Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם ושבת שלום...אני מצטער אם השאלה שלי תפריע למישהו ויגידו לי שהנושא טחון...בבקשה תענו לי בכל מקרה.

יש לנו מיצובישי סופר לאנסר משנת 97...

למכונית יש ביטוח מקיף+צד ג'+חובה...

באוטו נוהגים שני אנשים...אבא ואמא ...לשניהם אין עבר של תאונות חמורות..(רק שריטות וכו' ללא תאונות עם נפגעים)

עכשיו...הוצאתי רשיון...איזה ביטוח חובה עליי לעשות...

כי אבא שלי התקשר ואמרו לו לשלם עוד 2400

בנוסף למה שהוא משלם עכשיו שזה 2500 לשנה כמובן...זה נשמע לי קצת מוגזם ולא הכרחי...

אמרו לו שזה בגין ביטוח מקיף.. אבל 2400 שקל???? אז על מה אבא שלי משלם עכשיו?

מה אתם אומרים? מנסים לעבוד עליי? או שאני פשוט לא מבין בזה.. :roll:

סוכן הביטוח שלנו עובד עם חברת "מנורה" אלוהים יודע מה זה...

והאם זה קשור שיש שני רכבים במשפחה? אני לא חושב...

תודה רבה על תשומת הלב.

 

מיכאל

פורסם

גם אני במצב הזה עכשיו אבל זה לגבי רכב רק בשבילי עם ביטוח נהג חדש ללא מקיף.

 

אני גם מתכנן לפתוח בהשוואת מחירים בין החברות ביטוח אבא שלי חסך בערך 1000 שקל

 

בזה שהוא עבר בין חברה אחת לשניה לא מזמן.......כדאי לבדוק!

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לא יודע עד כמה זה יעזור לך במקרה הזה,

אבל שווה לנסות.

 

http://car.mof.gov.il

 

בכל מקרה, תוספת של 2400 שקל לביטוח צעיר נשמע לי קצת מוגזם.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

קודם כל לגבי תביעות גם להורים שלך היתה לדוגמא מכה בטמבון או כנף לצורך הענין והם ערבו את חברת הביטוח זה נחשב להם כתביעה (סתם בשביל הידע הכלל בנושא) לגבי הוספת נהג חדש זה בהחלט גורר תוספת משמעותית למרות ש-2400שח תוספת זה נשמע יקר אבל לא ציינת לכמה זמן מוסיפים אותך כלומר עד מתי הפוליסה תהיה בתוקף בכל אופן לפעמים שווה לבדוק הצעות נוספות רק צריך לבדוק שאם אתם מעונינים לעבור באמצע תקופת הביטוח לחברה אחרה ולא משנה מאיזה סיבה תבדקו שלא לוקחים לכם דמי ביטול עבור התקופה כי מסתכם בהרבה מאוד כסף . אם יש עוד שאלות אני אשמח לעזור זהו עיסוקי היום יומי סוכן ביטוח (רק לא צריך לציין את שם החברה בה אני עובד )

פורסם

2000 ש"ח +- ל סובארו 2001 לנהג חדש/צעיר. תגיד הביטוח מוגבל רק לשני נהגים כלומר ההורים שלך בלבד?

ומן הסתם הם מעל גיל 40 כך שהם מקבלים עוד הפחתה בפוליסה.

פורסם
2000 ש"ח +- ל סובארו 2001 לנהג חדש/צעיר. תגיד הביטוח מוגבל רק לשני נהגים כלומר ההורים שלך בלבד?

בינתיים כן...עד שאני מצטרף לסיפור...אני עושה עכשיו סקר שוק...בין החברות ...נראה מה יצא מזה...

תודה לכולם... :lol:

 

מיכאל.

×
×
  • תוכן חדש...