Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכשתי ולכן אשפץ.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפושים רבים מצאתי, הבאתי הביתה, זכיתי להרמות גבה והתחלתי בשיפוץ.

לא אוטו, לא אופנוע, אבל בכל זאת שיפוץ.

אופניים 002.jpg

אופניים 003.jpg

אופניים 004.jpg

I'd rather walk than drive a Japanese car

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למיטב ידיעתי המדובר באופניים מתוצרת הארץ.

 

היצרן הוא "דהר" אחד 3 יצרני האופניים הארצישראלים העיקריים. השניים הנוספים הם "חרש אופן" ו-ICM.

 

דווקא נראות בצבע המקורי - אני הייתי מבצע פוליש וקס ומשאיר במצבם כפי שהוא.

 

לי יש אוסף של אופניים - ובניהם אקזמפלרים מהחברות שצויינו לעיל.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

שלום ומזל טוב

איזה יופי שיפוץ שכולו הנעה

עצת ידיד פרוס שמיכה כדאי למנוע פגיעה ברצפת הקרמיקה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
למיטב ידיעתי המדובר באופניים מתוצרת הארץ.

 

היצרן הוא "דהר" אחד 3 יצרני האופניים הארצישראלים העיקריים. השניים הנוספים הם "חרש אופן" ו-ICM.

 

דווקא נראות בצבע המקורי - אני הייתי מבצע פוליש וקס ומשאיר במצבם כפי שהוא.

 

לי יש אוסף של אופניים - ובניהם אקזמפלרים מהחברות שצויינו לעיל.

 

נכון. דהר. הסמל קיים ומושלם בחזית. הצבע ממש לא במצב של פוליש ווקס . הוא מקורי וגם היה אפשר לראות עיטור עדין בצבע זהב על הצבע. כאב לי - אבל החלטתי להסיר את כל הצבע עד הברזל ולצבוע מחדש. אני מקווה למצוא צבעי רכב שלא יגרום לאישפוז שלי כשאבוא אליו עם האופניים.

יש לך מושג בערך מאיזו שנה הם? לי נראה סוף 60 אולי תחילת שבעים.

I'd rather walk than drive a Japanese car

פורסם

ולעניין הגיל - אני מעריך אמצע שנות ה-60 עד תחילת שנות ה-70.

 

היות ודהר עשו שימוש בחלקים אנגליים - על הטורפדו שיובאו מאנגליה אמור להופיע מספר בן שתי ספרות = שנת הייצור של הטורפדו.

 

הדגם שלך היה נפוץ מאד. בעיקר בצבע חום.

 

גם לי יש זוג זהה/דומה - לצערי שלי כבר נצבעו במברשת ידנית.

 

לפחות השמשתי אותם וערכתי "סיבוב" :-P

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

יש אצלי בעיר זקן שרוכב על אופניים דומות,

לפני כמה זמן עצרתי לידו ושאלתי "מוכר" ??

הוא הסתכל עלי ולא הבין מה אני רוצה ממנו :lol:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

נהדר! שיהיה בהצלחה ואל תשכח לעדכן.

 

פנס דינמו על האופן הקדמי- חובה ! :-D

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם

עצרתי ליד כמה "זקנים" והצעתי להם- "מוכר?" רובם כעסו עלי. לאחד הצעתי את אופני ההרים החדשים שלי ראש בראש. הוא לא הסכים.

בסוף מצאתי אותם בחנות אופניים קטנה "של פעם". המוכר שיתף איתי פעולה, מצאנו אצלו בבוידעם את הגלגלים המקוריים, וגם פירקנו מזוג אחר את הכיסא עם אוכף העור. מעצור קדמי שטנגה - קיים ועובד באופן מושלם.

יש לי פנס עם דינמו שעובד - שקניתי בשוק הפישפשים. יורכב.

רכבתי עליהם קצת לפני השיפוץ וחזרתי במכה שלושים שנה אחורה. תענוג. הן במצב מצוין ונוסעות חלק ויפה.

אני מתלבט לגבי המזלג. גם לי נראה היה שהוא קיבל מכה והתעקם. אבל עכשיו כשאני מחזיק אותו ביד - הכיפוף נראה אורגינלי, שווה בשני הצדדים - כאילו כדי להביא את הגלגל מתחת לכידון - למנוע זריקה. נראה לי שאני לא אגע בזה.

מה שחסר לי ואני לא מוצא הם צמיגים. זו מידה שכבר אין, והצמיגים שיש לי שחוקים מאוד. חלקים. באחד הכנסתי פס גומי מבפנים כדי להרחיק את הפנימית מהצמיג, שלא תתפנצ'ר. המידה היא 26x1.5 אם למישהו יש משהו כזה - אשמח לקנות.

I'd rather walk than drive a Japanese car

פורסם

בהצלחה.

תהנה ושתף בצילומים.

עושה חשק לשפץ את האופניים שלי מהילדות...

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

לגבי הצמיגים יש כזואתי מידה וכמה שאתה רוצה ויש גם פנימיות למידה הזואתי

אומר לך זואת וודאות

 

אצלי על האופני הרים שלי מורכב כזה צמיג דיי חדש בן כחצי שנה מקדימה !

הצמיג של חברת KENDA והוא מחזיר יופי

 

עם אתה אשדודי אין לי בעיה לארגן לך זוג צמיגים כאלה חדשים עם פנימיות במחיר טוב !

אבל אתה משיג את אותו הסוג בכול חנות אם לא תשיג צור קשר

מה גם שאני אשמח לדעת מה המחיר שרכשתה אותם עם זה לא סוד ..

וגם אשמח לעוד זוג אחד לעצמי


×
×
  • תוכן חדש...