Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבטת בין שתי המכוניות. מעדיפה את ההונדה ג'אז בגלל שהוא אמין וחסכוני אבל הוא יקר יותר באופן משמעותי.

אני שוקלת לקנות גרנדה פונטו בעיקר בגלל שמדובר ברכב זול יחסית וחסכוני. אך האם הוא אמין? הזהירו אותי שלא כדאי להתקרב אליו בגלל שהגיר הרובוטי עושה בעיות וגל בגלל שבלתי אפשרי למכור אותו, האם זה נכון?

 

תודה וחג שמח!

פורסם

את מתכוונת לרכב חדש או למשומש?

אם מדובר בחדש, יש לך אחריות וההפרש במחיר לא מצדיק את רכישת ההונדה. הפיאט חסכונית מאוד גם כן.

אין ספק שהשוק של הג'אז מאוד חזק אבל פיאט גרנדה פונטו פרטית, שמורה תימכר די בקלות בהמשך.

פורסם

הבעיה היחידה שיש בפיאט גרנדה היא ירידת ערך היסטרית של 20% בשנה. חוץ מזה רכב מצויין.

אם לקנות חדש, לחלוטין לא הייתי ממליץ עליה לעומת הונדה ג'אז.

אם לקנות משומש במחירים של בערך 45 אלף, למרות הירידת ערך שתהיה יותר גדולה מההונדה, הייתי יותר ממליץ עליה מהפן של רכב חדיש יותר ובטיחותי ביותר.

פורסם

אני מצטרף להמלצה על הגרנדה

גם לי היו אותן חששות ולשמחתי כבר שנה שאני עם הרכב ונהנה מכל רגע:-)

אני קניתי יד שניה שנת 07 עם 22,000 ק"מ רובוטי ואני ממש אוהב את הרכב!

תמורה מצוינת למחיר והגיר מצוין!|

 

רק חשוב למצוא רכב שנישמר לפי דרישות היצרן ולא היתעללו בו

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בדיוק אתמול אספתי את הגרנדה 07' הרובוטית שלי, לאחר שנבדקה ונמצאה נקיה לחלוטין (חוץ מרצועת מנוע שצריך להחליף, נורת בלם בצד ימין ורביעיית צמיגים). 8)

 

מכשעתיים נהיגה על הרכב - בידוד רעשי מנוע מרשים למדי, מזגן העונה על הציפיות, חוויית נסיעה חלקה (ובעיקר צפויה) מהגיר הרובוטי שרבים נוטים להשמיץ, ככל הנראה על-סמך דעתו של רס"ן שמועתי בלבד. המנוע לא מרשים ולא מדובר בחיית האצות, כשב 110-120 קמ"ש הסל"ד נושק לקו ה 4,000 - אך עם בידוד רעשי המנוע זה לא מטריד אותי יותר מדי. ההגה רספונסיבי (אינני רואה את עצמי עושה שימוש כלל במצב "CITY") והרכב מרגיש מרווח בצורה מגוחכת, בייחוד אם לוקחים כהשוואה את הפונטו מהדורות של לפני הגעת הגרנדה לארץ.

פורסם

התכנון המקורי היה לרכוש הונדה ג'אז 2005/2006 בעלות של 55 עד 60 אלף.

אבל אז מצאתי גרנדה פונטו 2008 יד ראשונה עם קילומטראז' של 20 אלף ולכן התחלתי לשקול את זה כי אני אקבל יותר תמורת הכסף שלי.

מי שהזהיר אותי מהגרנדה הוא מכר שלי שהוא מוסכניק שאמר לי שהגיר עושה בעיות ולכן לא כדאי להתקרב לרכב הזה,

אח"כ קראתי קצת בפורומים ובאמת יש הרבה תגובות לא טובות הן לגבי האמינות והן לגבי איכות הנסיעה. אם כל כך הרבה משמיצים את הגיר אז אולי "אין עשן בלי אש"...?

שאלה חשובה נוספת היא- האם לגרנדה פונטו נכנסת עגלת תינוק?

פורסם
התכנון המקורי היה לרכוש הונדה ג'אז 2005/2006 בעלות של 55 עד 60 אלף.

אבל אז מצאתי גרנדה פונטו 2008 יד ראשונה עם קילומטראז' של 20 אלף ולכן התחלתי לשקול את זה כי אני אקבל יותר תמורת הכסף שלי.

מי שהזהיר אותי מהגרנדה הוא מכר שלי שהוא מוסכניק שאמר לי שהגיר עושה בעיות ולכן לא כדאי להתקרב לרכב הזה,

אח"כ קראתי קצת בפורומים ובאמת יש הרבה תגובות לא טובות הן לגבי האמינות והן לגבי איכות הנסיעה. אם כל כך הרבה משמיצים את הגיר אז אולי "אין עשן בלי אש"...?

שאלה חשובה נוספת היא- האם לגרנדה פונטו נכנסת עגלת תינוק?

 

אני כל הזמן שומע אנשים בפורומים שהמכר שלהם מוסכניק ומזהיר מהגיר הרובוטי- אבל כמה דיונים בפורום את מצליחה לימצוא שאנשים מתלוננים שהגיר שלהם נידפק? את בקושי תצליחי ליספור על האצבעות!

 

לעומת זאת תנסי למצוא דיונים על הגיר של הצרפתיות הAL4? (אני מודע לכמות המכוניות עם גיר זה לעומת כמות הגרנדות- רק לצורך המחשה שאם יש בעיה רצינית אז היא מפורסמת ע"י בעלי רכב רבים)

http://www.carsforum.co.il/vb/search.php?searchid=2203967

 

הגיר בסדר גמור ולא אמור לעשות בעיות אם הרכב מטופל, במיוחד לרכב של 2008 עם 20,000 ק"מ!

מול רכב של שנת 2005 עם מעל ל150,000 ק"מ!!

ולגבי האמינות: יש בארץ את תופעת העדר ואם מישהו שומע ממישהו שפיאט זה חרא הוא ממשיך את השמועה וכך כולם בסוף עונים בפה אחד שפיאט זה חרא - אבל לכמה מהאנשים הללו היה באמת פיאט ? את בוודאי מנחשת את התשובה....

 

הגרנדה נותנת תמורה מצוינת למחיר וניראה לי שעגלה רגילה אמורה להיכנס- תנסי באחת ממגרשי הרכב להכניס את העגלה לתא המטען וכך תהיי בטוחה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הגיר הרובוטי, כמו כל גיר שאינו ידני יותר מועד לתקלות.

הבעיה היחידה עם הגיר הרובוטי היא שכמעט ואין מוסכים שיודעים לטפל בו או לאתר תקלות פרט למוסכי היבואן - ובמקרה של תקלה רצינית התיקון יכול להיות יקר וכואב.

 

סך הכל הגיר הרובוטי הוא בסדר, ואותו הגיר מותקן גם בפנדה ובפיאט 500. אצלי למשל הייתה בעיה ברובוט שנפתרה בעלות גבוהה של 6000 ש"ח, אבל מצד שני זה קצת פחות מעלות שיפוץ של גיר אוטומאטי רגיל.

 

ואל תשכחי שבכל מקרה את תשלמי על האוטו פחות (אם הם בני אותו שנתון) או שתרכשי רכב חדש יותר ואז לא סביר שיהיו לך בעיות עם הגיר.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
הגיר הרובוטי, כמו כל גיר שאינו ידני יותר מועד לתקלות.

הבעיה היחידה עם הגיר הרובוטי היא שכמעט ואין מוסכים שיודעים לטפל בו או לאתר תקלות פרט למוסכי היבואן - ובמקרה של תקלה רצינית התיקון יכול להיות יקר וכואב.

 

סך הכל הגיר הרובוטי הוא בסדר, ואותו הגיר מותקן גם בפנדה ובפיאט 500. אצלי למשל הייתה בעיה ברובוט שנפתרה בעלות גבוהה של 6000 ש"ח, אבל מצד שני זה קצת פחות מעלות שיפוץ של גיר אוטומאטי רגיל.

 

ואל תשכחי שבכל מקרה את תשלמי על האוטו פחות (אם הם בני אותו שנתון) או שתרכשי רכב חדש יותר ואז לא סביר שיהיו לך בעיות עם הגיר.

 

אשמח אם תוכל לומר לי מה הייתה הבעיה שלך ברובוט ?

קראתי המון חומר מחו"ל ואני רוצה לדעת איזה תקלה קרתה אצלך ולמה חייבו ב6000 שקל?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אשמח אם תוכל לומר לי מה הייתה הבעיה שלך ברובוט ?

קראתי המון חומר מחו"ל ואני רוצה לדעת איזה תקלה קרתה אצלך ולמה חייבו ב6000 שקל?

 

שופץ הרובוט, החלפת משאבת לחץ, וגם סולונואיד.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...