Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי נתונים על הרכב שאני עומד לרכוש:

פולו שנת 2002.

קמ"ט: 143000

רוצה 29 אלף מחירון 30.

ללא תאונות עם ספר טיפולים.

6 שנים בבעלותו.

 

הממצאים שנתגלו מטופס הבדיקה:

מנוע,מערכת הקירור, מערכת הדלק , מערכת הצתה:

בלאי פנימי גבוה, נזילות שמן חזקות, מנוע שורף שומן, לבדוק תצרוכת שמן בזמן עבודה , להחליף רצועת תזמון לפי הוראות יצרן , רעש גלגלות ורצועות, ניקוי ותיקון מערכת, הקירור ומערכת החימום פנימית.

מערכת פליטה :

מערכת פליטה רועשת.

סרן קדמי ומערכת הגה:

לתקן זוויות היגוי, משאבת הגה פגומה נוזלת.

שילדה ומרכב ליקויים בעל משמעות נמוכה:

פגיעות בפח, תיקוני פח וצבע ,פגמים בצבע , פגושים פגומים.

מערכת בלמים - ללא פירוק גלגלים:

לפרק גלגלים לבדיקה.

צמיגים :

צמיגים קדמיי פגומים.

העברת הכוח:

נזילות שמן מתיבת הילוכים , נקישה בשילוב הילוכים , ניקוי / החלפה מערת הקירור שמן גיר יש לבדוק מצב שמן וגיר במוסך מורשה , אין אחריות לתיבת הילוכים אוטומטית , כיסוי למנגון הילוכים חסר.

 

מקרא קורה:

שלדה אין אחריות למערכת החשמל מחשב וממיר קטליטי , אין אחריות למנוע במקרה של פריצות מים ושמן עקב קורוזיה ומחדירת גופים זרים למערכת הדלק השמן , ולבדוק אמיתות הק"מ ע"י רציפות הטיפולים ברכב , לבדוק מקוריות הרכב במשרד הרישוי , האחריות מתייחסת למכללים נמצאו תקינים .

 

אני מבקש בבקשה את הדעה שלכם ועלות לפי דעתכם של התיקונים ועם בכלל שווה להיכנס לרכב הזה. תודה מראש

פורסם

דיברתי עם טכנאי אחד הינה מה שהוא אמר לי:

שהרכב דורש השקעה אחרי הקנייה ותיקון.

והמחירים:

-שבנזילת שמן ושריפת שמן יכול להיות יצתרכו לפרק את הקרטר עלות 1,000 ש"ח.

-להחליף רצועות תיימינג(במוסך מורשה אמר לי לא להסתכן בזה על מוסך אחר) - זה 1,500 ש"ח.

-והקירור וחימום תלוי בנסביות שיכול להיות יהיה מסביר להחליף את הנוזלים או שמשאבת מים לא בסדר או יכול להיות יהיו חורים ברדיאטור נעים בין 200- 1200 ש"ח.

-אגזוז רועש - לחליפו עולה 400 ש"ח.

-לתקן זוויות הגה עולה 400 ש"ח.

-להחליף את משאבת המים עולה 1,000 ש"ח.

-צמיגים להחליף 2X250 ש"ח.

-ניקוי והחלפה מערכת הקירור שמן גיר - 800 ש"ח.

 

עכשיו בנוסף לכול בלאי פנימי גבוה במנוע גם חשש לתקלות רבות. הוספה של 2,000 ש"ח.

 

חישוב:

כוללל תיקונים : 6,300 ש"ח לא כולל הבלאי פנימי גבוה.. שזה סיכון לתקלות גבוהות..

עכשיו השאלה להישאר על הרכב או לרדת ממנו והאם המחירים שנאמרו פה היגיונים ?

פורסם

באופן טבעי ברכב מהגיל הזה הבדיקות לא יוצאות נקיות.

ע"פ הבנתי:

שלדה תקינה

מנוע- יש מספר הערות בעייתיות

הרכב נראה מוזנח משהו

המחיר יקר מדי

על מנת לקבל החלטה שקולה יש:

1. להגיע לרון לבדיקה.

2. לעבור על היסטוריית הטיפולים.

אני באופן אישי הייתי עובר הלאה

פורסם
באופן טבעי ברכב מהגיל הזה הבדיקות לא יוצאות נקיות.

ע"פ הבנתי:

שלדה תקינה

מנוע- יש מספר הערות בעייתיות

הרכב נראה מוזנח משהו

המחיר יקר מדי

על מנת לקבל החלטה שקולה יש:

1. להגיע לרון לבדיקה.

2. לעבור על היסטוריית הטיפולים.

אני באופן אישי הייתי עובר הלאה

 

הבנתי תודה

פורסם

באמת תעבור הלאה.

המחירים שקיבלת של החלקים הם לא כל כך נכונים והם לפני עבודה מע"מ וכו'...

לא משתלם נקודה. גם אם הבן אדם יוריד 5000 שח לא שווה לרכוש רכב כזה גמור.

פורסם

לדעתי, ורק בכפוף להורדה רצינית מאוד במחיר, ניתן אולי לשקול רכישת הרכב. מה שיוצא דיי נקי בבדיקה זו השילדה. מצב המנוע לדעתי אינו תואם את הקילומטראז' (ז"א בלאי גבוה) = הזנחה כלשהי.

אם אתה חושב להמשיך הלאה עם הרכב, גם אני ממליץ לך לקחת את הרכב למוסך רון לבדיקה מכאנית רצינית. ייתכן שעלות התיקונים שם תהייה אף נמוכה יותר ממה שנתנו לך (אם כי לא נתנו לך הערכת מחיר לתיקון משאבת הגה, וההערכה לתיקון מע' חימום יכולה להיות לטעמי יקרה יותר, תלוי מה דרוש תיקון שם).

אגב - לא ציינת איזה מנוע (1400 ?).

אני הייתי עובר לרכב הבא. יותר מדיי תיקונים, מחיר התחלתי גבוה מדיי, בלאי גבוה ומנוע "לא משהו".

alfa 156 2.5.

פורסם
לדעתי, ורק בכפוף להורדה רצינית מאוד במחיר, ניתן אולי לשקול רכישת הרכב. מה שיוצא דיי נקי בבדיקה זו השילדה. מצב המנוע לדעתי אינו תואם את הקילומטראז' (ז"א בלאי גבוה) = הזנחה כלשהי.

אם אתה חושב להמשיך הלאה עם הרכב, גם אני ממליץ לך לקחת את הרכב למוסך רון לבדיקה מכאנית רצינית. ייתכן שעלות התיקונים שם תהייה אף נמוכה יותר ממה שנתנו לך (אם כי לא נתנו לך הערכת מחיר לתיקון משאבת הגה, וההערכה לתיקון מע' חימום יכולה להיות לטעמי יקרה יותר, תלוי מה דרוש תיקון שם).

אגב - לא ציינת איזה מנוע (1400 ?).

אני הייתי עובר לרכב הבא. יותר מדיי תיקונים, מחיר התחלתי גבוה מדיי, בלאי גבוה ומנוע "לא משהו".

 

1400 ותודה רבה על הדעה אני יקח לצומת ליבי..

פשוט העניין הוא שאין בימינו ביד 2 כולכך הרבה רכבים במצב טוב הפתרון שלי..

כנראה אני ינסה להוריד אותו מ 29 אלף ל 21-22 עם יסכים יקנה עם לא אז יקשיב להצעתכם ויעבור להבאה עדיף לחכות ולמצוא משהו טוב מאשר לקנות רכב אנוס.

פורסם

נשמע כמו הצעת מחיר ממש לא רצינית,

כנס למוסך רון וקבל אינדיקציה מדוייקת על הרכב ומחירים הגיוניים.

 

בקשר לבדיקה , מצטער לקלקל את החגיגה אבל הבדיקה נראית לי סבירה ומלאה כסת"חים כרגיל.

כתובות שם הרבה שטויות, לרכב יש ק"מ נמוך ובלאי סביר , ללא תאונות שילדה או תאונות בכלל.

 

צריך רק לבדוק מה פירושן של "נזילות שמן חזקות" ואת משאבת ההגה כח (יש מצב שזה יוניט לחץ הגה כח שהוא בסדר גודל של 200 ש"ח חלק) כל השאר נשמע כמו כסת"חים רגילים של מכוני בדיקה.

 

על פניו אין הצדקה להוריד 8-9 מהמחירון שזה בערך שליש מערכו אבל קשה לייעץ בלי לראות את הרכב

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
נשמע כמו הצעת מחיר ממש לא רצינית,

כנס למוסך רון וקבל אינדיקציה מדוייקת על הרכב ומחירים הגיוניים.

 

בקשר לבדיקה , מצטער לקלקל את החגיגה אבל הבדיקה נראית לי סבירה ומלאה כסת"חים כרגיל.

כתובות שם הרבה שטויות, לרכב יש ק"מ נמוך ובלאי סביר , ללא תאונות שילדה או תאונות בכלל.

 

צריך רק לבדוק מה פירושן של "נזילות שמן חזקות" ואת משאבת ההגה כח (יש מצב שזה יוניט לחץ הגה כח שהוא בסדר גודל של 200 ש"ח חלק) כל השאר נשמע כמו כסת"חים רגילים של מכוני בדיקה.

 

על פניו אין הצדקה להוריד 8-9 מהמחירון שזה בערך שליש מערכו אבל קשה לייעץ בלי לראות את הרכב

תודה זה מה שאני יעשה יקח את האוטו למוסך רון לבדיקה ויראה את הטופס שלהתמקד על נזילות שמן.. ואני גם יקבל ממנו הצעות מחיר לתיקון נכון? וכמה בערך הבדיקה שלו לאוטו תיקח כסף?

×
×
  • תוכן חדש...