Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש אוטוספורט 2011 - אני שם, ואתם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אור, דווקא במפגשים של אוטוספורט יש הכי פחות נספחים והארגון הכי טוב.

 

גם ככה בתקופה האחרונה רובנו מוותרים על אירוע ספורט מוטורי. עד שיש אחד עם ארגון טוב, למה לפספס?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אור, דווקא במפגשים של אוטוספורט יש הכי פחות נספחים והארגון הכי טוב.

 

גם ככה בתקופה האחרונה רובנו מוותרים על אירוע ספורט מוטורי. עד שיש אחד עם ארגון טוב, למה לפספס?

 

אביעד, אתה לא משוחד בכלל, אה? :roll:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אביעד, אתה מכיר אותי מספיק טוב ובהתאם לזאת יודע, שמספיק טיפש אחד באירוע כ"כ יפה כדי לחרבן את כולו, לפחות מבחינתי.

חוצמזה, אתה מגיע ? לא ! אז מה אתה מבלבל את המוח ? :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אביעד, אתה לא משוחד בכלל, אה? :roll:

 

אין פה שום סוד. כולם יודעים שאני חלק מהאתר והמגזין. עדיין, מבחינת ארגון, האירועים שלנו מאורגנים עד רמת הבורג.

נכון, תמיד יש ויהיו נספחים. אז מה עדיף? לוותר על התחביב? להכנע?. האם בשנה האחרונה היה אירוע מוטורי אחר בסדר גודל כזה? אני, בכל אופן, לא שמעתי.

 

ולא מעט בזכות 'אוטוספורט' אני ועוד אנשים מנצלים את הרכב הספורטיבי שלהם כמו שצריך, בפרט בתקופה הזו כשהכל יבש.

פורסם
אביעד, אתה מכיר אותי מספיק טוב ובהתאם לזאת יודע, שמספיק טיפש אחד באירוע כ"כ יפה כדי לחרבן את כולו, לפחות מבחינתי.

חוצמזה, אתה מגיע ? לא ! אז מה אתה מבלבל את המוח ? :)

 

ברגע שזה נערך במקום פרטי ומסודר (בית ספר מסלולים), עם ארגון רציני, הרבה יותר קשה לעשבים שוטים להרוס את הארוע.

השנה זה בשבת, אבל אני בכל האירועים שנערכים בימי חול. :arrow:

פורסם

לדעתי ומנסיוני אירועים שמפורסמים בפורום פתוח, הופכים בסופו של דבר למפגן ערסיאדה .

האירועים הטובים ביותר שהיו, פורסמו בצורה סלקטיבית ועד היום לא שמעו עליהם או שמעו רק בדיעבד.

 

לדעתי כדי להבטיח הצלחת האירוע צריך להכניס למתחם רק אנשים שמוכרים מהפורום או באופן כללי.

בכל מקרה, מכיוון שזה במתחם סגור יש פוטנציאל שכן יהיה מסודר ויותר מכך - שאנשים לא יתפרעו עם מכוניות בתוך המתחם.

 

אם בטעות אפול מהמיטה בשבת בבוקר, יש מצב שאעבור לראות פרצופים מוכרים :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, הבעיה שאתה מתאר נכונה באירועים אקטיביים (כלומר מה שמגדירים כיום במילים המכובסות 'אימון נהיגה').

האירוע כאן נעשה בשטח פרטי! ולא סתם שטח - אלא של מסלולים.

 

המון אירועים היו במסלולים, מעולם לא קרה שאירוע שם הפך לערסיאדה! נסה להיזכר בכל ליגות ה-MDC.

 

נ.ב כל אירועי הנהיגה של המועדון הם אכן פרטיים, ורק מי שצריך לדעת יודע :-);-)

פורסם

ברור (לפחות בתוך שטח המפגש).

 

להזכירך זה מתקיים בשטח פרטי!

 

ועוד נקודה: במפגשים הקודמים הארגון היה מופתי ונספחים כמעט ולא היו. (אתה יכול לחפש כאן בפורום שרשורים ותמונות על מפגשים קודמים).

פורסם
ברור (לפחות בתוך שטח המפגש).

 

להזכירך זה מתקיים בשטח פרטי!

 

ועוד נקודה: במפגשים הקודמים הארגון היה מופתי ונספחים כמעט ולא היו. (אתה יכול לחפש כאן בפורום שרשורים ותמונות על מפגשים קודמים).

 

במפגשים הקודמים, נספחים כמעט ולא היו בגלל שהרכבים חנו כמועדוני רכב, וכל מועדון שמר / פיקח על הח'ברה שלו ומנע השתוללות.

 

כאשר אתה יוצר מפגש בו אתה אומר , כולם מוזמנים , חונים על פי יצרני רכב (רעיון יפה שלעצמו) אבל, הכניסה בגדול היא חופשית.

אי יצירת הסינון הראשוני יכולה לגרום לבעיות.

 

או בדוגמא אחרת, קבוצה של מאזדות MX5 חונות יפה אחת ליד השנייה, כל אחד שומר ומוודא כי הרכב שלו בעת פתיחת דלת לא מלטף אפילו את רכבו של האחר, ולפתע חונה ליידך מאזדה 3 1600 ליסינג שלבעליו לא אכפת כל כך מנושא זה. ואופס בלאגן.

 

כנ"ל לגבי רכבים מכל יצרן אחר.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...