Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מחפש רכב חסכוני , דגש על חסכוני. אפשר שיהיה רכב קטן, אני נוסע לבדי ברכב ללא משפחה.

חשוב לי מאוד שהרכב יהיה חסכוני בדלק .

התקציב שלי הוא 30,000-אולי קצת יותר.

 

הציעו לי שברולט אוואו (5 דלתות) מודל 2005 בסכום הזה, אך האם הוא חסכוני?

 

אני יודע שטויוטה יאריס או דיהטסו סיריון הם לא בתקציב שלי,

 

איזה רכב הייתם מציעים לי?

 

תודה מראש.

פורסם

האבאו לא חסכונית, וקשה למצוא משהו שהיא כן (חוץ מגרועה)

מה הדרישות חוץ ממחיר וחיסכון בדלק?

נסועה ממוצעת? גיר מועדף?

פורסם

אני לא רוצה גיר ידני. אני מעוניין בגיר אוטומאט.

מה שחשוב לי זה שהרכב יהיה חסכוני בדלק ובחלקי חילוף.

אני לא נוסע הרבה בתוך העיר, יש לי לפחות 3 נסיעות או יותר בשבוע מקרית גת לת"א (כ 140 ק"מ).

אז נגיד שבשבוע אני יעשה 500 ק"מ בערך

ואני רוצה להשקיע עד 30,000 (35,000|).

 

ד"א האם כדאי ליסינג?

(הצעיו לי אוואו, פונטו,יונדאי)

 

מה אפשר להתאים לי ?

 

תודה.

פורסם

פונטו אוטומטית יש רק בדגמים עד 2006. אחר כך הגיע רק גיר רובוטי. כעיקרון זה רכב טוב, אבל מתחיל כבר להתיישן וכבר די קשה למצוא אוטומטיות כאלו במצב טוב.

התקציב שלך לא גדול וזה שאתה מבקש גם גיר אוטומטי וגם רכב חסכוני מאוד מקשה על בחירת הרכבים. שלושת הדברים פשוט לא הולכים ביחד. אם יש לך סבלנות לחפש פונטו, אז זאת אופציה טובה. אם תגדיל טיפה את התקציב תוכל למצוא יונדאי גטס מהמודלים החדשים, לא הכי חסכונית בדלק אבל די סבירה. אם תתפשר על גיר רובוטי אולי תוכל למצוא פיאט פנדה מהמודלים הראשונים.

×
×
  • תוכן חדש...