Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
fitch, אני לא מבין מה לא מסתדר לך אחוזית, 10-15% ירידת ערך בשנה זה בהחלט הגיוני לכל רכב חדש.

 

אולי החשבון שלי דפוק, אבל יוצא לי יותר מ-15% שנתי.

משכנתא זה קל

פורסם

האוטו איבד 25K ש"ח בשנתיים (אל תשכח שבשנה הראשונה יש ירידת ערך גדולה משמעותית משאר השנים), זה 12.5K ש"ח בשנה. זה יוצא 13.88% ממחירון של 92K ש"ח (זה חישוב אבסולוטי).

אם אתה רוצה שאני אדייק יותר אז בשנה הראשונה האוטו איבד כמעט 17K ש"ח מהמחירון ובשנה השניה הוא איבד 8K ש"ח (וכנראה הוא מתייצב על הירידת ערך הזו), כלומר בשנה הראשונה הוא איבד 18.5% מערכו ובשנה השניה 10.6%.

 

אייל, אני עברתי שוב על ההודעות שלי ולא ראיתי איפה רשמתי שהצריכת דלק של הרכב היא שעשתה את ההבדל.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
קודם כל לכל המתעניינים, הנה שרשור ההמשך.

 

שי, רשמתי תגובה ארוכה אך היא נמחקה לי.

 

אחלה תיקון תותחנים!

 

כמי שנאלץ להשתמש באחות המעט בכירה יותר (אקסנט 2008) בעל כורחו במשך שנתיים, אני ממש לא מבין איך יכולת לעבור מקליאו ספורט ל I10 ועוד להנות מזה.

 

זה מסוג הפרטים שבקו"ח נוהגים להשמיט :lol:

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
קודם כל לכל המתעניינים, הנה שרשור ההמשך.

 

שי, רשמתי תגובה ארוכה אך היא נמחקה לי.

לצערי מצבים שונים בחיים דורשים החלטות כואבות. כשבחרתי ביונדאי היינו בתקופה בחיים שחפשנו יציבות ושקט נפשי.

כיום מצבנו הרבה יותר טוב בראיה לשנתיים שלוש הקרובות ולכן אנחנו מרשים לעצמנו להתפרע קצת עם השריטה (אחרי ששללנו אלטרנטיבות אחרות לשימוש בכסף שנשאר).

 

 

אחלה תיקון תותחנים!

 

כמי שנאלץ בעל כורחו להשתמש באחות המעט בכירה יותר (אקסנט 2008), אני לא מבין איך יכולת לעבור מקליאו ספורט ל I10 ועוד להנות מזה.

 

שתי האלפות המזדקנות שלי, ביחד, עלו פחות לרכישה ועלו פחות לאחזקה בשנתיים האחרונות (שתיהן אצלי בערך שנתיים) לנסועה די דומה.

וההנאה?

 

אני מבין את שכתבת על אילוצים ופשרות בחיים, העניין הוא שלא תמיד מה שמצטייר כפשרה הוא אכן חסכוני (פשרה בכיף - בוודאי) ולא מה שמצטייר כהתפרעות הוא בזבזני.

 

יש לי תחושה שבעוד שנתיים תגלה שהחיים עם המיאטה היו לא יקרים יותר, ואולי אפילו יותר זולים.

 

תהנה!

שי

 

מנהלים - לא מבין מה קרה לפיצול ההודעות שלי, אפשר למחוק את העליונה.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

שי, אם היית מכיר אותי היית יודע שאני בנאדם מאוד כנה שתמיד אוהב הכל בפנים (גם אם זה לא מה שתרצה לשמוע), שקרים והסתרות זה לא בגנים שלי.

אני מאחל לך שהאקסנט תעזור לך לבצע קפיצה כמו שאני עשיתי.

 

ד"א, אם אני אשווה את העלויות אחזקה של הקליאו ליונדאי (לא משנה אם זה I10 או גטס) אתה תבין מדוע קשה גם לחסוך כסף וגם לתחזק רכב ספורטיבי (במיוחד כזה שכבר לפחות 5 שנים על הכביש). רכב ספורטיבי לרוב דורש ממך לתדלק 98, להשתמש בחלפים הכי טובים בנמצא, "מתחנן" שתשפר אותו ולצערי אין לדברים האלה סוף (במיוחד כשמדובר באנשים כמוני עם שריטה עמוקה).

אני בקשתי מחברה שלי שכל פעם שאני רק אחשוב על לשפר את המאזדה שפשוט תתן לי מכות כדי שאני אתעצבן עליה בחזרה ואשכח מזה. הרי מה אתה חושב שקרה איך שקניתי? אולי נשים איזה קיט יניקה? ואם כבר שמנו קיט יניקה אז "על הדרך" נשפר קצת את הפליטה. ואז שפרנו את הכח אז אולי כדאי גם לשפר את ההתנהגות וכו' ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אלעד, אני מתרשם שנדרשות שתי הבהרות מצידי:

1. האקסנט לא שימשה ולא תשמש כשום מקפצה עבורי. היא לא נרכשה ולא נבחרה על ידי אלא הונחתה עלי ע"י מקום העבודה שלי (לצערי, כי היא החליפה אופל אסטרה מצויינת).

2. מכיר היטב אחזקת רכב מיושן וספורטיבי. שתי האלפות בחתימתי אינן וירטואליות.

 

ועדיין אני עומד על דעתי - להחזיק את שתי האלפות שלי, או לחילופין את המיאטה שלך, בנסועה שנתית כשלך - זול יותר מלרכוש יונדאי I10 חדשה.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...