Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב שלי עבר השחתה לפני מספר חודשים ואין לי כבר כח לראות אותו במצב הנוכחי. (תמונות מצורפות)

מה הייתם עושים? צובעים את כל החלקים שספגו את ההשחתה? מחליפים כבר לצבע שחור מט לכל הרכב?

 

החלקים שהושחתו:

4 דלתות

כנף קדמית

כנף אחורית

 

מקומות מועדים לפורענות שלא נפגו: גג ומכסה מנוע...

 

מה אומרים? (אני יודע שזה מרתיח.. אך אין לי מושג מי זה ולמה עשו את זה.. החופש הגדול פשוט הורס את הילדים שלנו:evil:)

IMG_1623.jpg

IMG_1622.jpg

IMG_1621.jpg

IMG_1624.jpg

Golf 2008 MK5

פורסם

יש לי בפאסט בדלת שריטה דומה שמישו עשה בכוונה עם מפתח

אם אתה מרגיש את השריטה עמוקה עם האצבע פוליש לא נראה לי יעזור

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

למה עשו את זה ? כי אנשים מקנאים או סתם חסרי כבוד לרכוש.

 

לדעתי? הייתי עובר עם מכחול בעדינות בעדינות - רק כדי לטשטש.

 

ואם זה מנחם אותך, האוטו נראה ממש ממש חדש, למרות ההשחתה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
למה עשו את זה ? כי אנשים מקנאים או סתם חסרי כבוד לרכוש.

 

לדעתי? הייתי עובר עם מכחול בעדינות בעדינות - רק כדי לטשטש.

 

ואם זה מנחם אותך, האוטו נראה ממש ממש חדש, למרות ההשחתה.

 

אנשים נבלות, מזל חרא

נראה לי אני צובע את כל הרכב ומשנה גוון לשחור מט

נראה אם הבן דוד שלי יסכים, הוא הפחח 8)

Golf 2008 MK5

×
×
  • תוכן חדש...