Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע במה הוא שונה מבחירות של אחרים חוץ מניסיון שלך לאתר ולחלוץ את אלו שלא לטעמך בביריונות מהמעגל

--------------------------------- זה מה שכתבת ואני לא הבחנתי בבריונות????? 289

----------------------------------------------------------------------

 

דני עופר רדו מהענין הבחור רוצה שיצור קשר עם הרשות ויקבל את כול התשובות שירצה.

 

 

כול טוב לכולם

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה ל"המטיף"

עופר לתשומת ליבך....עוד אחד שצריך לחשוף את זהותו,

ונראה לי שאולי אפילו אם בעיות אלימות במשפחה מכיוון שהוא לא קלט את מה שציטט

 

בוא ואצטט לדני לוי מה כתב כי נראה לי שהוא לא קורא מה שהוא כותב למעט מה שאחרים כותבים

 

"מבחינה מי מבין? תרשה לי לענות במלוא הכנות שאני מבין ומומחה בתחום, כתבתי תקנונים תרגמתי ונתתי המון מהידע שלי למי שרצה ומלבד היותי נהג מרוצים ,עברתי את כל ההכשרות הרלוונטיות בחו"ל.

"אתה מוזמן אלי לעסק לראות רכב מרוץ מושלם,מאובזר כדבעי,מאושר ע"י הפדרציה הבין לאומית ומוכן למרוץ,אפילו יש לו רשוי של משרד הספורט (מקווה לקבל את הניירת בקרוב מאד).(את הרכב בניתי לבד לפי כל הקריטריונים)"

 

של מי.....(כמו שנישאלת בעמוד הראשון)

 

העברתי עם עמיתיי ב"אירדא" את חוק הנהיגה הספורטיבית בכנסת 2005 (התנדבתי כ5 שנים )

 

 

ועוד הוא מוסיף,(עכשיו 4 עמודים מאוחר יותר זה ברור שדיבר על עצמו)

 

"אין שום סודות ומעולם לא פחדתי להביע את דעתי בפומבי, אבל אני מקבל זיבולי מוח כל הזמן מאנשים משועממים,לא רציניים,עם שאלות קיטבג"

 

אז עופר לא התרברב שהוא נהג אז מידת השיח איתו ירודה ומידת הידע לא ברורה כי חוץ מלאיית,ו"זיוודים" השיחה לא הגיע לשום מקום

דני לוי הוא נהג בעל הכשרות שתי מכוניות ועסק שמחזיק חזית של תבוא לעסק ואמטלה של שיטוף ידע ועזרה....ובכל זאת כולנו כתבנו הרבה,ותשובה ל"זיוודים" וכו. מהעמוד הראשון לא הגיע

 

וכמו שאמרתי...לא חובה לענות,ואני גם לא אומר לכם מה ואיך ליכתוב

אבל ניראה שכששאלה ניכנסת לפורום אתם ישר מסננים אותה לקטגורית המשועממים לא רצינים עם שאלות קיטבג של דני לוי

 

מהתשובות של דני לוי אני מסיק שיש לו רכב ספוטיבי "יחודי","שאותו בנה לפי כללי קטגוריה" ש-או שהוא לא יודע מה היא או שהוא לא מגלה

ואולי הוא לא בקיא

 

שוב ,אני לא תוקף..רק משתף אותכם איך התגובות שלכם נשמעות מכאן

 

טוב,אולי צריך לפתוח דף חדש כשקוראים את השירשור זה ברור לכולם שאתם עילית שמבזבזת לי את הזמן

ושאנחנו סתם בסיבובים כאן

 

אז שיהיה שבוע טוב

פורסם

קטונתי לענות על השטויות שאתה מכיל פה ובשפע,כנ"ל קשה לי להתרכז

כדי לקבל תשובות נכונות ?עליך לשאול שאלות ממוקדות,

ציטוט שלך

בוא ואצטט לדני לוי מה כתב כי נראה לי שהוא לא קורא מה שהוא כותב למעט מה שאחרים כותבים(כל הכבוד על האבחנה)

שטות מספר 1 גם לא מכבד אותך

תשובה:

"מבחינה מי מבין? תרשה לי לענות במלוא הכנות שאני מבין ומומחה בתחום, כתבתי תקנונים תרגמתי ונתתי המון מהידע שלי למי שרצה ומלבד היותי נהג מרוצים ,עברתי את כל ההכשרות הרלוונטיות בחו"ל.

 

מה לעשות משרד הספורט לא רצה, מי שרצה באמת הגיע,שאל,ראה,הבין!!!!

לו היית באמת רוצה/מבין ,היית יודע כשמדובר על קטגוריה או כללים זה ברור שמדברים על FIA וקטגורית מרוצים N

כפי שאמרתי כנראה שידיעותיך מוגבלות.אבל פיך מפיק "מרגליות",כן מבין ,לא מבין ,מדבר לעצמו,

חסוך את זה.

מירוצי מכוניות

פורסם

שוב אתה לא קורא את מה שאתה כותב

הנה ציטוט

"מעולם לא נכחתי בשום פגישה, בכנסת,בוועדות.בישיבות בכל תחומי התקנות ובמה שקשור לנושא במשרד הספורט

אף אחד לא שאל לדעתי ולכן אני דוחה בתוקף את מה שכתבת."

העברתי עם עמיתיי ב"אירדא" את חוק הנהיגה הספורטיבית בכנסת 2005 (התנדבתי כ5 שנים )

"תרשה לי לענות במלוא הכנות שאני מבין ומומחה בתחום, כתבתי תקנונים תרגמתי ונתתי המון מהידע שלי"

תחליט.

אולי לא הבנתי נכון את מה שכתבת

בתגובתי הראשונה ציינתי,מבלי להעיד על עצמי ,שיש להתיחס למישתמש ששואל כאחד שלא מכיר את התחום ומעוניין לרכוש ידע.

לקחת את זה רחוק.

אין תשובה ל"זיוודים" וסוף סוף הגענו לאיזה שהוא שלב של זיהוי הקטגוריה.

ומובן מאליו שזו הקטגוריה היחידה למירוצי ראלי ,והחוק שיצא הוא רק לסוג מירוצים זה וקטגוריה זו.

מבחינתך,זה ברור לכולם.

 

אני ,מאד מאוכזב מההיתנהלות שלך

פורסם

נכון לא הבנת ואני אחדד

עבדתי בכנסת עד להעברת החוק כולל נסיון לפתור את בעיית הספורט העממי (משאיר בסיבוב זוכר?) משנת 2000 עד 2005

לאחר מכן היה צורך לכתוב את התקנות (החוק מדבר על כלליות ולא פורט לפרטים,לכן יש תקנות) מ2006 עד היום (לא נגמר)

מרגע העברת החוק ועד היום אני מנותק ממה שקורה,קרה,וכנראה יקרה אם ועד ואולי לכשיהיה ,אם יהיה ספורט מוטורי אמיתי פה.

לכן תקרא טוב מה שכתבתי.

כדי לרכוש ידע כפי שאתה כותב צריך וחייבים להיות פעילים בתחום,או כנהג,או כמתנדב בתחום (מרשל,מזכירות)

אי אפשר להסביר "זיוודים" בפורום בגלל החוסר יידע למשל כדוגמא:

צריך רסטריקטור 33 מ"מ לטורבו מקורי גרופ "אן",אם אתה לא מהתחום זה סינית לא?,ויש אלף דוגמאות כאלה.

לגבי החוק אתה טועה ומטעה ,החוק מדבר על כל סוגי המרוצים המקצועיים על גווניו וצבעיו, (שוב חוסר יידע)

מירוצי מכוניות

פורסם

זה בסדר דני

כמו שאמרתי נראה לי שיש אי הבנה ביננו

ובכל תגובה שלך אתה מחדד את זה

שאלתי זיוודים,לא ציפיתי לשיא הדייקנות,

אבל כששמים משהו על השולחן אם מישהו צריך הבהרות הוא ישאל

אחרים לידיעתך כן מפרטים

 

תגובתי לתגלית הקטגוריה שציינת היתה סרקסטית

הציטוט הוא זה-

"ומובן מאליו שזו הקטגוריה היחידה למירוצי ראלי ,והחוק שיצא הוא רק לסוג מירוצים זה וקטגוריה זו.

מבחינתך,זה ברור לכולם."

 

והוא נכתב בגלל שנראה ממה שכתבת שזה ברור שהרכב בקטגוריט N כאילו אין סבירות לשום דבר אחר

אז אני לא טועה ולא מטעה אף אחד עם שום קביעות כאלו או אחרות

 

אני רק חזרתי על מה שאמרתי קודם,שאתה משאר שכולם יודעים מי זה דני לוי ושהוא בקטגורית N

פורסם

איזה רבים

על מה אתה מדבר ?

מחדדים ומבהירים

שיח שישבת ישראלי לחלוטין

המירוץ באילת בעיצומו

שבת שלום לכולם


×
×
  • תוכן חדש...