Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר----> חיות מחמד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש את איב לברדור מעורב עם גולדן (ששניהם זה כמעט אותו דבר) שחור

קטן יחסית ללברדור

עוד מעט בן שנתיים

כרגע אין תמונה אבל אם אני אמצא אני אעלה

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לי יש כמה נמלים קטנות במרפסת וזהו

אמא שלי שונאת כלבים כל פעם וחיות אז אני לא מצליח אף פעם להכנס חיות לבית :mad:

סיטרואן ZX VOLCAN שנת 93 שחורה בלי שריטה או דפיקה מנוע 1900 אוטומטי

פשוט חלום לא צריך יותר?

פורסם
זה בונוס על מחיקות יתר...תיזהר

 

אקווריום מדהים. האקווריום שלי הרבה יותר קטן, בסביבות ה-100 ליטר.

 

כמה ליטר שלך? יש לך פילטר חיצוני שמחזיר את המים לאקווריום? לי יש אחד פנימי שמשגע

 

אותי, להוציא ולנקות, להחזיר ועוד פעם חוזר חלילה...

 

יש לך גופים באקווריום או שאני טועה?

 

הדג הגדול שלי פעם אחת נשך אותי :? , הכנסתי את האצבע והוא נתן לי ביס, אבל זה שהוא

 

היה קטן... עכשיו הוא הספיק לגדל שיניים קטנות וחמודות.. חוץ מהאוסקרים יש לי בוטיה ליצן

 

אחד, כריש קשת קטן, והדג הדביל הזה שמוצץ את הזכוכית והכל 8) .

 

אני אומר לכם חברים, דגים ואקווריומים זה מחלה, אתה מתחיל ואתה לא יכול לסיים.

 

אדם. :D

 

אז ככה :

האק' (ברוטו) הוא 680 ליטר , 550 ליטר מים נטו.

 

שני פילטרים חיצוניים , אוסמוזה הפוכה ,CO2 , תאורה -725 וואט.

צמחים.

20 דיסקוסים קטנים , רזבורות , טטרות אף אדום , צוות שלם של דגים מנקים.

 

התמונה היא מלפני חצי שנה , כשהאק' היה בן חודשיים.

 

עלות ? ~10K ש"ח. כמו ה-BX...

פורסם

לי יש:

 

כלבת זאב חמודה וחכמה בשם SKY...(לא,לא על שם החומר לדשבורד.. :lol: )

 

אקווריום שאין לי מושג כמה ליטר הוא,אבל הוא די בינוני.

ויש שם איזה 6-7 דגים שמנים וחמודים.

 

מספר בלתי מבוטל של ג'וקים במרפסת שירות,סביר להניח שעוד מעט הם ידרשו אוטונומיה. :shock:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

ניראה לי שאני הכי "משוגע" פה, אז ככה לי יש:

6 כלבים - שבניהם יש 3 כלבים ו-3 כלבות.

משהו כמו 150 תוכים אולי יותר בכלוב ענק (בצורת מטומן 2 מטר על 2 מטר).

דגים זהב ענקיים הכי ענת משהו כמו 40 ס"מ הדגים בבריכה בחצר.

פעם גם היו לי איגואנות שאחת הגיעה לגודל של 1.2 מטר לפני שהיא נפטרה(יהיה זיכרונה ברוך...)

והיו לי עוד הרבה דברים כמו נחשי בר (ערסיים) וצבים.

 

אבל עכשיו יש לי חיה רעה רצח - םיאט 127 ספורט. :twisted:

 

טוב אני חושב שזהו מספיק לבנתיים. :wink:

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

פורסם
ניראה לי שאני הכי "משוגע" פה, אז ככה לי יש:

6 כלבים - שבניהם יש 3 כלבים ו-3 כלבות.

משהו כמו 150 תוכים אולי יותר בכלוב ענק (בצורת מטומן 2 מטר על 2 מטר).

דגים זהב ענקיים הכי ענת משהו כמו 40 ס"מ הדגים בבריכה בחצר.

פעם גם היו לי איגואנות שאחת הגיעה לגודל של 1.2 מטר לפני שהיא נפטרה(יהיה זיכרונה ברוך...)

והיו לי עוד הרבה דברים כמו נחשי בר (ערסיים) וצבים.

 

אבל עכשיו יש לי חיה רעה רצח - םיאט 127 ספורט. :twisted:

 

טוב אני חושב שזהו מספיק לבנתיים. :wink:

 

ממש גן חיות יש לך שם.. :lol:

150 תוכים :shock::shock::shock:

 

כמה עולה להאכיל את כל החיות האלה?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

לי כרגע יש רק בריכת דגים, שרובה מלאה בדגי זהב, אבל יש גם מושט אחד קטן וחצוף שתפסתי בכנרת והוא הצליח לחסל לי את כל אוכלוסיית הגופים... כרגע יש רק כמה שרצים קטנטנים שהצליחו לחמוק מאימת שיניו...

 

norm_95D91A883CC84A4D8A07EE8E90089604.JPG

 

הספרינט גם נחשבת חיה, לא? :wink:

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
יש לי כלבת אמסטף חמודה , קוראים לה באפיייי

 

באמת יפה 8) , שלחת אותה לאילוף?, היא אצלך מאז שהיא גורה?

 

[code:1:8e03f47745]י כרגע יש רק בריכת דגים, שרובה מלאה בדגי זהב, אבל יש גם מושט אחד קטן וחצוף שתפסתי בכנרת והוא הצליח לחסל לי את כל אוכלוסיית הגופים... כרגע יש רק כמה שרצים קטנטנים שהצליחו לחמוק מאימת שיניו... [/code:1:8e03f47745]

 

מה השלב הבא? ממה מורכבת הבריכה?

 

אדם.

פורסם
מה השלב הבא? ממה מורכבת הבריכה?

אדם.

 

מזת'ומרת ממה היא מורכבת?

 

כרגע אין שלב הבא... כרגע קצת הפסקתי להתייחס לבריכה (בגלל הספרינט).

 

עוד כמה חודשים אני מקווה להביא איזה תוכון גוזל ולאלף אותו להאכלת יד (ללא גזירה של הכנפיים!).

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V


×
×
  • תוכן חדש...