Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום ראשון אני אקנה רמקולים 6X9 פשוטים וטובים,איפה עדיף למקם אותם במקום הקדמיים או במקום האחוריים(שני הזוגות רמקולים נמצאים על הדלתות) ונגיד אם אני ישים את החדשים במקום האחוריים אז לכבות או להנמיך מאוד את הרמקולים הקדמים?

פורסם

בוא נתחיל מהשאלה של למה דוקא 6X9?

אחר כך, איפה ברכב יש מקום עבורם, כך שלא תצטרך לייצר תושבת כדי להתאים אותם?

מתחדשת*

פורסם

לבנות תושבת לרמקולים כאלה בדלת זה יכול להיות רעיון מצויין

יש לי חבר שעשה את זה והתוצאה מעולה רק תיקח בחשבון שצריך מתקין טוב שיבצע את העבודה

אתה לא יכול סתם ככה לחבר אותם לדלת עם 4 ברגים..

 

ולמה חשבת דווקא על 6X9 ולא עם קומפוננט?

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
לבנות תושבת לרמקולים כאלה בדלת זה יכול להיות רעיון מצויין

יש לי חבר שעשה את זה והתוצאה מעולה רק תיקח בחשבון שצריך מתקין טוב שיבצע את העבודה

אתה לא יכול סתם ככה לחבר אותם לדלת עם 4 ברגים..

 

ולמה חשבת דווקא על 6X9 ולא עם קומפוננט?

 

אני לא כ"כ מבין יש מצב זה לא 6X9 וזה 6.5 אינצ' עוד לא וידאתי,פשוט רציתי להתקין את זה הכי פשוט שיש בלי סיבוכים ובלי הרכבות מסובכות רק 4 ברגים וזהו,בגלל זה אני לא משקיע גם במערכת עצמה כי הרכב לא ישאר אצלי יותר משנה

פורסם
אני לא כ"כ מבין יש מצב זה לא 6X9 וזה 6.5 אינצ' עוד לא וידאתי,פשוט רציתי להתקין את זה הכי פשוט שיש בלי סיבוכים ובלי הרכבות מסובכות רק 4 ברגים וזהו,בגלל זה אני לא משקיע גם במערכת עצמה כי הרכב לא ישאר אצלי יותר משנה

 

והתקציב שלי הוא 250 שקל כולל התקנה ובסכום הזה אני לא יוכל להביא קומפוננט+התקנה

×
×
  • תוכן חדש...