Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכשתי ולכן אשפץ.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לגבי הצמיגים יש כזואתי מידה וכמה שאתה רוצה ויש גם פנימיות למידה הזואתי

אומר לך זואת וודאות

 

אצלי על האופני הרים שלי מורכב כזה צמיג דיי חדש בן כחצי שנה מקדימה !

הצמיג של חברת KENDA והוא מחזיר יופי

 

עם אתה אשדודי אין לי בעיה לארגן לך זוג צמיגים כאלה חדשים עם פנימיות במחיר טוב !

אבל אתה משיג את אותו הסוג בכול חנות אם לא תשיג צור קשר

מה גם שאני אשמח לדעת מה המחיר שרכשתה אותם עם זה לא סוד ..

וגם אשמח לעוד זוג אחד לעצמי

 

1.אתה צודק ש26*1.5 זאת מידה מאוד נפוצה היום, אבל וזה אבל רציני,המידה בדהר בכל זאת שונה,שווה לבדוק אצל שייקה בקיבוץ עין כרמל-http://www.planetnana.co.il/shaikegoren/

 

2. קישור לאוצר קטן שמצאתי בחדרה לפני כמה שנים:

http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=7232&msgid=34670523

 

3.קישור לאופניים ששיפצתי לחבר-RALIEGH SPORT משנות ה-50

http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=7232&msgid=27761346

 

מאז שיפצתי לחברים ולקוחות עוד הרבה זוגות ואשמח לעזור לכל מי שמחפש לשפץ אופניים ישנים,אפשר ליצור קשר איתי

 

בטלפון 04-8550141 החנות נקראת "טרק ישראל " סניף חיפה,לבקש את רן :-D

 

אגב ,המזלג נראה לי תקין בתמונה אבל אם תרצה יש לי חדש עם מדבקה של ICM וגם את כיסוי ה"ניקל" שלו חדש.

פורסם

היום המשכתי בפירוק וניקוי. אני משתמש במשחזת עם מברשת פלדה. מצאתי כמה ממצאים:

1) על הטורפדו מוטבע favorit ולא שנת הייצור.

2) גלגל השיניים הגדול מתוצרת icm .

3) על השלדה מתחת לבית המיסבים של הפדאלים מוטבע made in england .

4) המיסבים של ציר הפדאלים אחד הרוס לגמרי, ואחד שלם - אבל לא במצב מעולה.

5) הפינים של הפדאלים היו תקועים חזק מאוד. שימו לב באילו אמצעים השתמשתי כדי לחלץ. (מי אמר שפאן זה רק לספרים?)

6) צילמתי את הסמל של דהר וגם את הפנס.

7) מישהו כנראה לא כל כך הבין שמכסה בית המיסב הימני של הפדאלים הוא בהברגה שמאלית וקצת עיקם את החלק. לא נורא, אפשר לעבוד ככה.

 

לגבי הצבע - קצת צודקים הטוענים להשאיר את הצבע המקורי. היתה לי התלבטות קשה. אבל האופניים לא יפים. ואני משפץ כדי שיהיו יפים. בסוף החלטתי להוריד את הצבע. לא אצבע במברשת ולא בספריי. תהיה צביעה יפה.

 

התמונות מראות את ההספק של היום.

אופניים 011.jpg

אופניים 012.jpg

אופניים 013.jpg

אופניים 015.jpg

אופניים 016.jpg

אופניים 017.jpg

אופניים 021.jpg

אופניים 023.jpg

I'd rather walk than drive a Japanese car

פורסם

הסיבה לכך שמופיע הטבעה של ייצור אנגלי נובעת מהסיבה שחלק מהיצרנים הישראליים ייבאו את פיצולי השילדה (כדוגמת הפיצול שלתוכו מורכב גל הארכובה של האופניים) מאנגליה - בארץ הם חיברו את הצינורות וייצרו שילדה מוגמרת.

 

לעניין גל הארכובה - אני מעריך שהפדל עצמו מסומן כייצור של ICM ולא גל הארכובה עצמו ?

חברת ICM ייצרה באופן יחסי את מרבית חלקי השילדה בארץ לרבות גל ארכובה ייחודי על סמל הגמל המופיע בתוכו, הם גם ייצרו כידונים, פדלים וחלקי ניקל אחרים. על החלקים שייצרו סימנו "ICM" ויצרנים ישראלים רכשו מהם ציוד.

 

מצ"ב תמונה של גל ארכובה של ICM עם סמל הגמל -

 

2 (1).JPG

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

ירון - יכול להיות שההטבעה היא על הפדאל. בכל מקרה- גלגל השיניים שלי לא נראה ככה.

היום לא התקדמתי הרבה - חוץ מזה שחבר השיג לי סט מיסבים ובתי מיסב חדשים - עוד לא ראיתי אותם, אבל אני מעריך שהם יתאימו.

אולי אתה יכול לעזור לי בצמיגים? זה הכי דחוף לי כרגע. כמובן שמדובר בקניה בתשלום.

I'd rather walk than drive a Japanese car

פורסם

יש אופניים כאלו בפרסומת של דוריטוס.

הם נשענות על הקיר מאחורי שלושת הבחורים.

 

(זה כמו רכב שאתה קונה ואז אתה מתחיל לראות כאלו על הכביש בכמויות).

פורסם

אני מאמין שתשיג אצל שייקה גורן מעין הכרמל - חפש ברשת ותמצא אותו. דרך אגב - יש לו זוג זהה לשלך.

 

בהצלחה

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

צבע פריימר בספריי ואחריו ספרי צבע קצת יותר איכותי יעשו עבודה יפה מאוד.

יש צבעים שעובדים עם אופניים.

אני לא זוכר פרטים אבל נדמה לי שראיתי דיונים על צבעי אופנועים שמוכן לכך באחד הפורומים של אופניים. תעשה קצת גוגל, בעברית.

פורסם

הנה שני סטים מיסבים חדשים.

אחד לכידון - כשפירקתי את המזלג ירד עלי גשם של אבקת מיסבים וכדוריות.

ואחד לפדאלים.

חוץ מזה השלמתי את מלאכת ניקוי הצבע - ועכשיו אני אחפש צבעי.

בנוסף מצאתי את המספר הסידורי של האופניים אבל אין שום רמז על שנת הייצור.

אופניים 026.jpg

I'd rather walk than drive a Japanese car

פורסם

מלאי חלקים גדול מאוד תוכל לימצוא לאופניים האלה אצל סעדון יהודה באשקלון הבנאדם בעל חנות אופניים 55 שנה באותו מקום עושה מכירת חיסול כולל החנות מאחורה שמלאה באביזרים וחלקי אופנים מלפני 50 שנה בהצלחה !!!!

פורסם
מלאי חלקים גדול מאוד תוכל לימצוא לאופניים האלה אצל סעדון יהודה באשקלון הבנאדם בעל חנות אופניים 55 שנה באותו מקום עושה מכירת חיסול כולל החנות מאחורה שמלאה באביזרים וחלקי אופנים מלפני 50 שנה בהצלחה !!!!

וואי.. רחוק לי אשקלון.. חבל..

I'd rather walk than drive a Japanese car

פורסם

אתמול חזרו החלקים מצבע. לא בזבזתי זמן והרכבתי את האופניים בכיף גדול.:-)

המיסבים החדשים בפדאלים ובכידון גורזו היטב , הורכבו למקומם ובוצע כיוון.

מעצור היד שחלק ממנו נשבר בפירוק - תוקן ע"י מברז שמאלי ומחרוקת מתאימה, הסבל נצבע, ושימו לב לעיטורי הזהב. אני עשיתי.

ולבסוף - רכיבת נסיון ליד חלק מהוולוואים שלי.

אופניים 028.jpg

אופניים 030.jpg

אופניים 032.jpg

אופניים 035.jpg

אופניים 037.jpg

אופניים 038.jpg

אופניים 039.jpg

אופניים 029.jpg

I'd rather walk than drive a Japanese car


×
×
  • תוכן חדש...