Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כידוע לכל רוכשיסקודה [ואולי גם שאר המכוניות מבית צמפיין] כשמוסרים את הרכב מחתימים אותך על

טופס שאין לבצע שום התקנה באוטו שאם כן תאבד את האחריות הניתנת על הרכב.

ובעל פה הם אומרים שמותר להתקין למשל חישני רוורס אך ורק אצל מתקינים מורשים "שלהם"שזה a קלאס ורדיו סטישן

רק שהענין הוא שהם דורשים 900 שקל במקום 140 שקל בהרבה מקומות השאלה אם אין כאן מקום לתביעה יצוגית על הניצול הזה והחוצפה שבעצם הם מכריחים אותנו לשלם עוד המון כסף כביכול באיום של איחבוד אחריות

והאם שאר המתקינים הם לא מורשים??????

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מבחינתם וזה מה יש.

 

פנית לקלאס A / רדיו מילאנו - בפרטי, או דרך צ'מפיון?

 

אני אישית ביצעתי התקנות דרך קלאס A, לאחר מסירת הרכב - באופן עצמאי, והמחיר היה נמוך יותר מאשר דרך צ'מפיון.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לא כאלה יקרנים דווקא.

 

אני עכשיו התעניינתי לגבי התקנה של מגיני בוץ מקוריים.

 

דרך skodaparts.com זה 37.8 פאונד סטרלינג שזה 221שח, לפני משלוח, לפני מכס\מעמ ולפני התקנה (למרות שאפשר להתקין לבד)

 

דרך הסוכנות בנתניה ? 19 שקלים יותר, עם התקנה.

 

"המון כסף"? לא הייתי אומר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני לא התקנתי חיישני חנייה (מבחינתי - כל עוד זה לא הורכב בצ'יכיה, זה לא יתקרב לאוטו) אלא קודנית - והמחיר היה זול יותר בסביבות 200 ש"ח.

 

ד', אתה יכול להרכיב אותם לבד - זה לא מסובך בכלל. עשיתי זאת באיביזה האקסית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אני אישית ביצעתי התקנות דרך קלאס A, לאחר מסירת הרכב - באופן עצמאי, והמחיר היה נמוך יותר מאשר דרך צ'מפיון.

 

אכן כן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כידוע לכל רוכשיסקודה [ואולי גם שאר המכוניות מבית צמפיין] כשמוסרים את הרכב מחתימים אותך על

טופס שאין לבצע שום התקנה באוטו שאם כן תאבד את האחריות הניתנת על הרכב.

ובעל פה הם אומרים שמותר להתקין למשל חישני רוורס אך ורק אצל מתקינים מורשים "שלהם"שזה a קלאס ורדיו סטישן

רק שהענין הוא שהם דורשים 900 שקל במקום 140 שקל בהרבה מקומות השאלה אם אין כאן מקום לתביעה יצוגית על הניצול הזה והחוצפה שבעצם הם מכריחים אותנו לשלם עוד המון כסף כביכול באיום של איחבוד אחריות

והאם שאר המתקינים הם לא מורשים??????

 

 

שאלה, אם לא תחתום על הטופס, האם לא ימסרו לך את האוטו ששולם והועבר הבעלות עליו ?? לא נראה לי, , מצידי שיקחו את האוטו ויחזירו את הכסף, מדובר על סעיף מקפח שאיננו עומד עם שום זכות ליבואן להוריד אחריות על האוטו כל עוד הדבר לא נעשה בזדון ווההתקנה נעשתה במקום מסודר, ומחר תתקין דיבורית ברכב ואחרי שבוע ילך הגיר, יגידו בגלל שהתקנת דיבורית אין אחריות.??

 

קשקוש..

פורסם

זה לא הרושם שקיבלתי כאשר שאלתי שאלה דומה לקראת מסירה מתוכננת בשבוע הבא.

במסגרת הניסיונות שלי להמנע מהפסד שכרוך בביטול פוליסה וניסיון לבנות ביטוח לפאביה נתבקשתי להתקין

כספת (ירדתי מהעניין בסוף).

שאלתי לאיש המכירות היתה (לא חשוב איפה ולא משנה מה השם) :-)

מה מדיניות היבואן בנושא כיסוי אחריות כאשר התקנה שמעורבת במערכת החשמל מותקנת ע"י גורם שאינו מוסמך צ'מפיון (קרי לא קלאס איי או רדיו מילנו).

התשובה הייתה. הדבר היחיד שלא מומלץ זה להתקין כספת למחשב הרכב.

"ומה עם התקנות בכלל" שאלתי.

התשובה הייתה שלא צריכה להיות בעייה אלא אם יוכח מעל לכל ספק שהנזק נעשה בעקבות ההתקנה הלא מורשית.

 

שני נקודות שצריך להתייחס אליהם:

- אני לא רואה הבדל בין צ'מפיון לכל יבואן אחר שיגלה שמתקין חירב את מערכת החשמל

- מקריאה בפורום ציפיתי לנזיפה בסגנון "של איך אתה מעז בכלל לחשוב על זה" אבל זה היה ממש רחוק מזה.

 

בקיצור, האם הדברים לא כ"כ גרועים כפי שמתואר כאן?

פורסם
לי נאמר מפורשות שאם לא אתקין ברדיו מילאנו או a קלאס

אז הם מתנערים מהאחריות

ובמקום לשלם 150 שקל אאלץ לשלם 900

בלתי הגיוני בעליל

 

אני הייתי בודק איזה חיישנים בחוץ מוצעים ב-150 ש"ח כולל התקנה.

סביר להניח שמדובר במוצר שונה ממה שמותקן בסקודה. יכול להיות שאני טועה אבל הייתי בודק זאת.

פורסם

יכול להיות שמדובר בחיישנים המקוריים שמתחברים למחשב הרכב ומציגים את המידע בדאבל דין?

 

אם כן - שווה ביותר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...