Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע של סיאט


Boris002
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחיר מצויין לFR, במחיר הזה היא מנצחת בקלות את הGTI ים של VW

ולבחור ה"עיסקי" אתה יכול לעשות את זה, רק תכין איזה 30,000 בצד למקרה שתתבדה.

פורסם

קופרה זה רכב אחר לגמרי מכל ה3, לא מאמין שתיהיה הנחה משמעותית על הדגם, בטח לא של 30K.

ולדעתי היום אין למה לקנות רכב חדש פרטי, רק יד שניה או חברה (אם יש אופציה), או לחילופין ליסיניג ככה שכל 3 שנים מתחדשים ברכב חדש.

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

פורסם

לכל הסוחרים, חג שמח - אם זה היה כל כך פשוט כולם היו עושים את זה, לא?!

לסקפטי - תמיד ימצא הקונה בסוף. אם אתה קנית, צא מנוקדת הנחה שיש עוד אחד לפחות כמוך שירצה את האוטו.

למשמיצים - כל יבואן עושה את זה כדי לחסל מלאי, כדי לממש מזומנים או לפני החלפת דגם. אני קניתי פעם DRZ400 מאבניר וכמה ימים אחרי הם יצאו במבצע הוזלות של איזה 4,000 או 6,000 שקל (כבר לא זוכר) וכולם רעשו וגעשו והתעצבנו ואחרי זה הסערה שכחה, נשארתי עם אופנוע טוב במחיר יותר יקר ממה שכמה אחרים שילמו. אז מה?!

לכל המעוניינים - זה מחיר מטורף. מי שמחפש רכב כזה יכול היום לקבל מתנה לחגים ולהנות ממנו. לפעמים יש מבצעים שפשוט שווים אז למה לא לנצל את זה?! רכב קנים כדי להנות ממנו ולא כדי למכור אותו.

פורסם
האם זה סוף שנת הדגם של הלאון ?

אני אוהב יותר את העיצובים של סיאט לאומת VW או סקודה והלאון לדעתי מעוצבת מעולה.

 

אני חושב שהדורות הנוכחיים של סיאט לאון ואיביזה מעט אנמיים. בעיקר של האיביזה, שנדמה כאילו עבר זמנו של העיצוב כבר בזמן השקתה. עם זאת, קווי העיצוב של אאודי ו-VW מאוד, אבל מאוד מוצאים חן בעיניי, הפולו פשוט נראית טוב. מוצקה, הכל במקום - כמו שצריך להיות ברכב.

הבוז לך.

 

 

פורסם
אם הייתי בעלים של סיאט לאון FR, ונגיד שקניתי את הרכב לפני כמה חודשים, סביר להניח שהייתי שובר עכשיו את המסך של המחשב!

 

מצד שני, בטוח שמכעיס וממרמר קשות את אותם אלו שרכשו לא מזמן במחיר גבוה בהרבה.

 

איני סבור כי לאדם שבחר לרכוש בשנתיים אחרונות מכונית תוצרת סיאט שלא במסגרת אחד המבצעים יש על מי לכעוס חוץ מאשר על עצמו.

 

יש אנשים שקונים ירקות בסופר. יש כאלה שקונים בשוק. ויש כאלה שקונים בשוק ביום שישי אחר הצהריים, ממש לפני סגירת הבסטות. אלה האחרונים משלמים הרבה פחות מאחרים - אם הם מצליחים למצוא את חפץ ליבם.

 

ללא ספק פגיעה קשה נוספת של צ'מפיון מוטורס בקהל לקוחותיה ובשוק המשומשות של סיאט.

הבה לא נסחף: 19 מכוניות (כ-0.5% מסך מכירות סיאט בשלושת הרבעונים של השנה) הם לא בדיוק "פגיעה קשה".

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם
3 מכוניות FR אוטומט ב149K

וואווווו!

 

אם הייתי בעלים של סיאט לאון FR, ונגיד שקניתי את הרכב לפני כמה חודשים, סביר להניח שהייתי שובר עכשיו את המסך של המחשב!

 

בכל מקרה סיאט ממשיכה בחיסול המלאי של הלאון, המחליפה בדרך!

אם ללאון היה עיצוב פנים, נוחות, איכות חומרים טובים יותר, כנראה שכבר הייתי קונה אחת..

 

 

איך אנשים לא מתעייפים כל פעם לרשום "חיסול מלאי לסוף שנה"....

 

אין יותר מושג סוף שנה וזאת כי כולם יודעים על המושג 12 חודשים וזה אומר ששום חיסול מלאים וכד' כבר לא רלוונטי ,

 

בנוסף אני ארשה לעצמי לומר כי המחיר שפותח השרשור ראה מדבר על רכב שלא היה =לאון FR י ד נ י ת ולא DSG !!!!.

 

 

מי אמר ספורטיבית ידנית !!! ב150 ?????

 

וספיריט ,לך שב ב FR ואז תחזור לכתוב על נוחות וכד'.

 

נ.ב

אין לאף אחד FR כרכב תצוגה (שוב שטות שקל לכתוב ).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
איך אנשים לא מתעייפים כל פעם לרשום "חיסול מלאי לסוף שנה"....

 

וספיריט ,לך שב ב FR ואז תחזור לכתוב על נוחות וכד'.

 

נ.ב

אין לאף אחד FR כרכב תצוגה (שוב שטות שקל לכתוב ).

 

תתפלא ישבתי בFR, תתפלא עוד יותר לדעת שאפילו נהגתי על הFR ולבסוף רכשתי פולו GTI.

הבעיה של הלאון תמיד היתה איכות חומרים ועיצוב פנים, כשאני מוציא כסף על רכב חדש מאוד חשובה לי איכות הפנים הנדסת האנוש ואיכות חומרים, כזה אני, אוהב מכוניות גרמניות מסיבה מאוד ברורה.


×
×
  • תוכן חדש...