Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מעוניין לקנות רכב שישרת אותי בנסיעה של 70 ק"מ ביום.

מאחר ואני סטודנט חשוב לי שיהיה כמה שיותר זול, אמין ובטיחותי ככל שניתן, במסגרת תקציב של עד 15K לרכב.

 

ראיתי ביד2 שני רכבים שלאחרונה עניינו אותי.

 

1- רנו קליאו B II, שנת 2003 עם 170K קמ, אוטו', טסט לשנה, ולפי מה שאומר הסוחר יש מערכת גז, שרק צריך לחבר אותה, שהשווי שלה בערך 4000 שח. סך הכל הרכב עולה 10K שח.

 

2- שברולט קוואליר, שנת 99 160K קמ, אוטו, טסט ל3 חודשים, ב5.5K שח.

 

אשמח לקבל חוות דעת על שני הרכבים, ורכבים נוספים, תודה.

פורסם

בחירות לא ממש מוצלחות,הגיר של הקליאו נחשב ללא ממש אמין,והקווליאר לא חסכונית בכלל וזולה בצורה מחשידה.

אתה רוצה רק אוטומט או ידני גם מתאים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בחירות לא ממש מוצלחות,הגיר של הקליאו נחשב ללא ממש אמין,והקווליאר לא חסכונית בכלל וזולה בצורה מחשידה.

אתה רוצה רק אוטומט או ידני גם מתאים?

 

לגבי הקליאו הסוחר (שהמשפחה שלו גרה מטר ממני) מתחייב בבדיקה על הרכב, ואמר שהגיר טוב.

הקווליר ממש זולה, ובגלל זה היא אופציה.

 

לגבי ידני, דווקא מתאים אבל לא מצאתי הרבה...

פורסם

אם יש אופציה לידני זה עדיף בהרבה,גם חסכוני יותר וגם אמין יותר,אתה יכול לבדוק פונטו ספייס,תקבל רכב מאוד חסכוני ממדול 2002 בערך,נחשב לזול לתחזוקה ורמת אמינות טובה,עוד רכב זה שרייד תוכל לקנות ממודל 2000 עם מנוע 1500 הרכב יהיה זריז ואמין.

יש גם את הגטס היא פחות חסכונית לכן כדי רק ידני,מנגד תקבל עם זול לתחזוקה,תימנע מגרסת ה GLF.

 

אגב לגבי הקליאו אם יש מערכת גז,למה היא מנותקת?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אגב לגבי הקליאו אם יש מערכת גז,למה היא מנותקת?

 

המוכר לא כל כך הסביר לי, אבל אמר שאין בעיה לחבר חזרה, וגם יש את המיכל גז.

פורסם

נשמע מוזר,בכול אופן נתתי לך 3 אופציות שלדעתי לסטודנט שמחפש רכב חסכוני וזול לתחזוקה יתאימו.

בהצלחה בחיפושים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אתה יכול להוסיף גם לאופציות שלך 206 ידנית! שנתון 2000/1, בהחלט ניתן למצוא עד 15 אלף אקזמפלרים שמורים.

 

נשמע נחמד, מצאתי אחת שנת 2000 ב13K שח.

 

נשמע מוזר,בכול אופן נתתי לך 3 אופציות שלדעתי לסטודנט שמחפש רכב חסכוני וזול לתחזוקה יתאימו.

בהצלחה בחיפושים.

 

אני אברר שוב, ואחפש כמה מהרכבים שהמלצת.

 

תודה לשניכם :)

×
×
  • תוכן חדש...