Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סמוראי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים שלי...

יש ברשותי סוזוקי סמוראי רכב מיושן נוסע עם טסט שנת 1984

מנוע 1,000 סמ"ק 4 הילוכים ,ברזנט פתוח ,ברשיון רכב מצויין

"רכב שדה פתוח"..

אני מעוניין לשמר אותו לקטגוריית אספנות האם יש לרכב או יהיה

לרכב ערך אספני בקטגוריית הג'יפים???

 

תודה דרורבננה.

 

 

 

2006_10110056.JPG

 

 

 

DrorBANANA_0007.JPG

 

 

 

Image76.jpg

דרור בננה.

אוף נישברה לי ביצה ,נו טוב אני הולך לשטוף ידיים.

 

DrorBANANA site

פורסם

לגבי ההסבה לרכב אספנות אני לא בטוח שאני יכול לעזור. אני מניח שהתשובה חיובית, הרי גם CJ למינהם הוגדרו רכב שדה ברישיון והוסבו ברבות השנים לרכב אספנות, אבל אולי עדיף שתחכה למומחים גדולים ממני.

 

לגבי ערך אספני - לדעתי בהחלט כן. הסמוראי ייחודי כיוון שהיה הג'יפון הראשון שהגיע לישראל ובמידה מסויימת פרץ את הדרך לקטגוריה שלמה של ג'יפונים שהצליחה כאן מאוד מתחילת שנות התשעים ולמעשה עד היום. זה היה הרכב הראשון בישראל שהוכיח שאפשר לטייל במדבר גם עם מנוע 1000 סמ"ק ומרכב של מכונת כביסה מצוייה.

 

תשמור עליו, הוא נראה מצויין! הלוואי שבעוד שנתיים או שלוש אוכל לרכוש לעצמי סמוראי-מחמד שכזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אחלה רכב הייתי לוקח אותו ממך עכשיו!

ג'יפון חמוד עם המון פוטנצאייל וצפוי לו עתיד מזהיר!

שמור עליו מכל משמר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
עזוב אותך , חרה של אוטו

;-)

 

, אל תשמור

 

תמכור

 

אני מוכן לעשות לך טובה ולקנות

 

 

+1! :twisted::-P:wink:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

תשמע דרור, הרכב נראה במצב מעולה ושמור. כבעלים לשעבר של סמוראי ארוך אני יכול לומר לך שהגדולה של הרכב הזה היא בפשטות המכאנית שלו, מה שמבטיח רכב אמין וחסכוני. אני ממליץ לך לא לשפר אותו ולשמור עליו בצורתו המקורית כי כאלו ממש כבר קשה למצא. תהנה

פורסם

שלום לכולם...

לאחרונה התלבטתי עם אישתי לגבי הכלים שנימצאים ברשותנו..

יש לנו הונדה סיוויק חדשה בשביל נוחיות נסיעה עם גפן בת ה- 8 חודשים (בטיחות סלקל איזופיקס וכו')

אל תדאגו כשגפן תגדל אני מעביר אותה לפנחס בקריזה חחח...

פנחס חיפושית 74 1,200 גרמני מקורי

קטנוע KB-50 שנת 89 וכמובן הסמוראי..

חבר'ה זה לבטח את כל הכלים ,טסטים וואלה כל חודש חודשיים עד לאחרונה אני במכון הטסטים עם הכלים

קשה לנו כלכלית לתחזק את כולם ולכן ההתלבטות לגבי המכירה.

 

תודה לכולם על התמיכה והעידוד יכול להיות שאני אחזור ברוורס בהחלטה ואחליט לא למכור את הסמוראי.

שוב תודה חברים שלי.

 

אוהב דרורבננה.

דרור בננה.

אוף נישברה לי ביצה ,נו טוב אני הולך לשטוף ידיים.

 

DrorBANANA site

פורסם

היי דרור,

 

לפי דעתי לחרוק שיניים עוד קצת... או לוותר על ההונדה :twisted: (סתאם)

מי יודע אם תוכל לרכוש סמוראי כזה במצב כזה עוד פעם... ותחשוב על זה.

 

 

 

אני קצת לא מעודכן, מכרת כבר את "גולדה"?

 

 

ברכת בננה צהובה תהא עליך.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

איזה מין קטנוע זה?

דעתי האישית: מכור את הקטנוע ואת החיפושית, תשאיר את הסמוראי. היו לי שניים - אחד 84' סגור והשני 95' איתו עברתי עשרות אלפי ק"מ, רובם בשטח (עבודה). דגמי 84' שהם הראשונים שיובאו לארץ באופן סדיר הולכים ונעלמים ובכ"ז זה רכב עם ייחודיות מסויימת וכיף אדיר בדגם שלך הנפתח. הוא אכן נראה נפלא בהתחשב בגילו ובעובדה שרובם החליפו הרבה ידיים במהלך השנים, כמעט כולם היו "תפרני שטח" שחלקם התעלל והזניח את הכלי. ד"א יש אחד-שניים ישנים יותר, עם מנוע 800.

×
×
  • תוכן חדש...