Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שזכור לי הווגות המקוריים היו סאבוופרים שהוצהרו על 800 וואט.



 

אבל בלי שום קשר לסאב הזה יש סראונד מאסיבי, ממברנה גם כן לא מהקלות שבחבורה - אני בספק גם אם המגבר הזה כן יצליח להזיז אותו אם הוא בכלל יחזיק אותו כמו שצריך.

 

תוסיף לזה שצריך עדיין לברר מה באמת התיבה המומלצת לסאב הזה.

 

עד כמה הגיין פתוח במגבר בכלל? אם עברת את השלושת רבעי מהמהלך של בורג הגיין במגבר - אז כנראה שאו שהמגבר הזה באמת חלש מידי או שגם התיבה שלך לא מתאימה.

 

איך הקרוס של המגבר מכוון? אמור להיות על LPF ואיפשהו בין ה60 ל80 הרץ.

 

באמת - אני עוזב עכשיו את נושא הוואטים

 

יש דברים שקשה להעביר בהתכתבות והייתי רוצה לראות איך הסאב הזה זז ונשמע על המגבר הזה - יש מצב שאתה מגיע למפגש מרכז?

 

הפעם זה מסקרן אותי מאוד - הסאב הזה הוא המשך של סדרת הווגה אבל מוצהר על 200 RMS סה"כ ויושב על מגבר שמספק לו בגישור לפחות את החצי מזה אבל התיבה נשארת חידה מבחינתי

 

באמת הייתי רוצה לראות מה באמת הולך שם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הייתי רוצה מאוד לבוא אבל אין מצב שאני אגיע לרמת גן מה לי ולכבישים כאלה ולמקומות כאלה אני נהג חדש שהמקסימום שהגעתי אליו לבד עם האוטו זה מרחק של חצי שעה נסיעה :D

 

ממ, שמע לפי מה ששמתי לב יש עוד כמה אנשים שהשתמשו בסאב הזה באטומה

וראיתי כבר פה איזה תמונה עם סאב כזה באותה גודל של התיבה שלי

העניין הוא שאני מתחיל לחשוד באוטו עצמו, בגלל שהוא ארוך אולי?

אגב הגיין מכוון כרגע על חצי. בערך כמו שהיה לפני הסאב.

 

הייתי שמח לדעת למה המפגשים רק ברמת גן ולא בכל מיני איזורים מדי פעם.

ועוד דבר, עכשיו אני נזכר שהם אמרו לי שהוא שם לי באס על 4 DB משו כזה, ואת הקרוס אובר ביטל לי כי הוא אמר שזה עשה את הרעש. עכשיו אחרי שירד לי הלחץ מהכיוונים בחנות אני נזכר שבעצם כן צריך לשים LFP בקרוס בסביבות ה60-80.

ונראה לי שזה לא ככה כרגע.

יום שלישי אני חושב שאני אקפוץ לשם שוב, גם ככה צריך לשלם.

טוב, הגיע הזמן לומר את "המבחר" שיש לחנות מבחינת המגברים כדי שתבין למה בחרתי בקלריון.

3 מגברים סיניים מוזרים ללא שם, מגבר של וגה שהיה לי, מגבר מונו בלוק שלהם, מגבר ROCKFORD R300 , מגבר BOSS דגם גרוע, מגבר של SONY, מגבר של נקמיצ'י שדי חלש, מגבר של קנווד לא מוכר , וזהו נראלי..עכשיו כל אלה מוציאים בין 50-60 רמס .

הרגשתי נכון שהקלריון יהיה הנורמלי מביניהם.

פורסם

נכון לעכשיו אני נשאר בדיעה שמבוססת על נסיון



 

המגבר הזה כנראה לא עומד בהצהרות שלו ולפי הנסיון שהיה לי הוא פשוט חלש ולא מספק את הסחורה.

 

אבל אני גם מאוד חושד בכוונים שנעשו אצלך ומבלי ממש לראות מה הולך שם - אני לא חושב שאהיה מסוגל לתת לך עזרה אמיתית.

 

תגיע בליווי מבוגר או שתגיע למתקין שימליצו לך כאן בפורום - אתה צריך שיעשו לך שם סדר בבלגן הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש מצב גדול שאתה צודק בקשר למגבר עצמו אבל אני עדיין בדעה שאולי הוא חלש אבל הוא בסדר לי, אני יותר נהנה ממנוה מאשר המגבר של הסרווין, לא יודע למה. אולי בגלל הגיין אולי לא. סך הכל פתחתי מערכת ברגל שמאל, אבל אני מתפכח ובעתיד אם יהיה צורך אדע לבחור הרבה יותר טוב. דבר אחד אני יודע שהסאב הזה נחשב לטוב וכרגע אני רוצה לבדוק מה אפשר לעשות כדי שיוציא צליל חזק יותר או נורמלי יותר.

ואני באמת צריך לעשות סדר בבלאגן, ב2 המגברים האלו תמיד לא נהניתי מהשמיעה כל כך, תמיד הרגשתי שמשו לא מכ וון הייטב. אולי אני צריך ללכת באמת למתקין כלשהו, אבל אם הוא יהרוס לי משהו, הלך עליי.

פורסם

הבעיות שלך עם המגבר כבר ידועות ולא ניכנס לזה.

בנוגע לסאב זו טעות לדעתי ללכת על תיבה אטומה שכזו,היצרן ממליץ על תיבה אטומה של 28 ליטר

התיבה הזו מסרסת את כול אפקט הבאס ריפלקס של הסאב.

 

הייתי הולך על תיבה עם פורט בנפח של 50 ליטר כפי שממליץ היצרן.

פורסם

יש לי את הסאב הזה והוא ממש לא חלש, הגברתי אותו בתיבה אטומה של 30 ליטר עם מגבר חלש (מאק אודיו z4100) ובקושי שמתי גיין וגם בhu החלשתי לאיזה מינוס 9 כדי שלא יפרק לי את האוטו.

 

בתמונה של התיבה שלך לא רואים מה העומק

אצלי הבסיס של התיבה הוא בגודל 30 על 44 סנטימטר

והגובה הוא 35 סנטימטר

יוצא איזה 28-30 ליטר (יש צלע אחת באלכסון)

 

לפי דעתי יש בעיה בהתקנה. יש מקומות שפשוט לא יודעים מה הם עושים וזה נשמע כמו אחד כזה

תבדוק אם הוא מחובר מבחינת הסלילים ב4 אום ולא ב2 אום (גם אצלי עשו את הטעות הזאת בהתקנה, אחרכך פירקתי את זה וסידרתי לבד)

הקרוס חייב להיות בLPF ועל 50 עד 80 (מה שמתאים לך)

את הגיין בהתאם למגבר החלש תעלה למעלה למעלה- כל עוד אין עיוותים בווליום חזק.

לפי דעתי זה אמור להיות ממש חזק כשהכל מותקן כמו שצריך.

 

מן הסתם יהיו הרבה רעשי פלסטיקה שסובלת אבל זה כבר משהו אחר.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

מאיפה אני אמור לדעת איך התיבה אמורה להיות?מרוב לחץ לא התייחסתי לזה בכלל. אבל שמתי לב שהיא נראית בסדר, הסאב מנגן בום עמוק יחסית, אבל אם אתה סוגר את הבגאז >לוחית רישוי רועדת ורעשים של חרחורים בכל הבאגז וזה מרגיז :@:@

יש אופציה לשים שם משהו מבלי לשלם כסף כדי שימנע את הרעש ?

פורסם

קניתי גם את הסאב הזה לא מזמן על האריזה היה רשום 400 watt

200 rms

הגברתי אותו עם מגבר שהיה זרוק אצלי בבית כי מכרתי את המערכת כמעט כולה

הוא דווקא נישמע ממש חזק עד שהסאב נישרף ביחד עם המגבר [היה זבל של מגבר ]

קניתי שוב את אותו הסאב וכרגע הוא מחובר על המגבר 4 ערוצים ונישמע ממש חלש ככה שניראה לי שיש לך בעיה במגבר

ד"א לגבי זה שאמרת שלא שומעים אותו מרחוק

חבר היה אומר לי להלמיך עוד שהייתי בכניסה לרחוב שלו

פורסם

איזה מין חבר אתה אם אתה צריך לגרום לחבר שלך לבקש ממך להנמיך את המערכת.



 

איזה מין בן אדם אתה בעצם שאתה עושה רעש כזה בתוך שכונות מגורים?

 

הצד האפל של הפורום הזה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מממממ או קיי

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...