Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

אני מבקש המלצה לסאב עבור המערכת שלי

ציוד: מגבר JBL1004 , קומפוננט מורל דוטק 5.25

רכב : אודי A6

המגבר מוציא 320 בגישור

מוסיקה: פופ , קלסי, ווקלי - לא רוק כבד ולא טכנו למרות שלעיתים רחוקות מגוון

אני מחפש סאב שלא ישתלט לי על המוסיקה ולא כזה שיודיע לכל השכונה שיש לי סאב {עברתי את הגיל}

אני דווקא רוצה סאב שישתלב במוסיקה יפה , שיהיה הרמוני מדוייק ופנצי'

 

תקציב: עד 1000 ש"ח

 

תודה

פורסם
הפירלס בהחלט איכותי ומדויק.

שים לב שלתיבה השפעה רבה.

 

דיברתי עם הבחור שמוכר את הסאב הזה ולדעתו 320RMS לא מספיקים בשבילו

המליץ לי בחום על סאבים של HERTZ - מסדרת ENERGY או HIGH ENERGY

פורסם

אין מה להשוות בין הדיוק והאיכות של הפירלס לכל אנרג'י שהוא.

הפירלס מוצהר כבעל יכולת ספיגה נמוכה יחסית.

יכול להיות שזה אינדיבידואלי, אני מאוד ממליץ לך לשמוע ולהחליט בעצמך אם זה מספיק לך או לא. אני מכיר הרבה שסיפקו לו 250-300 והיו מרוצים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

וואלה!

הקדמת אותי בשניה וממש ציטטת את מחשבותיי שרול.

לפותח השרשור-שים מפתח בסוויץ' וסע לשמוע אותו.מדובר בסאב מדהים שאמור לספק אותך הרבה מעבר למה שרשמת.

אני מכיר את המוכר.מדובר בבחור טוב ואמין שקנה ממש לא מזמן את הסאב והוא יד 1 אם זה משנה.אז...

יאללה! תתחדש! :lol:

 

ליאור

פורסם

לשם המחשה, לחבר פורום אחר יש את הסאב הזה רק בגרסת האלומיניום (הנתונים לא שונים בתכלית) והוא טוען שהוא יותר מדי בשבילו :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הפירלס הוא באמת סאב מדהים, יצא לי לשמוע אותו מספר פעמים, ובכל פעם נהנתי מחדש.

 

לי למשל, יש את ההרץ אנרג'י ES300, וגם הוא ממש מדוייק ואני ממש מרוצה ממנו, נכנס לך בול בתקציב.

 

תשמע את את שניהם ותחליט.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

OK חברים

 

אז יש את הפירלס ויש גם את ההרץ HX300 שהיום כנראה אראה מחבר נחמד בפורום הזה שמוכר אותו

מה דעתכם על ההרץ הזה?

 

תודה

פורסם

למה שלא תגיע למפגש צפון היום? מקווה שלא אתבדה אבל לפי השרשור נראה שתהיה השתתפות רבה מה שיאפשר לך להאזין למגוון רב של מערכות עם סאבים שונים.

אין טוב ממראה אוזניים. כדאי להשקיע נסיעה ,זמן וגם דלק יקר לצערי -על מנת לגבש דיעה ואולי לחזור הביתה עם מתנה. :wink:

מומלץ!

פורסם

תודה לכל הממליצים

היום רכשתי סאב של הרץ HX300 מחבר בפורום

יקח לי קצת זמן לארגן את המערכת שלי אבל מבטיח לעדכן מה יצא.

×
×
  • תוכן חדש...