Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מתערוכת אוטומוטור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו בדיוק הייתה כוונתי

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 279
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חזרתי עכשיו ודווקא די נהנתי.

הרעש של הFF ה458 והמורצ'ילאגו פשוט חלומי. (כן, הניעו את כולם)

בנוסף נורא התרשמתי מהDS5 של סיטרואן.

פורסם
מישהו יכול להסביר לי בבקשה בשביל מה הביאו את הפג'ו הזאת?

 

הפז'ו הזאת הייתה בהתחלה מכוסה בבד ואז הם חשפו את האוטו "שעיצב" נהג תחת השפעת אלכוהול.

פורסם

חזרתי עכשיו ובאמת שאני לא מרגיש מופסד, סה"כ 55 שקלים, זה מעניין זה נחמד וזה מעביר את היום ממש טוב, אני לא מבין על מה אנשים מתלהמים, באמת היה קצת מאכזב שהרבה יבואנים לא הגיעו ואת מקומם תפסו חברות הליסינג שגרמו לתערוכה להרגיש קצת כמו יום מכירות, מצד שני היו הרבה יותר מכוניות מעניינות משנים קודמות, סה"כ, אני מרוצה מהיום הזה :-)

פורסם
מישהו יכול להסביר לי בבקשה בשביל מה הביאו את הפג'ו הזאת?

 

DSCF1619.jpg

היום הייתי בתערוכה והיא לא הייתה.. התאכזבתי :\

פורסם

באגירה

 

למען הסר ספק, אני חושב שהLFA נראית מדהים.

כן, עם הפלסטיקים של המזגן:wink:

 

אבל לאלו שלא אהבו, אולי זאת אופציה טובה יותר?

הLFA קונספט כפי שהוצגה ב2005

lexus_lf-a.jpg

פורסם

חזרתי לא מזמן,סך הכול סביר,אכן הרבה יצרנים לא הופיעו,היה היה נחמד לראות פרארי,מזרטי,וWOW כמה שטוב ה458 נשמעת ,צווחת זעם פשוט.

 

חבל שכול רכבי פוולסגון היו סגורים.

 

והכי עצבן אותי זה הלחמניה עם הנקניק ב 25 שקל בלי סלטים!!!! משהו עלוב!!.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האמת אני לא אכלתי שם, פשוט לא הרגשתי רעב וזה סתם היה נותן לי פחות זמן איכות עם ה458, אבל הבנתי מאחי שהוא אכל מוקפץ עם שתייה ב50 ש"ח, שזה לא הרבה יותר יקר מבחוץ

פורסם
צולם בירושלים, אני פשוט לא אתן שתלכלכו על ירושלים :-)

gyE7e.jpg

 

נכון , גם אלה צולמו בירושלים ( אני ו 2 חברים ירושלמים !!!) :

DSC_7222_2.jpg

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

מבחינת אוכל, מוכרים חרא במחיר של זהב.

אבל בסדר, גם בפסטיבל המהירות בגודווד זה אותו רעיון. בכלל באירועים מסוג כזה זה הנוהל. מומלץ להביא אוכל ושתיה מהבית.

אני חושב לבוא בשביל המכירה הפומבית של אוטומאניה..:wink:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

לא יודע איך זה באלבר,בשלמה סיסקסט ראיתי לא מאט מזדה 3 שעברו תאונות נחמדות.

אני ממליץ מי שמגיע מחר ויום רביעי קחו איתכם אוכל,פשוט עושים מאיתנו פראיירים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי היום,היה סך הכל נחמד,הרבה אנשים והיה קשה לצלם את הרכבים כמו שצריך..

לדעתי-שווה 55 שקל,יותר מזה-לא.

 

אגב,ראיתי את הקורסה OPC ששימשה כרכב מבחן עומדת למכירה אצל שלמה סיקס.

פורסם
אני ממליץ מי שמגיע מחר ויום רביעי קחו איתכם אוכל,פשוט עושים מאיתנו פראיירים.

המחירים בדוכני המזון תמיד שערורייתיים בכל מקום בו אין אפשרות אחרת.

אותם המחירים בדוכני מזון של נוקיה, בזמן המשחקים של מכבי תל אביב.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...