Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום בירשותי פיגיו 206xt שנת 2001 מנוע 1400

עכשיו, שתי החלונות הקדמיים הם חשמליים ושתיים האחוריים ידניים אני רוצה לעשות אותם גם חשמליים , איך כל העסק הולך האם זה יקר האם זה עבודה רצינית?

תודה מראש 

  • ספונסר פורום
פורסם

זאת לא עבודה רצינית.

כדי להתקין את החלונות יש לקנות שני קיטים להתקנה של חלון חשמל ברכב הנ"ל, להעביר כבל מתח (במידה ואין) ולהתקין. לא סיפור רציני, אבל בהחלט דורש מעט ידע טכני.

פורסם

תודה רבה על התשובה אני כמובן לא יעשה זאת לבד אני מחפש מקום טוס ואיכותי ובמחיר סביר באיזור חיפה וקריות, מה המחיר של עבודה כזו כולל קיטים בערך? ויש לי שתי כפתורים של הרמת החלונות הקדמיים שלי , האם אני יצתרך לחבר עוד כפתורים או מה איך זה ילך ?

פורסם

שבוע טוב.

 

ממליץ לך לחפש בפירוקיות רכב זהה לשלך ולפרק ממנו את כל החשמל של החלונות, מנועים, מתגים, מתאמים פלסטיקה ועוד...

אין לך מושג איך זה ישתלם לך !

 

אני כותב זאת לאחר שהשבוע סייעתי לחבר שהותקנו אצלו בעבר חלונות חשמל - זה רועש, יש בעיות של חיבורים, כשהזכוכית יורדת למטה היא מוזיזה את המנוע ועוד...

 

בקיצור, תשאף למקוריות בסעיף הזה.

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...