Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה אחת יש לי שאני מאמין שהיו הרבה רוצים לשמוע את התשובה המיתולוגית:

 

איזה סאב יורד לרמות שמרטיטות את הכבד בגוף....

 

אני מתכוון בסביבות ה800 900 8)

 

ככה שאפשר להשיג מכל חנות אודיו לרכב נקרא לזה סאבים עממיים : פיוניר, רוקפורד, סרווין ווגה, סוני, דראגסטר או קנווד וכאלה לא KICKER MTX AUDIOBAHN וכל אלה...

 

בבקשה תנו לי תשובה עכשיו יש לי פיוניר לא יודע דגם פרי אייר שהדוגמה שלו היא כמו שטיח אלומיניום בליטות כאלה בלי יהלום אבל...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

בשביל הסדר נגיד שאת כל הסאבים האלה דוחף המגבר הזה : Rockford 301M ...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
יש לי פיוניר לא יודע דגם פרי אייר שהדוגמה שלו היא כמו שטיח אלומיניום בליטות כאלה בלי יהלום אבל...

TS-303F כזה ? הוא מרעיד בהחלט, אבל מדויק הוא לא.

untitled.jpg

MCS 2008

פורסם

תכוון אותו נכון.. כי הסאב הזה דווקא לא מרעיד בכלל אבל הוא הפיוניר הכי מדויק ששמעתי.

זה גם בגלל שהוא חלש

פורסם

אני לא מאמין ששוב אני יכול לייעץ מנסיון אבל גם את הסאב הזה היה לי (170 RMS משהו כזה) והוא באמת מדוייק בערך כמו הרוקפורד 3412 רק טיפה חזק יותר ויותר עמוק

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

את ה304 שמעתי פעם אחרונה לפני שנה וחצי בערך אז אולי הזכרון מטעה אותי..

הענות התדרים שלו הייתה הרבה יותר גרועה מזו של ה305. אבל את מה שהוא יכל לנגן הוא ניגן כמו ה305. לא זכור לי שהוא היה יותר מדוייק. זה הרבה תלוי בכיוונון של המגבר.

ה304 היה בתיבה פתוחה של 50 ליטר בפיאט טיפו. אני לא יודע לאיזה תדר הייתה מכוונת אבל אני מעריך שבסביבות ה40-43HZ

 

שורה תחתונה.. אני מוכן להתערב שאף אחד פה לא שמע את 2 הסאבים באותם תנאים ובהבדל פרק זמן קצר בין אחד לשני. לדעתי אם אין לך מגבר חזק שידחוף את ה305 כי הוא צריך הספק של לפחות 280-300 ואט כדי להשימע טוב. אז תקח 304. הוא ינגן יור טוב עם מגבר חלש. שמעתי אותו אז על מגבר של לוג'יק 800W והוא היה חזק יחסית

פורסם

אז אין מישהו שעונה לי אורגינל?

 

ודרך אגב יש לי את הסאב אני יגיד לך בדיוק מה רשום עליו TS-W303F

 

FRRE AIR USE SUBWOOFER \ HP DEXTREME GRAVE AN CHARGE

LIBRE

 

אנערף כל זה מחוק כבר... 30CM/12" 4 OH מסביב לחור מאחורה עם הרשת רשום FREE AIR USE\CHARGE LIBRE 500W MAX' \160W NOM. יענו RMS

 

MADE IN MEXICO וזה זה מה שרשום עליו הרקי שחור הכל רשום בלבן ואותו פרונט כמו בתמונה הזאתי

 

הוא נחשב חמוד לא?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כי אני מדבר על סאבים במחירים סבירים אחי לא שאמרתי שהם לא טובים כי הם לא רואים בעיניים בכלל

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אז מה כולם מסכימים שבין כל הסאבים שציינתי זה הסאב שיורד הכי הרבה והוא הכי עמוק???

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...