שלום לכולם היום יום ראשון 18.12.2011 אלי התותח מאוטו ספורט רמת גן שם לי באיביזה fr 2008 צי"פ של אפסולוט פורק של פורג 004 חיצוני מלא אינלט ושעון גדישה האוטו נוסע מוגזם(בקטע טוב) את הפורק שומעים ממש יפה לא מאבד גדישה בקיצור חווית נהיגה ממולץ בחום חברה מקצועיים מאוד!