Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

 

אני רוצה להבין מס' דברים, כל העניין הזה של שיפורים קצת אפור מבחינתי, לא מבין כ"כ מי נגד מי אך משתדל.

 

חשוב לי לציין קודם כל שאני לא מחפש להעצים את הכוח על יתר המידה, צ'יפ (שיהיה בעתיד) יספיק לי.

עשיתי מבחני נהיגה עם החברות השונות ל-6 שעות (חוץ מה-GIAC, לא יצא לי עדיין לבדוק) ושמתי לב שיש הבדל גדול בין התוכנות ;

לצורך העניין ב-APR מרגישים את ה-"PUSH" (גדישה) ב-2500-3000 סל"ד (אאל"ט) וב-REVO, אני מרגיש גדישה כבר ב-2000 סל"ד, אולי טיפה לפני.

 

הבנתי שהצריכת דלק משתפרת (בנסיעה רגועה) כאשר צורבים תוכנת ניהול מנוע, האם זה נכון? ואם כן, עד כמה זה יורגש?

 

מצטער על הבורות, אך האם גדישה בסל"ד נמוך אומר שצריכת הדלק תהיה גבוהה יותר וסיכוי גדול יותר לתקלות ברכב? (טורבו וכ"ב).

 

קראתי את 11" הדיברות למשפר המתחיל", אני מעוניין לשפר קלות את הרכב, מבחינתי לשפר = צ'יפ + לשפר יציבות\נוחות נהיגה, חסר לי קצת הרעש של ה-"growl" המעודן מהמנוע, הוספת SHELL עם שעון גדישה\לחץ שמן\דלק וכד' (לא יודע אם קשור לפורום הזה) ואין לי מושג איפה להתחיל, כל סדנא שאני הולך אליה ממליצה משהו אחר, אחד אומר שפילטר פתוח יותר טוב, אחד אומר ש-INBOX יותר טוב, קצת מבולבל.

 

אז קודם כל, קראתי פה מס' פוסטים וראיתי שהרבה המליצו על פילטר INBOX מאשר חיצוני, אז בינתיים, יש לי פילטר INBOX של K&N מותקן שקיבלתי בעת קניית הרכב, האם להשאיר? להחזיר למקורי?

 

אני קורא פה הרבה מושגים כגון: אינלט סיליקון\רגיל, דאון פייפ עם ממיר בלי ממיר (חוקיות?), מוט מייצב (במקרה הזה פחות או יותר הבנתי על מה מדובר), פילטר נשם וכו'

אשמח אם מישהו יוכל לפרט קצת בנושא.

 

בינתיים ברכב יש לי צמיגים T1R ופילטר INBOX של K&N, אשמח לשמוע מה אני עוד צריך בשביל מה שאני מחפש וקצת הסבר.

 

תודה רבה 8)

פורסם

למקורי בטח שאין לך מה לחזור, תשאיר את האינבוקס, אם אתה מעוניין בעיבוי הסאונד של המנוע בטורים נמוכים (זניח מאוד וכנראה שלא תשים לב יותר מדי) תחליף לפתוח, כמו כן הוא מגביר את הצליל של הפריקה.

 

השיפור הבסיסי שכולם עושים והוא גם לא יקר מדי מסתכם באינלט מסיליקון (סעפת יניקת אוויר למנוע) במקום המתכתי הקטן הקיים, פילטר שכבר יש לך ותוכנת ניהול. אם מעלים גדישות רצוי לשקול גם החלפה של הפורק (הרוב הולכים על פורג 007 פנימי). אצלי ברכב יש 004 חיצוני מלא - הרכב נשמע כמו דלת של אוטובוס שנפתחת אבל קח בחשבון מאבדים קצת גדישה וכח.

 

החלפה של בולמים זה בסביבות ה4-6 אלף.

 

לגבי התוכנות, הגדישה בAPR לכאורה מורגשת מאוחר כי היא לינארית, קרי, ככל שהסלד גבוה יותר הגדישה גדולה יותר (עד המקסימום), לעומת זאת באפסולוט למשל הוא מאוד אלים וב2 סלד וקצת אתה מקבל קיק של כל הכח, השאלה מה מתאים לך.

 

לגבי צנרת - דאונפייפ זה החלק שיוצא מהמנוע עד לממיר בלבד, אם אתה דואג לחוקיות מחליפים לממיר ספורטיבי פשוט.

אצלי למשל אין ממיר בכלל מה שאומר שהטסטים יותר יקרים.

 

בהצלחה.

אברה קדברה

פורסם

יש לי גם fr 2008 כמו שלך

אצלי יש ציפ של אפסלוט , פילטר פתוח , אינלט סילקון

ואולי הכי חשוב אינטרקולר חזית של קופרה במקום הצדדי המקורי של ה-fr

מבסוט עד הגג מאיך שהאוטו נוסע

פורסם

פתרת לי את ההתלבטות בנוגע לניהול המנוע.

 

גם אני מעדיף במקום להיות רכב קדימה או אחורה שמירה על האמינות.

 

לא סתם VW ארה"ב עובדים איתם בשיתוף פעולה

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

תודה רבה לכולם על התשובות, בינתיים עשיתי צ'יפ של APR ואני מרוצה מאוד, מעבר לכך, לא חושב כרגע שאשפר עוד משהו ברכב,

לגבי הגדישה, הבנתי שאין צורך להחליף פורק מכיוון שכל עוד הפנימי בסדר ולא מחליפים טורבו זה בסדר(?) תקנו אם הוטעתי.

 

אז שוב תודה רבה :)

 

שבת שלום

פורסם

אין בעיה להישאר עם הפורק שלך, רק קח בחשבון שעם הזמן הוא לא יחזיק מעמד.

אני עוד לפני תוכנה שדרגתי את הפורק בשביל השקט הנפשי.

בקשר לתוכנה עשית בחירה נבונה, טוב שביצעת ניסוי של רוב החברות שקיימות, ככה בחרת בדיוק את מה שמתאים לך.

אגב התוכנה של APR מרגישה בדיוק כמו שהרכב יצא מהמפעל, רק שרוצים יותר כח הוא נמצא שם ויש לך את השליטה עליו.

פורסם
אין בעיה להישאר עם הפורק שלך, רק קח בחשבון שעם הזמן הוא לא יחזיק מעמד.

אני עוד לפני תוכנה שדרגתי את הפורק בשביל השקט הנפשי.

בקשר לתוכנה עשית בחירה נבונה, טוב שביצעת ניסוי של רוב החברות שקיימות, ככה בחרת בדיוק את מה שמתאים לך.

אגב התוכנה של APR מרגישה בדיוק כמו שהרכב יצא מהמפעל, רק שרוצים יותר כח הוא נמצא שם ויש לך את השליטה עליו.

 

הבנתי, סתם מתוך סקרנות, מבחינת פורק, הת'אנדר (50/50) יעשה את העבודה? או רצוי לשים פורג' 007 פנימי?

 

ואני חייב להגיד לך, כששאלו אותי למה בחרתי ב-APR לא יכולתי לנסח זאת יותר טוב ממך "התוכנה של APR מרגישה בדיוק כמו שהרכב יצא מהמפעל, רק שרוצים יותר כח הוא נמצא שם ויש לך את השליטה עליו". - אאמץ את זה 8)

 

זה פשוט כך.

 

תודה רבה

פורסם

תרשה לי לחלוק....

 

מניסיון העבר עם יצרני פורקים לא מעטים ,הגענו למסקנה שהפורקים של חברת FORGE ,עובדים בהרמוניה מושלמת עם מנועי ה VAG למיניהם והינם היחידים שלא דולפים ,גם לאחר שנים רבות.

השסתום מדגם ה 007 ,מחליף את השסתום המקורי ועוזר לשמור על גדישה גבוהה ויציבה יותר ,דבר שמתורגם להספק גבוה יותר.

לאוהבי רעשי הפריקה ,אנו מציעים את השסתום מדגם 004 ,כאשר זה ידוע ברעש הפריקה המפורסם .

בשימוש בשיטת התקנה ייחודית לנו ,ניתן להתקין פורק חיצוני מלא (004) גם לרכבים בעלי מצערות אלקטרוניות ואין צורך להתפשר על שסתומי פריקה 50-50 למינהם.

לגבי תוכנה :

אנו מברכים אותך על בחירתך ב APR וכיוון שלפי הבנתי אתה נוסע כרגע עם תוכנה ניסיונית ,הרשה לי להציע לך לבוא ולהתנסות בתוכנה נוספת מתוצרת חברת UPSOLUTE המפורסמת .

לחברה ניסיון רב עם מנועי ה 1.8T (כ 10 שנים בישראל) ,אמינות מוכחת וההספק הגבוה ביותר שהוצג בישראל למנוע הנ"ל.

התוכנה אינה מיועדת לאוהבי נסיעה לינארית ולבעלי לב חלש.....

הנסיון כמובן ,ללא חיוב.

פורסם

שלום לכולם היום יום ראשון 18.12.2011 אלי התותח מאוטו ספורט רמת גן שם לי באיביזה fr 2008 צי"פ של אפסולוט פורק של פורג 004 חיצוני מלא אינלט ושעון גדישה האוטו נוסע מוגזם(בקטע טוב) את הפורק שומעים ממש יפה לא מאבד גדישה בקיצור חווית נהיגה ממולץ בחום חברה מקצועיים מאוד!

פורסם
תרשה לי לחלוק....

 

מניסיון העבר עם יצרני פורקים לא מעטים ,הגענו למסקנה שהפורקים של חברת FORGE ,עובדים בהרמוניה מושלמת עם מנועי ה VAG למיניהם והינם היחידים שלא דולפים ,גם לאחר שנים רבות.

השסתום מדגם ה 007 ,מחליף את השסתום המקורי ועוזר לשמור על גדישה גבוהה ויציבה יותר ,דבר שמתורגם להספק גבוה יותר.

לאוהבי רעשי הפריקה ,אנו מציעים את השסתום מדגם 004 ,כאשר זה ידוע ברעש הפריקה המפורסם .

בשימוש בשיטת התקנה ייחודית לנו ,ניתן להתקין פורק חיצוני מלא (004) גם לרכבים בעלי מצערות אלקטרוניות ואין צורך להתפשר על שסתומי פריקה 50-50 למינהם.

לגבי תוכנה :

אנו מברכים אותך על בחירתך ב APR וכיוון שלפי הבנתי אתה נוסע כרגע עם תוכנה ניסיונית ,הרשה לי להציע לך לבוא ולהתנסות בתוכנה נוספת מתוצרת חברת UPSOLUTE המפורסמת .

לחברה ניסיון רב עם מנועי ה 1.8T (כ 10 שנים בישראל) ,אמינות מוכחת וההספק הגבוה ביותר שהוצג בישראל למנוע הנ"ל.

התוכנה אינה מיועדת לאוהבי נסיעה לינארית ולבעלי לב חלש.....

הנסיון כמובן ,ללא חיוב.

 

מעריך את זה מאוד, אך כבר רכשתי APR.

התאהבתי מהרגע הראשון שניסיתי אותה, איך נאמר כאן? "התוכנה של APR מרגישה בדיוק כמו שהרכב יצא מהמפעל, רק שרוצים יותר כח הוא נמצא שם ויש לך את השליטה עליו".

מאמין שה-GIAC או אפסולוט עושים את העבודה As Well, תודה רבה על ההצעה ועל העיצה לגבי הפורק, אם אשים בעתיד, לא אחשוב פעמיים ואלך על FORGE.

×
×
  • תוכן חדש...