Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא האם נהג טוב יכול לעזור להזרים את התנועה? כן! נהיגה במהירות התנועה, האצה והאטה רק בתוך נתיבי ההאצה\האטה, מבט רחוק וצפיית האטות עתידיות, נסיעה במהירות הממוצעת בפקקים במקום האצה והאטה כל 50 מטר. הפקק מתנהל כמו נחשול שהולך בגלים כנגד כיוון התנועה. אם אני זוחל במהירות הממוצעת של הפקק במקום להאיץ ולעצור כל הזמן, הפקק למעשה נגמר בי, והרכב שמאחורי לא מתעכב וגם הסיכוי שהוא ינגח בי מאחור קטן.

 

http://motocar.ifeel.co.il/article/8.aspx

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אפילו אל תתחיל דיון על מה שהולך בארץ! זה טחינת מים וזה לא יועיל בכלום נקודה!

 

הפקקים במחלפים נוצרים בגלל מטומטמים שמנסים לעקוף דרך נתיב תאוצה/בגלל שלא נותנים לנהגים להשתלב,

הפקקים בצמתים נוצרים בגלל דיביליים שנכנסים לצומת לא פנוי,

 

זה אופי נהיגה ישראלי מגעיל ואת כל הנהגים האלו צריך לסרס ולהוריד אותם מקסימום לתלת אופן,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

עוד אחד הדברים שאני רואה בלי סוף שממש מעצבנים אותי, אלו שכשיש נתיב האצה להשתלבות, לא עומדים בתחילתו, מחפשים חלון, מאיצים ומשתלבים, אלא נוסעים עד סוף נתיב ההשתלבות ועומדים שם ומחכים, ואז כמובן משתלבים בצורה מסוכנת.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
האם יש קשר בין גודשי התנועה לבין כישורי הנהיגה או הבנת התנועה של הנהגים?

האם תהיה הפחתה משמעותית בגודשי התנועה אם נהגים יתנו לרכבים להשתלב מימין בבטחה,יאותותו,יצמצו פערים,וההיו יותר מרוכזים בכביש ,ינסו להיות יותר קשובים לתנועת הרכבים שלידים?

כמובן שאני מבין שאי אפשר למנוע לחלוטין בעזרת נהיגה נכונה את הפקקים אך השאלה היא האם ניתן למצמם אותם באופן מורגש על ידי נהיגה נכונה?

 

לדעתי לחלוטין כן. דוגמא קלאסית: מזלג בכביש עמוס.

הממשיכים ישר ממשיכים ישר, המשתלבים משתלבים.

מה יקרה אם, ותעקבו אחרי לרגע, כי זה משהו משוגע לגמרי, (:roll: ) הנהגים של 2 הנתיבים יבינו, שהדרך הכי מהירה לסיים את הפקק זה להשתלב ב"רוכסן"-מכונית אחת ישר, מכונית אחת משתלבת, אחת ישר, אחת משתלבת וכולי.

הפקקים יקוצצו בחצי...

(להמחשה, המצב הקיים: אף אחד מהממשיכים ישר לא נותן להשתלב, וכשאחד מצליח, כל הטור שמאחוריו נדחף גם הוא, כך שכל הטור הישר נתקע, ולחילופין).

הדברים נאמרו מניסיוני האישי!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
יש גם את אלה שמגיעים לעלייה ומאטים כאילו הם מתאמצים לעלות

 

כן, כי אולי יש שלט שמגביל את המהירות בכניסה לעלייה?:shock:

 

עלה באיילון צפון על הרמפה לכיוון חיפה. הרמפה מוגבלת ל50, ולדעתי מסיבה טובה.

כנ"ל בכיוון ההפוך, ברמפה של גלילות לכיוון ת"א-הגבלה של 80 ולאחר מכן 60. לא פעם ולא פעמיים הזדמן לי לראות רכב שנכנס לרמפה במהירות גבוהה מ90 עד כדי כך שהוא כמעט נכנס במעקות הבטיחות כי הוא איבד שליטה בעיקול.

פורסם

שים לב כשמתחילים העומסים בנתיבי איילון, בקרת התנועה מנסה לעזור לשחרור העומס.

כמה מחלפים לפני צוואר הבקבוק (לפני שאתה בעצמך מגיע אליו) המהירות המותרת מופחתת ל70,60, בשביל שהתנועה תתקדם לאט יותר - אך תמשיך להתקדם.

במקום זה כולם נוסעים 110 ויותר מכוניות מגיעות לצוואר הבקבוק מהר יותר ולכן הוא נערם ומשתחרר לאט יותר.

פורסם
לא. התרבות של נהגים בארץ כאן היא כיצד לא לתת. אם אתה נוסע על רכב פרטי אף אחד לא יתן לך להשתלב. הנה מקרה שהיה לי:

אני נוסע בנתיב השמאלי (יש לי פנייה שמאלה בצומת הקרוב), מאחור אני רואה אמבולנס ומפנה נתיב. לאחר מכן כמו ילד טוב אני מאותת ומנסה להשתלב. הרכב שנסע אחרי נתת קיק (שמעתי איך המנוע שלו צורח) רק כדי שאני לא ייכנס. הרכב אחריו עשה את אותו הדבר. בימים המאושרים עם היוקון כאשר אתה מנסה לעבור נתיב אתה עובר: זכות הקדימה לרכב הכבד - הכלל שתמיד עובד. עכשיו יש לי פרייבט ואני מרגיש כמו ג'וק על הכביש שכולם דורכים אליו. והרכב לא ממש קטן, אבל בגלל שזאת לא BMW שחורה אלא רכב כסוף לא ממש סופרים אותי (למי אכפת מה יש לי מתחת למכסה המנוע :?).

 

משהו מצחיק שהייתי עושה בצבא כשהייתי עושה את קו תל השומר - נתניה, הייתי מאותת סתם רק כדי לצחוק מהאידיוט שלוחץ קיק רק כדי ששלא תעבור, אגב זו תרבות שברובה נהוגה עי נהגי הליסינג ואצלם זה בולט יותר מכולם, טוב זה אולי בגלל שאני חוזר מהעבודה בדיוק כשהם חוזרים.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם
יש גם את אלה שמגיעים לעלייה ומאטים כאילו הם מתאמצים לעלות

 

 

זה מזכיר לי משהו מאוד מעצבן שקרה לי לפני חודש.

 

אני עולה בעלייה עם הרכב ומצד ימין בצד הנגדי עומד רכב שחוסם.

 

ממולי עוקפים אותו הרכבים והם בירידה ואני בעליה, ופשוט גרמו לי לעצור באמצע העלייה.

 

איפה הזכות קדימה לרכב העולה ????

 

אותו דבר בחניות, לא אמורים לתת זכות קדימה לרכב שיוצא? משאירים אותי שעה בתוך החניה בלי יכולת לצאת והם נכנסים בסבבה שלהם

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

 

איפה הזכות קדימה לרכב העולה ????

 

 

חוץ ממני וממך, מישהו יודע את הסוד מדינה הזה?! :evil:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...