Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפחות תקרא עד הסוף. זה כרגע בדיונים בין הרכבת לצה"ל, כשצה"ל מבטיח לספק מענה לחיילים.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

רגע, אני לא מבין. זה לא שהחיילים נוסעים בחינם ברכבת כי צה"ל משלם עבור כל נסיעה עבור כל חייל. ברור לי שצה"ל בתור לקוח עצום ששולח המון חיילים ברכבת אולי לא משלם מחיר מלא כי בכל זאת, מדובר בלקוח גדול אם לא הגדולים ביותר של הרכבת. זה נשמע קצת טיפשי ומאוד הזוי לומר ללקוח הגדול ביותר שלך שהוא לא יכול להשתמש ברכבת בזמנים מסויימים או בכלל.

יש להדגיש מעל ומעבר, החיילים לא נוסעים חינם ברכבת. צה"ל משלם עבור כל נסיעה. פעם זה היה מחיר גלובלי היום ניתן לקבל פירוט מדויק מהנהלת הרקבת כמה כרטיסי חיילים נרכשו ולאיזה תחנות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

כל עוד יסדרו להם הסעה חלופית - היוזמה מבורכבת. (NO TYPO)

מי שנוסע ברכבת קבוע והוא לא תל אביבי יכול להבין מה זה.

יום ראשון - הרכבת בבוקר מפוצצת עוד מאשקלון , ולפעמים כבר באשדוד הנוסעים נאלצים לעמוד , כשמגיעים לרחובות נגמר הסיפור תושבי רחובות יודעים שהם לא יושבים ברכבת בבקרים בכלל וביום ראשון בפרט

חוץ מזה , יש כבר קרונות חדשים שמחכים להכנה סופית ויתחילו לעבוד בקרוב.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

זה לגיטימי, צהל צריך לספק פתרונות טובים יותר לחיילים.

מדובר בחלק גדול מנוסעי התחבורה הציבורית ולא יתכן שהם יתפסו 50 אחוז מהרכבת בראשון בבוקר, מה הבעיה שצהל יתיר להם להגיע קצת יותר מאוחר כדי להקל על העומס?

פורסם
רגע, אני לא מבין. זה לא שהחיילים נוסעים בחינם ברכבת כי צה"ל משלם עבור כל נסיעה עבור כל חייל. ברור לי שצה"ל בתור לקוח עצום ששולח המון חיילים ברכבת אולי לא משלם מחיר מלא כי בכל זאת, מדובר בלקוח גדול אם לא הגדולים ביותר של הרכבת. זה נשמע קצת טיפשי ומאוד הזוי לומר ללקוח הגדול ביותר שלך שהוא לא יכול להשתמש ברכבת בזמנים מסויימים או בכלל.

יש להדגיש מעל ומעבר, החיילים לא נוסעים חינם ברכבת. צה"ל משלם עבור כל נסיעה. פעם זה היה מחיר גלובלי היום ניתן לקבל פירוט מדויק מהנהלת הרקבת כמה כרטיסי חיילים נרכשו ולאיזה תחנות.

אני אסביר

 

הנהלת הרקבת מנסה לנהל עסק מסחרי ומעדיפה בשעות העומס קרי יום א' בבוקר להסיע כמו בהמות את אותם אלה שמשלמים מחיר מלא ולא חיילים שצה"ל משלם עבורם חצי מחיר ( לשם הדוגמה ).

 

מקריאת המאמר ועד העובדים מתנגד למהלך בצורה נחרצת מטעמים פטריוטיים ( אבל בשקט ניתן לומר שהועד מתנגד לכל מהלך של ההנהלה לאחרונה )

 

הוסף לכך את התנגדותו של צה"ל למהלך , ונקבל אולי כלום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אהה - עכשיו אני רגוע: צה"ל יתן מענה.

 

אתה לא סומך על צה"ל?

הרי הוא דואג לכל מחסורם של החיילים (ובמיוחד חיילי המילואים), והימ"חים מלאים ובקבע יש רק אנשים איכותיים.

 

עדיין, אני מניח שאיחורים בטירונות לא יתקבלו בשמחה, ולכן צה"ל ימצא מענה או שהוא ימצא שהחיילים מאחרים בימי ראשון.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...