Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי פולו 96 מנוע 1400 ידני.

 

הזמנתי רצועת לדים 12v מאיביי וחיברתי אותה לתאורת פנים. אופן החיבור הוא שפשוט פתחתי את בית המנורה. וחיברתי את שני הכבלים של הפלוס והמינוס לשני הצדדים שעליהם הנורה הרגילה יושבת.

ככה היא פועלת בדיוק כמו הנורה הרגילה (פתיחת דלת וכו')

בנוסף יושבת שם מנורה מסוג c5w שגם היא עם 8 לדים

 

השאלה שלי האם זאת טעות לחבר ככה וזה יכול לפגוע איכשהו במערכת החשמל? 2 נורות על אותו החיבור.. מצורפת תמונה.

השבוע הלך לי האלנטרטור והחלפתי באחד משופץ. ואני רוצה לדעת אם זה בעקבות זה

*עשיתי את אותו הדבר בתא מטען.

 

mjyj4nkyzzyz.jpg

 

תודה :wink:

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם

:shock3:

אין שום קשר, חיברתה את זה בצורה נכונה אבל מגעילה. למה לא לחבר את הלדים בתוך בית הנורה.

סתם לדוגמה משהו שאני עשיתי קישור

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם
זה לא עושה כלום אבל אשכרה פשוט רק חיברתה את הלדים לפלוס ומינוס של הבית מנורה וזה פעל???

 

כן. כדי לשמור על האופן בו התאורה נדלקת עם הדלת או לפי המתג של התאורה.

 

תודה על העזרה. אני אנסה באמת להכניס את הלדים פנימה ;)

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

×
×
  • תוכן חדש...