Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי דייהו נובירה מודל 2000, מתקשה למכור אותו למרות שנהניתי ממנו כשלוש שנים.

ולכן חשבתי על לעשות טרייד, לרכב יפני שהסכום שלו לא עולה על 50 אלף.

ממליצים על סוכנות טרייד באיזור השרון/מרכז?

 

הרכבים הפייבוריטים שלי ושעומדים בתקציב הם או טויוטה רנקס ואז המודל הוא באיזור 2003, או יונדאי אקסנט שהמודל הוא 2005.

 

אשמח לקבל המלצות ממישהו שביצע טרייד ומרוצה.

פורסם

הבעיה עם טרייד אין היא שברכבים כמו שלך שהם ישנים יחסית, אם יש להם קילומטרז' גבוה אז הם לא רוצים לקחת אותם...

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם
הבעיה עם טרייד אין היא שברכבים כמו שלך שהם ישנים יחסית, אם יש להם קילומטרז' גבוה אז הם לא רוצים לקחת אותם...

 

 

שלי עשה 200K, אבל כשהיית בשלמה סיקס ובאלבר הם הסכימו לטרייד עם הרכב.

פורסם

כדאי לנסות אצל הטרייד אין של מס' יבואנים, שם הסיכוי לקבל רכב שמור וממקור אמין (כמובן לבדוק היטב וכו') הוא גבוה.

לדוגמא: אוטודיל, לובינסקי טרייד, קרסו טרייד אין, כלמוביל טרייד .

כך לפחות יש למי לפנות אם יש בעיה, ובנוסף הסיכוי שלך להתקדם לרכב מבעלות פרטית גבוה יחסית לחברות שציינת שמוכרות רק רכבי ליסינג או השכרה.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
כדאי לנסות אצל הטרייד אין של מס' יבואנים, שם הסיכוי לקבל רכב שמור וממקור אמין (כמובן לבדוק היטב וכו') הוא גבוה.

לדוגמא: אוטודיל, לובינסקי טרייד, קרסו טרייד אין, כלמוביל טרייד .

כך לפחות יש למי לפנות אם יש בעיה, ובנוסף הסיכוי שלך להתקדם לרכב מבעלות פרטית גבוה יחסית לחברות שציינת שמוכרות רק רכבי ליסינג או השכרה.

 

 

איך טרייד מוביל? יצא לכם לשמוע עליהם?

×
×
  • תוכן חדש...