Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחר שקניתי את הHU שרציתי(סוני MEX3900) אני מעוניין לרכוש מגבר ורמקולים.

מחיפושים רבים ולמידה של הנושא הזה כמעט מאפס הבנתי שעדיף לחבר למגבר זוג קומפוננטים מאשר רמקולים רגילים או 6X9.

1.האם זה באמת עדיף?

2.האם זוג קומפוננטים זה מספיק או שאפשר וכדאי להוסיף אחוריים דוגמת ה6X9?

3.איך השילוב בין הרוקפורד הזה למורל? יש מגברים\רמקולים מומלצים יותר במחירים דומים?

זה די דחוף אז מי שיכול לעזור מוזמן.

תודה רבה לכל העונים.

פורסם

הרוקפורד יגביר את המורל ללא שום בעיה. אם תשקיע בסט קידמי טוב לא תצטרך לקנות 6X9.

אם בכל זאת החלטת ללכת על המורל טמפו ואתה מרגיש שחסר לך משהו באוטו אז תמיד תוכל לחבר 6X9 בעל אותו אופי סאונד כמו המורל טמפו 6X9

A3

K04 Inside

פורסם

עדיף להשקיע עוד טיפה ולבחור בסוג אחר של מגבר או קומפוננטים?

חשבתי אולי על הJBL1004, איך הוא ואיך יהיה השילוב שלו עם המורל טמפו\פולס למשל?

פורסם

1.להגברה הייתי ממליץ על המורל דוטק אוביישן

2.הרוקפורד הנ"ל בסדר גמור -גם ה-JBL

3.מומלץ מאוד להתקין 6X9 מאחור -במידה ולא מתוכנן על סאב -מומלץ 6X9 מורל טמפו.

×
×
  • תוכן חדש...