Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ריגול של במוו סדרה 4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכונית אמורה להוות איזושהי מחיצה ספורטיבית בין הסדרה 3, לסדרה 5 ואולי להיות תשובה לאודי A5.

להמשך הכתבה: http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/274420/bmw_4_series_spied.html

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

זו גרסת קופה לסדרה 3, ועדיין לא ידוע אם היא תהיה סדרה 4 (ואז תמוקם כמתחרה ישירה ל-A5) או סדרה 3 קופה.

פורסם

בכתבה מצויין:

...the two-door coupe will be the first model to wear the 4 Series badge when it arrives late in 2013

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

ובכתבה אחרת:

 

"We still don't know for sure if the next 3-Series Coupe will be renamed or not."

"the two door version of the 3-Series, which may be named 4-Series."

פורסם

יצרן פרימיום קטן יחסית - כמה דגמים הוא כבר צריך?!

אני מתקשה להבין איך בכלל הם מצליחים להרוויח משהו עם כל כך הרבה דגמים ותת-דגמים.. סדרה 1, סדרה 3, סדרה 3 קופה, סדרה 3 קבריולה, סדרה 4, סדרה 5, סדרה 5 GT... וזה עוד לפני סדרת ה-X למיניה!

פורצה יובה!

פורסם
יצרן פרימיום קטן יחסית - כמה דגמים הוא כבר צריך?!

אני מתקשה להבין איך בכלל הם מצליחים להרוויח משהו עם כל כך הרבה דגמים ותת-דגמים.. סדרה 1, סדרה 3, סדרה 3 קופה, סדרה 3 קבריולה, סדרה 4, סדרה 5, סדרה 5 GT... וזה עוד לפני סדרת ה-X למיניה!

להפך - ככה הם שומרים את כולם אצלם. נניח והרכב האמור הוא באמת סדרה 4. אז לקוח שרוצה קופה סבירה בבמוו, ישאר בבמוו ולא ילך - נניח - לאודי.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
בקיצור, ב.מ.וו הולכים באסטרטגיה של אודי ומפצלים את דגם הקופה של סדרה 3 לדגם נפרד (A4 מול A5). יש בזה היגיון.

 

הקופה תמיד היתה דגם נפרד, עכשיו אולי ייתנו לה גם שם נפרד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יצרן פרימיום קטן יחסית - כמה דגמים הוא כבר צריך?!

אני מתקשה להבין איך בכלל הם מצליחים להרוויח משהו עם כל כך הרבה דגמים ותת-דגמים.. סדרה 1, סדרה 3, סדרה 3 קופה, סדרה 3 קבריולה, סדרה 4, סדרה 5, סדרה 5 GT... וזה עוד לפני סדרת ה-X למיניה!

 

צריך?!

כמה שיותר, ורצוי שיהיה מסוגל לתפור לך את ה-spec לדרישה לפני הייצור. השאלה היא איך לעשות זאת מספיק בזול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יצרן פרימיום קטן יחסית - כמה דגמים הוא כבר צריך?!

אני מתקשה להבין איך בכלל הם מצליחים להרוויח משהו עם כל כך הרבה דגמים ותת-דגמים.. סדרה 1, סדרה 3, סדרה 3 קופה, סדרה 3 קבריולה, סדרה 4, סדרה 5, סדרה 5 GT... וזה עוד לפני סדרת ה-X למיניה!

 

כנראה שהם לא כזה יצרן קטן כמו שאתה חושב

הם דווקא מותג הפרמיום המוביל כיום...

 

http://www.worldcarfans.com/111100437115/bmw-extends-lead-in-us-premium-brand-sales

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...