Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סדרה 3 , החדשה


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמונה של הפרונט של סדרה 1

תגידו לי שזה לא דומה.. :roll:

10_BMW1_450.jpg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בדוגרי היא נחמדה לגמרי, זה רק אני או שלאחורה שלה יש דמיון לאקורד? :lol:

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

יא אללה, גם את סדרה 3 הצליח להרוס...

צריך לכלוא את המופרע הזה במוסד לחולי נפש, כריס בייגל...

 

 

איפה, איפה הימים היפים...

bmw_m3_1988_01_s.jpg

 

:cry:

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
שיפטרו כבר את באנגל..נמאס לי (ולא רק לי) ממנו.

 

 

כריס באנגל לא נמצא ב-ב.מ.וו כבר זמן מסויים, לא ?

 

אדם.

 

 

לא יודע...פעם אחרונה שבדקתי (וזה היה מזמן) הוא כן היה שם.

אולי דברים השתנו..מישהו יודע אולי בוודאות?

 

בכל מקרה-אם הוא עזב,הוא היה צריך לקחת איתו את העיצובים שלו. :mad:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

המעצב הנכנס מן הסתם ימשיך פחות או יותר בדרכו של כריס בפרוייקטים שכבר התחילו לעבוד עליהם (הרי אתם לא באמת חושבים שברגע שמעצב עוזב אז זורקים את כל העבודה שלו לפח ונותנים למעצב הנכנס לעצב מכונית תחליפית מהתחלה).

פורסם
העיצובים החדשים של ב.מ.וו. פשוט מדהימים לדעתי! :mm_yeah:

אני לא מבין את האנשים שיכולים להגיד את המילה " מכוער" על ב.מ.וו. מכל סוג. :roll:

 

מושכת, מרתקת, מגרה, בהחלט כן. יפה...לא ממש.

 

אין כל חובה להגיד על מוצרים של BMW שהם יפים רק בגלל שהם מבית BMW. אדרבא אני דווקא מעודד ביקורת עליהם בשביל שהם יחזרו לדרך הישר.

פורסם

העיצובים של ב.מ.וו השתנו ויש אומרים שהם שנויים במחלוקת, אך ניתן לראות לפי העלייה במכירות שהעיצובים דווקא מרשימים את קהל היעד. אותנו,לצערנו, הם לא מרשימים ולדעתי ב-3 החדשה נחותה מה-3 הקודמת בעיצובה.

פורסם
העיצובים החדשים של ב.מ.וו. פשוט מדהימים לדעתי! :mm_yeah:

אני לא מבין את האנשים שיכולים להגיד את המילה " מכוער" על ב.מ.וו. מכל סוג. :roll:

 

הב.מ.וו הזאת מכוערת! :wink:

פורסם
העיצובים החדשים של ב.מ.וו. פשוט מדהימים לדעתי! :mm_yeah:

אני לא מבין את האנשים שיכולים להגיד את המילה " מכוער" על ב.מ.וו. מכל סוג. :roll:

 

בתור אוהב ב.מ.וו (אחרי אלפא, כמובן), גם לי היה קשה להגיד "מכוער"...

 

בהתחלה הגיעה סדרה 7 החדשה, הבלגתי...

אח"כ (אם אני לא טועה) סדרות 5, ו-1... לא נרדמתי בלילות...

 

ועכשיו, גם סדרה 3 נפלה לידיו המרושעות של בייגל... נשברתי! :evil:

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
אני דווקא חושב שה Z4 למשל מדהימה וה 5 לא רעה בכלל .

את העיצוב של ה 3 אני אוהב במיוחד ובגלל זה זה כואב לי .

 

לסדרה 5 הקודמת היה משהו בעיצוב, סולידי שמרני אבל פלילי! :wink:

היא שמרה על קווי העיצוב של קודמותיה אבל גם נראתה חדשנית לתקופתה ושידרה בדיוק מה שב.מ.וו צריכה לשדר! (ולפי עיתונות הרכב גם "סיפקה את הסחורה...").

 

על סדרה 5 החדשה אין לי מה להגיד, לדעתי העיצוב (העצוב) אומר הכל. "שבירת המוסכמות" של בייגל אולי תמשוך יותר לקוחות, אבל לא תתקבל (לדעתי) אצל "מעריצי" ב.מ.וו אמיתיים.

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

מעריצי ב.מ.וו אמיתים ?! מה זה ?

 

גרמנים כאלה עם צחוק מרושע והרבה כסף שנולדו בהרים המושלגים של בוואריה ?

 

שטויות !

 

לטעמי הסדרות החדשות החל מה 7 דרך ה 5 ועד ל6 ול X5 פשוט מדהימות ביופיין, נכון בתמונות הן לא ממש "פוטוגניות" אבל כל פעם שאני רואה אחת בכביש נתפס לי הצוואר, זאת דעתי.

 

ואני לא רוצה לשמוע בכלל על העיצוב של ה Z4.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.


×
×
  • תוכן חדש...