Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

לחבר שלי יש רכב מסוג יונדאי אלנטרה אני חושב 2007-2008,במהלך הנסיעה הפסיקה האינדיקציה של מהירות הרכב בשעון הספידומטר בנוסף גם הפסיק ספירת הקילומטר של הרכב.

 

הבחור ניגש למוסך,שם בדקו נתיכים בבדיקה הראה שאין נתיך שרוף,לכן התקדמו שלב נוסף ולפי התיאור שלו יש חיישן שיושב על הגיר עצמו,יש מוט (חיישן) וגלגל שיניים קטן.

 

החליפו לו את החישן ממנוע מפורק,הבעיה נשארה אותו דבר,עכשיו אומרים לו שכנראה יש בעיה בגיר!

 

שאלתי למומחים העם יכול להיות שיש בעיה בגיר שגורם לחיישן לא לעבוד?

 

אשמח למידע

פורסם

תבדוק את הכבל ספידומטר, אולי הוא נפגע הוא נשבר (לפעמים יש קפיץ שמשתחרר), בעיות בספידומטר נגרמות בד"כ מחיווט לא טוב או מלוח שעונים תקול, כמו כן בדוק חיישני מהירות ויחידת חישה.

פורסם

טעות קטנה

השנתון הינו 2004 והמערכת מכנית, ולא חשמלית.....

המוסכניק הראה לו שברגע שהוא מסובב ידנית את הכבל הספידומטר מגיב,

פורסם

שלום.

יש בפורום מומחית בעיניני לוחות שעונים ספידומטרים וכו'

שמה בישראל סיגל והיא בעלת המוסך {מכון} לשיפוץ ספידומטרים בשם אוו!!

היא גם חברת מועדון החמש וגם חברה בקארפורום.

יש לה גם אתר באינטרנט קישור מצורף http://www.avo-spd.co.il/

פנה ותהנה משרות מיקצועי ויעיל!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אוקי אני אבדוק את הנושא שהצעת

 

עכשיו רק שאלה העם זה בעיה של גיר? כי המוסכניק מראה לו שבצורה ידנית הספידומטר מגיב( מסובב את הכבל)

פורסם

שלום רב

נתקלתי מספר פעמים בבעיה שכזו .

האם מדי פעם אתה מרגיש מעיין קפיצות או נקישות בזמן נסיעה .

 

במקרים שראיתי הבעיה היתה באקס של הגיר כלומר התשלובת המכנית החלק של הגלגלת של הספידומטר מקבל מכה ונשבר .

נתקלתי במקרים שהוחלפו החיישנים אך החיישן הוא התוצאה ולא הסיבה .

 

כמובן שאני לא קובע עובדה כי הדרך היא לבצע בדיקה על הרכב

×
×
  • תוכן חדש...