Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

למי שזוכר ולמי שלא קניתי לפני חודש וחצי פג׳ו 307 ממגרש עם שם מצוין במרכז הארץ.

הפג׳ו שקנינו מסתבר כלימון מטורף ומחלבת כספים.

בחודש וחצי שהוא אצלנו נהננו ממנו אולי שבוע, בזמן הזה הלך הממיר מומנט, הגיר, חיישן טמפרטורה שהרג את המזגן.

בנוסף שחזר מתיקון הגיר כל פעם שמכבים את הרכב פעם הוא מניע ופעם לא. במחשב דרך רשום שהגיר לא בפארקינג למרות שהוא כן. לא מספיק כל הבעיות האלו וגם נדלקה מנורה בדוק מנוע.

המגרש מוכן לקחת את הרכב ומוכן להחליף לנו אותו ברכב אחר.

ממה שראינו שם אין להם מה להציע כרגע חוץ משברולט אופטרה.

השאלה שלי האם אנחנו זכאים לפיצוי על העוגמת נפש שנגרמה לנו והאם אנחנו זכאים לקבל את כספינו חזרה במידה ולא נמצא רכב שמתאים לנו?

מצטער על החפירה, מקווה שפתחתי את זה בפורום הנכון...

תודה ויום טוב

תמיר.

פורסם

מספר שאלות ברשותך:

 

1. האם בדקת את הרכב לפני קנייתו ? (אם כן - האם היו ממצאים כלשהם בבדיקה ?)

2. האם המגרש נתן לך אחריות (אפילו מסויימת) לרכב שקנית ?

3. מה כתוב בחוזה הקנייה ביניכם ?

 

אני רואה בזאת שהמגרש מוכן להחליף את הרכב, כהודאה מסויימת בעובדה ש"יש בעייה ברכב".

השאלה היא, אם המוכרים ידעו על בעייה מסויימת ברכב, ולא דווחו לך על כך (חוסר תום לב).

alfa 156 2.5.

פורסם

יש אחריות על הרכב ל3 חודשים על מנוע וגיר עם התחייבות לזה שאין שלדה.

במגרש הראו לנו בדיקה לרכב שבוצעה מטעמם במ.מ.מ.

בסה״כ הבדיקה נראתה מעולה לרכב שנת 2004.

בחוזה רשום שהרכב נבדק לרצוננו והוא נמצא תקין והם מתחייבים על חוק גילוי נאות.

למרות שהתקלה של הגיר הייתה שיצאנו משם (חוסר סחיבה שהובן כבעיה רצינית רק בכביש מהיר שלא הצלחתי לעקוף אוטובוס.)

תמיר.

פורסם

הבדיקה שבוצעה מטעם המוכרים - איננה שווה את הנייר עליו היא כתובה. זהו פתח לצרות, אם אתה אינך בוחר את מקום הבדיקה !

זכור, כי כמעט תמיד, בדיקה שמבוצעת מטעם המוכר, תהייה יותר נקייה מבדיקה שתבצע אתה בתור קונה.

אתה מציין שישנה בעייה בגיר. המגרש הציע לך לתקן על חשבונו את הליקויים האילו ? (לפי מה שציינת - הגיר באחריות)

alfa 156 2.5.

פורסם

תיקנו את הגיר במשך שלושה שבועות! וזה היה חוץ מזה עוד כמעט שבוע על הממיר מומנט.

הלך גם חיישן טמפרטורה חצי יום במוסך. עכשיו יש מנורת בדוק מנוע והרכב מניע מתי שבא לו.

אין לנו כוח נפשי להתעסק עם הבעיות האלו וכל הריצות למוסכים. הרכב עבר רק 96 אלף ק״מ.

תמיר.

פורסם

אתה מתכוון שבלוח השעונים כתוב 96K ק"מ.

זה לא אומר שהרכב עבר 96K ק"מ :roll:

מה כתוב ברשיון הרכב?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
יש אחריות על הרכב ל3 חודשים על מנוע וגיר עם התחייבות לזה שאין שלדה.

במגרש הראו לנו בדיקה לרכב שבוצעה מטעמם במ.מ.מ.

בסה״כ הבדיקה נראתה מעולה לרכב שנת 2004.

בחוזה רשום שהרכב נבדק לרצוננו והוא נמצא תקין והם מתחייבים על חוק גילוי נאות.

למרות שהתקלה של הגיר הייתה שיצאנו משם (חוסר סחיבה שהובן כבעיה רצינית רק בכביש מהיר שלא הצלחתי לעקוף אוטובוס.)

 

באמת באמת שאני מחזיק את הידיים וסוגר את הפה חזק כדי לא לצעוק...

אהה וכמעט שכחתי אל תתקרב לאופטרה!!

פורסם

איני בטוח, שהרכב שלו במצבו, יותר טוב מאופטרה במצב תקין :-(

מציע להמתין לתגובת בעלי מקצוע (עו"ד) בקשר לדרישתך לביטול העיסקה והחזרת הכסף.

alfa 156 2.5.

פורסם

נדמה לי שעשית כמעט את כל הטעויות האפשריות ברכישת רכב בכלל ורכישת רכב מסוחר בפרט.

 

אם הם מוכנים לקחת חזרה את רכבך שלא כנגד רכב אחר נהדר, אם לא אז אתה תצטרך לתבוע את החזר כספך.

 

כנגדך יעמוד שחתמת שבדקת את הרכב והוא לשביעות רצונך, מכשול די רציני מבחינתך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא מבין מה יש לתבוע פה... :oops:

הקונה עשה טעות שלא בדק בצורה רצינית את הרכב,

וחתם שהרכב לשביעות רצונו,

 

אם הוא היה קונה את הרכב מפרטי היו זורקים אותו מכל המדרגות.

תנצל את ההזדמנות ותחליף לרכב אחר רק שהפעם תבדוק טוב את הרכב שאתה קונה, בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...