קצת יותר "כוח" לפרק את התיבה. אך הניסיונות היו לשווא.

(אני אחד מאלה שאוהבים ללכת עם הראש בקיר)

אז התחלתי עם קצת אגרופים מתוך הדופן הפנימית, ושוב.. לשווא.

אחרי חצי שעה של משחקים כדי לנסות לשחרר את הסיליקון, התחלתי להבין שיש לי כאן עסק עם דבק רציני, ולא כמו שאני חשבתי.... אז מה חשבתם שעשיתי?

כמובן, לקחתי פטיש2 קילו, התחלתי לדפוק על הדופן הפנימית, היתה מתיחה מינימלית של הדופן

אבל היא לא השתחררה במיל !

לאחר משחק מקדים קשה עם התיבה העקשנית, לקחתי סכין יפנית, תחמתי את הגבולות

וכל התיבה הפרקה לגורמים

:)

 

נכון סיפור מרתק ? זה הניסיון הראשוני שלי עם תיבה המורכבת מסיליקון... תרגישו חופשי לספר על חויותכם !

 

בכל אופן, דבק נגרים או סיליקון, לא ממש רלוונטי העיקר שיעלה זול יעשה את העבודה ויאטום כמו שצריך!

 

עריכה:

בהקשר לתגובות השליליות שהוא קיבל, אז זה רק משום שהוא ביקש אותן.

אני לא מאמין שהיה בזה הכוונה לגרום לו לזרוק אותה ולהביא אמ די אף.

 

אם קיבלת את הרושם הזה מאיתנו, לא זה הדבר ! התיבה תעבוד כמו שצריך!

במקרה הכי גרוע שאני יכול לחשוב עליו, היא לא תחזיק שנים רבות (וגם זה בספק)

ועל זה נאמר, שאלו יהיו הצרות שלנו :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
תשמע, זה מובן שלא היית סומך על הסיליקון

גם אני לא היתי סומך על הסיליקון, עד שהרכבתי תיבה כזאתי :)

כשבניתי את התיבה שלי בפעם הראשונה, היא היתה בנוייה מברגים, וסיליקון פנימי כדי לאטום אותה, ולאחר הגימור החיצוני שרציתי לעשות לה, פירקתי את הברגים. ואז ניסיתי לפרק את התיבה, אך לא הצלחתי..

 

ביזבזתי יותר מ10 דקות לנסות להבין איפה הבורג ששחכחתי לשחרר, וכשהבנתי שלא זה המצב..

ניסיתי עם קצת יותר "כוח" לפרק את התיבה. אך הניסיונות היו לשווא.

(אני אחד מאלה שאוהבים ללכת עם הראש בקיר)

אז התחלתי עם קצת אגרופים מתוך הדופן הפנימית, ושוב.. לשווא.

אחרי חצי שעה של משחקים כדי לנסות לשחרר את הסיליקון, התחלתי להבין שיש לי כאן עסק עם דבק רציני, ולא כמו שאני חשבתי.... אז מה חשבתם שעשיתי?

כמובן, לקחתי פטיש2 קילו, התחלתי לדפוק על הדופן הפנימית, היתה מתיחה מינימלית של הדופן

אבל היא לא השתחררה במיל !

לאחר משחק מקדים קשה עם התיבה העקשנית, לקחתי סכין יפנית, תחמתי את הגבולות

וכל התיבה הפרקה לגורמים

:)

 

נכון סיפור מרתק ? זה הניסיון הראשוני שלי עם תיבה המורכבת מסיליקון... תרגישו חופשי לספר על חויותכם !

 

בכל אופן, דבק נגרים או סיליקון, לא ממש רלוונטי העיקר שיעלה זול יעשה את העבודה ויאטום כמו שצריך!

 

עריכה:

בהקשר לתגובות השליליות שהוא קיבל, אז זה רק משום שהוא ביקש אותן.

אני לא מאמין שהיה בזה הכוונה לגרום לו לזרוק אותה ולהביא אמ די אף.

 

אם קיבלת את הרושם הזה מאיתנו, לא זה הדבר ! התיבה תעבוד כמו שצריך!

במקרה הכי גרוע שאני יכול לחשוב עליו, היא לא תחזיק שנים רבות (וגם זה בספק)

ועל זה נאמר, שאלו יהיו הצרות שלנו :)

 

אתה יכול לחמם את הסיליקון עם פן או משהו כזה זה בד"כ נוזל

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

איל, לפי דעתי זה יקרה בכל סוג של סיבית.

מה שיבדיל ביניהם זה הציפוי שלהן.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בוא נגיד ככה, אם הציפוי היה פורמייקה מעץ בוק, הסיבית לא היתה מתנפחת :)

 

דרך אגב יש חומר חדש הייתי ממליץ עליו לבניית תיבות , אך היום הוא אינו זול אז אני לא חושב שזה משמעותי, אולי זה כן משמעותי לאנשים עם עוצמות מטורפות שתיבות אמ די אף רגילות לא עומדות בתקן, (יש כאלה ?)

 

ואם מישהו מכיר את חומר, אני מדבר על קיר-עץ גרמני.

(הסיבה שהוא יקר זה משום שאין לו יבוא סדיר לארץ)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לכל אלו שביקשו מידות של התיבה, בבקשה :

 

calculate.JPG

 

יש לי עוד שאלה, תמליצו לי בבקשה על אזה דבק להדביק את הפלטות (חוץ מהברגים) ?

והאם כדאי לשים בתוך התיבה חומר כזה

 

: homer.jpg

 

אם במקרה לא יהיה באס חד,מדוייק ונעים ?

מש"ק זרזור

פורסם

מניסיון אני ממליץ לך על סיליקון. לא בשביל חוזק (למרות שהוא כזה) אלה בשביל איטום

והעלות שלו מינימלית לעומת דבקי נגרים אחרים שאין לך בהם שימוש בגלל העובדה שמדובר בתיבה עם ברגים

 

לגבי הספוג, גם אם תשים גם אם לא תשים באוזן שלך תקבל את אותה התוצאה, מיותר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני בניתי תיבה מי עץ סנדוויץ' חזק ומוצק מאוד..אמרו לי שעץ לא יחזיק מעמד בלה בלה בלה..

 

אבל העץ מחזיק טוב מאוד ולא מיתפורר...

 

אם ליבנות תיבה מומלץ או סנדוויץ' או MDF (או שזה סיבית שכחתי)חחח :oops:

פורסם

אני חושב שגם הMDF זול יותר

ואחשיוו שאני בונה תיבה אני מחבר את כל הפלטות בברגים ואז אני ממלה את כל הדפנות הפנימיות בדבק נגרים?

מה עדיף דבק נגרים או סיליקון?


×
×
  • תוכן חדש...