Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפולו היא "יותר אוטו" לעומת הספייס. תרגיש לך יותר חזקה ויציבה.

 

עם זאת, הספייס היא אחד הרכבים הזולים לאחזקה, עם צריכת דלק אמיתית בשטח של 1:15 בתנאים עירוניים קשים ו-1:20 בבין עירוני (נתונים שאני מגיע אליהם באופן קבוע).

פורסם

אוקיי, תודה.

 

מה לגבי מרווח הפנים בכל רכב? חשוב לי שסביבת הנהג תהיה כמה שיותר (במידת האפשר, כמובן) נוחה ו"מפנקת".

פורסם

אני ממש אשמח לדעת אצל מי מרווח הפנים טוב יותר וכן איכות הגימור של תא הנהג והיושב לצידו.

 

המון תודות.

פורסם
אני ממש אשמח לדעת אצל מי מרווח הפנים טוב יותר וכן איכות הגימור של תא הנהג והיושב לצידו.

 

המון תודות.

 

אני חושב שמבחינת המרווח הם די זהות אך מבחינת איכות החומרים ותנוחת הישיבה הפולו לוקחת.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

באיכות חומרים בהחלט כן, בתנוחת ישיבה לא, במושב הן די דומות. נוחות הנסיעה בפונטו טיפה טובה יותר בזכות מתלים מעט רכים יותר, אבל בידוד הרעשים לא טוב כמו של הפולו

פורסם
באיכות חומרים בהחלט כן, בתנוחת ישיבה לא, במושב הן די דומות. נוחות הנסיעה בפונטו טיפה טובה יותר בזכות מתלים מעט רכים יותר, אבל בידוד הרעשים לא טוב כמו של הפולו

 

הכל בעייני המתבונן או הנהג :-)

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

איכות החומרים בפולו מחורבנת לגמרי, למרות שבתור חדשה היא הייתה ברמת גימור גבוהה יותר.

 

רוב הדיפונים מתקלפים, ידיות הילוכים מתקלפות, ציפויים גרועים. כנראה שזה לא שורד את הקיץ הישראלי.

 

דווקא הפונטו, שהיא פשוטה ממנה - שורדת יופי. קצת וקס והכל נראה כמו חדש. אין פלסטיקים שמתפוררים או נשברים, הכל יצוק כמו אבן. לי אישית לקח זמן להתרגל לנוקשות הזו, אבל איך שלא תסובב את זה, זה שורד.

×
×
  • תוכן חדש...