Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן קופה החדשה ב-135K, פלוסים ומינוסים?


Or_s
שימו לב! השרשור הזה בן 4419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני בכלל לא חושב שהיא מתיימרת להיות גרסת ביניים. לדעתי היא באה להציע רכב יפה וחזק לצעירים ומבוגרים (אלה שלא צריכים עוד 2 דלתות) בלי להתפשר על נוחות.

 

רכב גודש או לא גודש לא רלוונטי. מה שקובע הוא מה אתה מקבל מבחינת הכוח ואם זה מספיק לך. מצידי שישבו שם גמדים שיסובבו פדאלים.

 

אני לא יודע איפה מצאת מגאן 2 ליטר ידנית אבל מבעלות על פלואנס 2 ליטר (אותה יחידת כוח על מרכב קצת יותר כבד) הביצועים טובים מאוד לרכב בלי יומרות ספורטיביות.

 

ההשוואה לוולוסטר נכונה רק מבחינת מרכב. הולוסטר צפופה וחלשה יותר, פחות נוחה והרבה פחות שימושית (עד כמה שניתן להגדיר מרכב 3 דלתות שימושי).

 

איזה רכבים מתחרים בה לדעתך במחירים האלה?

 

גם אני לא חשבתי שקיימת ידנית, במקרה חבר שלי בעלים של אחת.(משפחה שקונה רק רנו)

 

מגאן קופה חסרת יומרות ספורטיביות? לדעתי כל העיצוב זועק ספורטיביות, וחבל שהיא יפה ולא אופה.

זה ממש לא רכב עגלה, אבל במחיר הזה אפשר לקבל יותר.

הכוונה שלי שאם נתעלם מהעיצוב, כי יופי זה בעייני המתבונן. הרכב הזה הוא ממש לא תמורה טובה לכסף. זה עדיין לא אומר שזה רכב גרוע פשוט התמחור גבוה מדיי לטעמי.

הצעתי מקודם מספר אלטרנטיבות שלדעתי נותנות תמורה טובה יותר לכסף.

אבל אני בעד מכוניות יפות על הכביש, אז אם זה מה שהבחור רוצה שיקנה ויהנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם אני לא חשבתי שקיימת ידנית, במקרה חבר שלי בעלים של אחת.(משפחה שקונה רק רנו)

 

מגאן קופה חסרת יומרות ספורטיביות? לדעתי כל העיצוב זועק ספורטיביות, וחבל שהיא יפה ולא אופה.

זה ממש לא רכב עגלה, אבל במחיר הזה אפשר לקבל יותר.

הכוונה שלי שאם נתעלם מהעיצוב, כי יופי זה בעייני המתבונן. הרכב הזה הוא ממש לא תמורה טובה לכסף. זה עדיין לא אומר שזה רכב גרוע פשוט התמחור גבוה מדיי לטעמי.

הצעתי מקודם מספר אלטרנטיבות שלדעתי נותנות תמורה טובה יותר לכסף.

אבל אני בעד מכוניות יפות על הכביש, אז אם זה מה שהבחור רוצה שיקנה ויהנה.

אתה לא יכול להתעלם מהערך המוסף הגדול של רכב במרכב קופה שזה המראה ,ולטעון שהרכב אינו תמורה טובה לכסף.So?

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא יכול להתעלם מהערך המוסף הגדול של רכב במרכב קופה שזה המראה ,ולטעון שהרכב אינו תמורה טובה לכסף.So?

 

אבל זאת דעתי, אני לא רואה בזה ערך מוסף. אם זה מה שאתה מחפש באמת תקנה ולוסטר.

ציינתי שהרכב מעוצב יפה, לדעתי גם האסטרה, הלאון והגולייטה נראות טוב אז מה.

וציינתי למה אני חושב שהרכב לא תמורה טובה לכסף, הצגתי מספר פרמטרים ואתה מתעלם מהם לחלוטין.

כל אחד וסדר העדיפויות שלו, אצלי הביצועים בעדיפות עליונה, לא אצל כל אחד זה ככה וטוב שכך. יכול לבוא מישהו ולהגיד שהמנוע אצלי חסרון כי רצוי לתלדק אותו באוקטן 98, וצריך לשמור על הטורבו.

 

135K זה עדיין יותר מדיי בשביל מה שהרכב הזה נותן, ומחירו על הכביש בטח מעל 140K.

לטעמי מחיר ריאלי לרכב הוא 120-125K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצבע כתום הרכב פשוט יפה. נקודה. ובהתחשב בזה ששירוקו בסיסית עם 122 כ"ס והילוכים ידניים עולה 150 אלף, אז המחיר שהוצע כאן הוא פשוט מעולה. גם לעומת הולוסטר שמציעה מנוע חלש יותר ועיצוב מצועצע שמתאים לילדים מתלהבים, ושלא לדבר על כך שהיא יקרה משמעותית בגרסתה המאובזרת והמקבילה לרנו.

לפחות תדייק בדברים. יש ולוסטר מאוד מאובזרת במחיר של 137K ש"ח. לעומת הולוסטר, המגאן מציעה עיצוב פושר ומקום לא נעים לשהייה. וכן, ישבתי באחת. אגב, מעניין מאוד שאנחנו בפורום שמתיימר להיות של מביני עניין והרבה כותבים "ולוסטר רכב לילדים מתלהבים". לזה לא ציפיתי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שישבת בולוסטר אתה עדיין חושב ככה?

 

אפילו אשתי כשהתיישבה בולוסטר בסוכנות אמרה שהוא זוועה והיא אחת שלא מבדילה בנוחות בין באלנו למגאן.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להביא דוגמאות כמו אישתי אמרה או החברה אמרה גם אני יודע וגם אצלי זה קרה (בהשוואה בין גולף חדשה ליונדאי חדשה). וכן בהחלט אני אומר שהיונדאי מרגישה איכותית יותר וכיף לשהות בה מאשר במגאן. אבל אני "צעיר מתלהב" ואתם כנראה מ"זקני השבט". כל אחד וטעמו הוא. אגב, שים לב שאפילו מנכל וולקסווגן התלהב מיונדאי ומאיכות הפנים שלה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא התלהב ממשהו מאוד ספציפי ברכב מסויים. זה ממש לא משליך על הכל.

האיכות בוולוסטר בסדר. אין מה להתלהב. ממבט די מהיר, הפלסטיקה של הדשבורד סבבה, אבל חלקים מהקונסולה המרכזית, הפלסטיקה על ההגה והפלסטיקה בידיות של הדלתות לא משהו בכלל. העור אשפה, גם בהגה וגם במושבים.

מתלהבים מהאיכות רק בגלל שזה טוב יחסית למה שיונדאי היו מייצרים פעם.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העור כנראה (לפי ההרגשה שלי) לא באמת עור אלא דמוי עור. והוא ממש לא אשפה (ביחס לרכבים אחרים, כמובן לא משווה לבמוו מפוארת). נכון, יש פלסטיקה מעפנה פה ושם אבל כיף לשבת ברכב, הכל נוח, יש שליטה על הכל, האיכות בכללי טובה וגם איכות ההרכבה.

 

אגב, הוא התלהב גם מאיכות הרכב וגם ממשהו שהם לא הצליחו לעשות ויונדאי לטענתו כן (משהו עם ההגה, לא זוכר במיוחד). ומדובר ב-I30 החדשה, שהולוסטר דיי דומה לה, ואני משער שגם מבחינת איכות החומרים וההרכבה הן דומות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להביא דוגמאות כמו אישתי אמרה או החברה אמרה גם אני יודע וגם אצלי זה קרה (בהשוואה בין גולף חדשה ליונדאי חדשה). וכן בהחלט אני אומר שהיונדאי מרגישה איכותית יותר וכיף לשהות בה מאשר במגאן. אבל אני "צעיר מתלהב" ואתם כנראה מ"זקני השבט". כל אחד וטעמו הוא. אגב, שים לב שאפילו מנכל וולקסווגן התלהב מיונדאי ומאיכות הפנים שלה.

 

אתה מדבר על איכות בנייה ואני מדבר על נוחות שימוש. אלה שני דברים שונים. מרכבה סימן 3 בנוייה הרבה יותר מאסיבי אז זה עושה אותה ליותר נעימה?

 

אתה יושב נמוך מידי, שדה הראייה גרוע ולא אהבתי את תנוחת הנהיגה (שזה דבר סובייקטיבי). בנוסף תא המטען קטן ולא נוח.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחת רק את העניין ה"קטן" שמדובר ברכב קופה, והוא מתיימר להיות ספורטיבי (או יותר נכון לשם כיוונו אותו ביונדאי) ולכן ישיבת התנוחה נמוכה ותא המטען דיי קטן(?! הוא לא, במיוחד לא לרכב כזה). אבל לך זה חסר, ולעוד הרבה כמוך, אבל יש גם אנשים כמוני שזה לא מפריע להם וזה מה שהם חיפשו (בגדול כמובן).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מדבר על רכבי ספורט אלא מין רכב ביניים שאמור להיראות ספורטיבי אבל לענות על צרכי היומיום (בגלל זה גם הדלת הנוספת).

 

בולוסטר אתה לא מקבל רכב ספורט אבל גם לא רכב פונקציונאלי אז מה הוא מציע חוץ.מפוזה?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרקטיות יותר מרכב קופה רגיל + מרחב פנימי טוב. איבזור רב. מנוע חזק ביחס ל-1.6 אטמוספרי + התנהגות מהנה. וכל זה ברכב קופה יפה במחיר נורמלי-טוב.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העור כנראה (לפי ההרגשה שלי) לא באמת עור אלא דמוי עור. והוא ממש לא אשפה (ביחס לרכבים אחרים, כמובן לא משווה לבמוו מפוארת). נכון, יש פלסטיקה מעפנה פה ושם אבל כיף לשבת ברכב, הכל נוח, יש שליטה על הכל, האיכות בכללי טובה וגם איכות ההרכבה.

 

אגב, הוא התלהב גם מאיכות הרכב וגם ממשהו שהם לא הצליחו לעשות ויונדאי לטענתו כן (משהו עם ההגה, לא זוכר במיוחד). ומדובר ב-I30 החדשה, שהולוסטר דיי דומה לה, ואני משער שגם מבחינת איכות החומרים וההרכבה הן דומות.

 

זה אותו עור מגעיל כמו במיצובישי לאנסר. כבר עדיף בלי. האיכות בכללי בינונית. יותר טובה מאשר בסובארו B3 אבל פחות טובה מאשר בגולף. שום דבר להתלהב ממנו. לטעמי העיצוב הפנימי עמוס (גם החיצוני האמת, אבל זה פחות מפריע לי).

שלא תבין אותי לא נכון, הרכב מאוד נחמד ונראה כמו תמורה טובה למחיר בגרסא הבסיסית (ב 140K כבר עדיף קורסה OPC לדעתי), אבל לא צריך לעשות ממנה משהו שהיא לא.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקאץ'? (חוץ מקרסו).

 

שאסטרה טורבו עולה 123K?

 

לדעתי, למרות ההנחה, המחיר עדיין גבוה מדי.

אני לא אהבתי את התחושה מאחורה בקופה הזו.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובתור מי שמחזיק אחת כזו מאז נובמבר האחרון, אני יכול לומר שהרכב מרווח (במיוחד מלפנים. מאחור קצת פחות), נוח מאוד, מאובזר היטב והשילוב גיר-מנוע מספק. לי חשוב היה להנות גם מהמראה של הרכב, וזו הסיבה שלא בחרתי בלאון/גולף וכו'. לטעמי הוא יפה בהרבה אפילו מהמיטו (הזערורית) והשירוקו הנדושה-משהו.

 

בצבע כתום הרכב פשוט יפה. נקודה. ובהתחשב בזה ששירוקו בסיסית עם 122 כ"ס והילוכים ידניים עולה 150 אלף, אז המחיר שהוצע כאן הוא פשוט מעולה. גם לעומת הולוסטר שמציעה מנוע חלש יותר ועיצוב מצועצע שמתאים לילדים מתלהבים, ושלא לדבר על כך שהיא יקרה משמעותית בגרסתה המאובזרת והמקבילה לרנו.

 

סיגל בד"כ כותב דברי טעם, הפעם יש לי קצת מחלוקת עימו:

מאחור צפוף מאוד, אם רלבנטי. ומאוד לא מתאים לילדים - אם רלבנטי.

מאובזר היטב? שאלה של למה אתה מצפה. בעיני מבפנים הוא מעליב.

שילב מנוע/גיר ממש רחוק מלהרשים.

 

מה שכן, הרכב נראה מעולה באפור. אמנם רואים אותו הרבה אצל נשים מבוגרות מצפון לירקון שחושבות שזה מה שיציל את רוח הנעורים שלהן (אחרי שהבוטוקס כשל), אבל זה לא צריך למנוע ממך לרכוש אותו. אולי רק לא בכתום ;-)

 

דבר נוסף, הוא משדר רוח ספורטיבית שממש אין לו. אפשר לכתוב כמה שרוצים על זה שאפשר לייצר כיף גם מרכבים עצלים, אבל אני מעדיף רכב שגם נוסע.

 

ודבר אחרון - אם כבר כתום - נסה פוקוס 1.6T ידנית. נשמע לי בון-בון אמיתי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...