Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לרכוש רכב משפחתי בכ-45k.

 

הדרישות מהרכב הינן:

 

אוט'.

תא מטעו גדול (מיועד לעגלת תינוק).

לפחות 80 ק"מ ביום, מרביתם בינעירוני.

בטיחותי.

יעיל מבחינת עלות ותכיפות התיקונים.

 

הוצע לי פוקוס 07. איך הוא מבחינת עמידה בדרישות שלי?

האם יש מועמדים טובים יותר?

מהי עלות סבירה לפוקוס כאמור עם עבר בליסינג?

פורסם

הפוקוס היא אופציה סבירה+,המחיר תלוי בסוג בליסינג,במצב הרכב,בקילומטרז' והיכן טופל.

 

אם תא מטען גדול ואמינות חשובים,כדאי אולי לשקול סקודה אוקטביה 1600 מהשנים 2005-6, רכב סולידי,אמין,תא מטען ללא מתחרים שנפתח עם דלת חמישית ומאפשר הטענה קלה של כמעט כל חפץ ועגלה,מנוע פשוט ללא קשקושים והספק וביצועים דומים לפוקוס.

 

אם אתה יכול להסתפק בתא מטען בינוני וללא דלת חמישית אפשר לשקול ניסאן אלמרה 2006 ,אמינות רבה,מנוע חזק וסביבת נוסעים ונהג ברמה סבירה לרכב יפני (למרות שהורכבה באנגליה),תמורה טובה למחיר.

 

מה שחשוב באמת זה לבדוק היטב ולרכוש רכב שמור,מטופל ותקין.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

לאלמרה אין צריכת דלק מוגברת כמו שמיוחס לפוקוס?

 

ובכלל עד כמה צריכת הדלק של הפוקום רלוונטית לגבינו בהתאם למסלול נסיעתינו (80 ק"מ בינעירוני)

 

מה ההבדל בין הרכבים מבחינת עלויות תחזוקה? עד כמה הרכבים בסיכון לגניבה?

×
×
  • תוכן חדש...