Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בקניית רכב מסוק סיאט איביזה טורבו דיזל


earthsoldier
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני מעונין לרכוש סיאט איביזה טורבו דיזל להלן המפרט של האוטו :

 

 

יצרן: סיאט

דגם: איביזה {03'-08'} - SPORT ידני דיזל 5 דל' 1.9

נפח: 1,900

שנה: 2003

יד: 5

ת. הילוכים: ידנית

מחיר: לא פורסם בדוק מחיר מחירון

 

 

סוג מנוע: דיזל

ק"מ: 191,000

צבע הרכב: כחול מטאלי

מזגן: יש

בעלות קודמת: פרטית

בעלות נוכחית: פרטית

מוכן להחלפה: לא

תוספות:

טורבו חדש של גארט, ג'אנט 17 מאושר ברישיון, מערכת, דיבורית BT, שעון גדישה, דוד סברינג אובאלי, בושינגים PowerFlex, מתלים Weitec, צמיגים Yokohama S-Drive. טסט עד 08/12. יבוצע טיפול מלא לפני המכירה.

 

הרכב אצלי שלוש וחצי שנים, מטופל בקפידה במוסך מורשה שמתמחה בדיזלים. 163 כ"ס,41 קג"מ.שישה הילוכים קדמיים. עושה 1:19 בשיוט רגוע, 1:16 משולבת

ויש עוד תוספות ..

 

 

הקטע ברכב הזה שהבחור מעונין כמעט ב 10 אלף מעל המחירון הרגיל.

אבל גם יש חששות שקונים רכב כזה אחרי כמה ידיים שהוא עבר שזה לא מעט 5? אי אפשר לדעת מה אם קרעו אותו לגמרי או לא .

אני מתלבט גם להמשך אם אני יצליך למכור אותו אחרי כל כך הרבה ידיים.

 

 

אני צריך יעוץ ממישהו שמבין אם כדאי לרכוש רכב כזה או שלא בעצם בגלל מה שהוא עבר...

תודה רבה אנשים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעונין לרכוש סיאט איביזה טורבו דיזל להלן המפרט של האוטו :

 

 

יצרן: סיאט

דגם: איביזה {03'-08'} - SPORT ידני דיזל 5 דל' 1.9

נפח: 1,900

שנה: 2003

יד: 5

ת. הילוכים: ידנית

מחיר: לא פורסם בדוק מחיר מחירון

 

 

סוג מנוע: דיזל

ק"מ: 191,000

צבע הרכב: כחול מטאלי

מזגן: יש

בעלות קודמת: פרטית

בעלות נוכחית: פרטית

מוכן להחלפה: לא

תוספות:

טורבו חדש של גארט, ג'אנט 17 מאושר ברישיון, מערכת, דיבורית BT, שעון גדישה, דוד סברינג אובאלי, בושינגים PowerFlex, מתלים Weitec, צמיגים Yokohama S-Drive. טסט עד 08/12. יבוצע טיפול מלא לפני המכירה.

 

הרכב אצלי שלוש וחצי שנים, מטופל בקפידה במוסך מורשה שמתמחה בדיזלים. 163 כ"ס,41 קג"מ.שישה הילוכים קדמיים. עושה 1:19 בשיוט רגוע, 1:16 משולבת

ויש עוד תוספות ..

 

 

הקטע ברכב הזה שהבחור מעונין כמעט ב 10 אלף מעל המחירון הרגיל.

אבל גם יש חששות שקונים רכב כזה אחרי כמה ידיים שהוא עבר שזה לא מעט 5? אי אפשר לדעת מה אם קרעו אותו לגמרי או לא .

אני מתלבט גם להמשך אם אני יצליך למכור אותו אחרי כל כך הרבה ידיים.

 

 

אני צריך יעוץ ממישהו שמבין אם כדאי לרכוש רכב כזה או שלא בעצם בגלל מה שהוא עבר...

תודה רבה אנשים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניות דעתי, הרכב לא שווה את המחיר הנדרש עבורו. שלא תבין אותי לא נכון, עושה רושם שהרכב מושקע ברכיבי AFTERMARKET טובים אבל זה בעיקר מלמד על רכב שננהג חזק. תוסיף לכך סחירות בעייתית מלכתחילה, יד 5, מצב לא ידוע של הקלאצ' (שמתמודד עם 40 קג"מ..) ומנוע שעתידו לא ברור (מנועים כאלו החזיקו ומחזיקים במוניות בערך 400,000 ק"מ - שזה מעולה אבל במוניות מדובר בקילומטרז' שמכוסה לאורך 5 שנים לכל היותר, ועם הרבה פחות הספק. יש דרך לדעת מה מצב מאבת הסולר ?

 

לדעתי, אם אתה מוכן להוצאות האפשריות על רכב שכזה, תציע למוכר 3-4K מעל המחירון בהתאם להתרשמות האישית שלך מהרכב. נראה לי די והותר.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...