Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?QUID=1056,U1300621056493&did=1000630014

 

עוד על האחים עופר וכוכב השיווק אגסי.

האמת? במחירים האלה זה סתם יקר. בנוסף, הם שומרים נתונים על כמה נסעת והיכן היית בכל רגע - לא מומלץ לעבריינים ;-)

 

ראיתי שאין את הטבלה עם המחירים, אז הנה נתונים לדוגמא:

עד 10K ק"מ בשנה - מחיר לק"מ 1.183 ש"ח, וכל ק"מ נוסף 1.47, מינימום תשלום שנתי - 18,440.

עד 15K ק"מ בשנה - מחיר לק"מ 0.89 ש"ח, וכל ק"מ נוסף 1.12, מינימום תשלום שנתי - 20,021.

עד 20K ק"מ בשנה - מחיר לק"מ 0.75 ש"ח, וכל ק"מ נוסף 0.93, מינימום תשלום שנתי - 21,605.

עד 30K ק"מ בשנה - מחיר לק"מ 0.66 ש"ח, וכל ק"מ נוסף 0.85, מינימום תשלום שנתי - 26,357.

ללא הגבלת ק"מ בשנה - מחיר לק"מ 1.183 ש"ח, וכל ק"מ נוסף 1.47, מינימום תשלום שנתי - 30,317.

 

יודעים מה? זה יותר יקר ממה שאני מוציא על דלק (טוב, אולי לא ב- GTI, אבל ברכבים קודמים), אבל אולי זו דרך טובה לממן נסועה שנתית גבוהה במיוחד. מצד שני, 30K ש"ח מממנים בקלות 50K ק"מ בשנה ברכב סביר מקביל (נניח אוקטביה 1.2T), אז חוץ ממוניות (שממילא אין להן זמן לטעון את הרכב) ואולי עשרות בודדות של רכבים שנוסעים מעל 50K בשנה, אני לא רואה למי זה כדאי. טוב, אני כן רואה - לבעלים של בטר פלייס.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?QUID=1056,U1300621056493&did=1000630014

 

עוד על האחים עופר וכוכב השיווק אגסי.

האמת? במחירים האלה זה סתם יקר. בנוסף, הם שומרים נתונים על כמה נסעת והיכן היית בכל רגע - לא מומלץ לעבריינים ;-)

 

ראיתי שאין את הטבלה עם המחירים, אז הנה נתונים לדוגמא:

עד 10K ק"מ בשנה - מחיר לק"מ 1.183 ש"ח, וכל ק"מ נוסף 1.47, מינימום תשלום שנתי - 18,440.

עד 15K ק"מ בשנה - מחיר לק"מ 0.89 ש"ח, וכל ק"מ נוסף 1.12, מינימום תשלום שנתי - 20,021.

עד 20K ק"מ בשנה - מחיר לק"מ 0.75 ש"ח, וכל ק"מ נוסף 0.93, מינימום תשלום שנתי - 21,605.

עד 30K ק"מ בשנה - מחיר לק"מ 0.66 ש"ח, וכל ק"מ נוסף 0.85, מינימום תשלום שנתי - 26,357.

ללא הגבלת ק"מ בשנה - מחיר לק"מ 1.183 ש"ח, וכל ק"מ נוסף 1.47, מינימום תשלום שנתי - 30,317.

 

יודעים מה? זה יותר יקר ממה שאני מוציא על דלק (טוב, אולי לא ב- GTI, אבל ברכבים קודמים), אבל אולי זו דרך טובה לממן נסועה שנתית גבוהה במיוחד. מצד שני, 30K ש"ח מממנים בקלות 50K ק"מ בשנה ברכב סביר מקביל (נניח אוקטביה 1.2T), אז חוץ ממוניות (שממילא אין להן זמן לטעון את הרכב) ואולי עשרות בודדות של רכבים שנוסעים מעל 50K בשנה, אני לא רואה למי זה כדאי. טוב, אני כן רואה - לבעלים של בטר פלייס.

עד כמה שכולנו יודעים זה רק פר "דלק-חשמל" זה לא כולל את מחיר הרכב ולא כולל ביטוח

זה מקביל לצריכת דלק של בין 9ל 10 קילומטר לליטר בנזין (תלוי עם יש לך הנחות בתדלוק -יש כאלה שמגיעים עד לשקל לליטר הנחה בעבר פורסם בנענע שעובדי חברת החשמל מקבלים את ההנחה הנ"ל)

לדעתי זה ממש לא משתלם בטח ובטח לא משתלם כיום כשיש רכבים משפחתיים שצורכים בנזין ועולים הרבה פחות בשח לקילומטר.

 

מה שהכי מדאיג הוא הנושא הבלתי ברור של השדה המגנטי שהרכב יוצר. בעבר קראתי באתרים בחו"ל שהיו הרבה תלונות בארה"ב על רכבים היברידים שגרמו לכאבי ראש לנוסעים

(בנוסף הייתה כתבה בוואלה רכב שגילתה קרינה חזקה משמעותית מהמותר לבני אדם ברכבים היברידים)

פורסם

אני מאוד מקווה שזה כולל את עלות השכרת הרכב עצמו, וביטוחים למיניהם.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זהו, שיש עוד עלויות, כפי שמפורט בכתבה... כמו למשל רכישת הרכב במחיר יותר יקר ממגאן 1.6 ידנית, רכישת חיבור ביתי לחשמל...

זה עבור שכירת הבטריה (הקרינה אלקטרומגנטית היא בחינם :-) )

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני לא יודע למה אבל הדבר הזה נראה לי כמו תרמית אחת גדולה מאז ששמעתי על הרעיון הזה.

 

אולי זה בגלל החשבון הפשוט שכל מה שהפטנט הזה "יחסוך" באיכות הסביבה בכל אוטו יתבזבז בהפקת החשמל הדרוש כדי לטעון את הרכב.

 

ולפי שיטת התמחור הזאת הם בעצם מעודדים אנשים לנסוע יותר, כלומר לזהם יותר או לשלם יותר.

תחשבו אתם מה עומד בראש מעייניהם, איכות הסביבה או כסף.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

צריך למצוא פתרון לגנבי החוק שבחסות המדינה גונבים מאיתנו כספים שוב ושוב ופשוט לא יודעים די!

 

כמה עוד אפשר לגנוב ממני? 1000+ ש"ח על טסט, 4+ ש"ח על כל ליטר בנזין (150% מהעלות שלו), 2500 ש"ח על ביטוח חובה לנהג צעיר, העברת בעלות על רכב 200 ש"ח, הוצאת רישיון וחידוש רישיון כל 5 שנים...

והדבר הכי נוראי והכי חצוף: תשלום מס על רכב חדש של למעלה מ140% מערך הרכב האמיתי!!!!!!!!

 

צריך למצוא פתרון לטעינה פיראטית בחינם או בתשלום סימלי לכל הרכבים החשמליים, בשביל לצמצם מאסיבית את רווחי המדינה מתחום המוטוריקה בכלל ומתחום האנרגיה של הרכבים בפרט, כי מה שקורה במדינה הזאת עם הדלק זה גניבה לאור היום! מחירים לא הגיוניים ולא הוגנים בעליל שלא שווים את המוצר!

 

הרכב הבא שאני קונה זה רק רכב היברידי מייבוא אישי מיד שנייה (עדיין לא חשמלי כי אין פריסה מספקת של תחנות),

היום אפשר לייבא רכב היברידי ברמת פליטה 1-2 (עד 130 מיקרוגרם) עם מס של 51% לרכב אירופאי/אמריקאי

ומס של 62% לרכב יפני.

למשל אפשר להשיג בכיף טויוטה פריוס 1.5 אוטומט היברידי שנת 2009/2010 מיד שנייה באיזה 18-20 אלף דולר שמורה במצב נהדר בחו"ל!

בנוסף לשלם את ה62% מס האלה שהגנבים לוקחים מאיתנו, ובמאה אלף ש"ח לקבל רכב חדש שבארץ מיד שנייה יעלה לכם סתם 15-20 אלף ש"ח יותר!

אפשר אפילו להשיג סיטרואן C4 למשל 1.6 ידני דיזל שנת 2009, אחרי כל המיסים וכל החרא אפשר לייבא במחיר שפוי קצת יותר של +- 80 אלף ש"ח! (במקום 102 אלף מחיר מחירון בארץ).

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

הממ, אז על רכב חשמלי אנחנו אמורים לשלם על הרכב עצמו, על עמדת טעינה, מינימום ק"מ לשנה וחכירת סוללה (וכל זה בלי הוצאות של ביטוח, טסט וכד')? איפה ה"משתלם" נכנס פה? עם כל הכבוד לרעיון "תודה, אבל לא תודה".

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני הייתי פסימי אל מול אותן הצהרות של אגסי מההתחלה.

אני לא רואה את זה תופס בשנים הקרובות. הנתונים המאוד אופטימיים שלהם לא ישוחזרו בכבישים החמים והפקוקים של ישראל ואני צופה לקוחות מאוד מאוכזבים.

הפרוייקט הזה מבוסס על השקעה מינימלית מצד מקימיו וגבייה מקסימלית מהלקוח בכל שלב החל מהרכישה וגם בשירות. בישראל כמובן גם המדינה תופסת טרמפ ועל כל אגורה שמישהו גובה היא מוסיפה 2 בדרך.

אני חושב שמנועי הבנזין והדיזל יישארו איתנו עוד שנים רבות ובנתיים הייבריד הוא פתרון ביניים נחמד. אולי הדור הבא של ההיברידיות יתקדם קצת ויציע חיסכון גדול יותר שיצדיק את עלויות הרכישה הגדולות הנלוות למשפחתית היברידית (סיויק ופריוס לדוגמה). אני צופה שהג'אז ההיברידים הטריה תקסום להרבה לקוחות ישראלים.

 

פורים שמח והמשך ערב נעים.

פורסם

בסופו של יום השאלה האמיתי היא האם אכן הרכב מפחית את זיהום האויר והאם העלות הסביבתית של ייצור החשמל שהוא צורך (כולל כל איבודי האנרגיה עד לנקודת החשמל אצל הלקוח ואח"כ ברכב עצמו) קטנה מזו של מנועים חדישים בעלי נצילות גבוהה ופליטת מזהמים נמוכה (ע"ע TSI/BLUEMOTION ומרעיהם).

 

ד"א הייתי בהדרכת VIP של בטרפלייס ולא במקרה כל המדריכים והמשווקים למיניהם בחרו להתחמק מלענות לסוגיה...

פורסם

המדינה עוד תעלה את המס על רכב לא-חשמלי, רק כדי לשכנע אותך להיות לקוח של משפחת עופר. נשמע דימיוני כרגע, אבל נחיה ונראה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עוד משהו שאני לא מבין - איך רכב חשמלי, שאמור להיות יותר פשוט וזול לייצור (לא כולל הסוללה), יוצא יותר יקר מדגם מקביל עם מנוע בנזין?



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בגלל הסוללה. טכנולוגיית יצור הסוללות לרכבים עדיין בתחילת הדרך, משום שיש צורך ליצור סוללה שמספיקה למרחק רב, אך גם נטענת במהירות; ופה למעשה קבור הכלב.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
בגלל הסוללה. טכנולוגיית יצור הסוללות לרכבים עדיין בתחילת הדרך, משום שיש צורך ליצור סוללה שמספיקה למרחק רב, אך גם נטענת במהירות; ופה למעשה קבור הכלב.

 

במקרה של הרנו פלואנס של בטר פלייס, המחיר לא יקר בגלל הסוללה. המחיר של 130,000 שקל הוא עבור הרכב ללא סוללה.

במכוניות חשמליות בהן הסוללה היא חלק מהרכב , למשל סיטרואן C zero הקטנה, המחיר מטורף עוד יותר ועומד על 200,000 שקל. וזאת מכונית עם סוללה קטנה יותר משל בטר פלייס.

והפעם המחירים לא קפצו בגלל הממשלה. לשתי המכוניות שהזכרתי יש פטור כמעט מלא ממס.

 

לגבי שיטת החבילות של בטר פלייס-

המחיר מינימום לשנה שציין bar72 כולל את התקנת עמוד הטעינה במחיר של 6500 שקל. לפי הבנתי זה תשלום חד פעמי, ומהשנה השניה והלאה לא יהיה תשלום על זה.

לגבי זה שהמחיר יקר למי שנוסע מעט יחסית ואחר כך נהיה יותר ויותר זול, לדעתי זה בעיקר בגלל השחיקה של המצבר.

במכונית בנזין לא נסעת- לא שילמת.

אבל ברכב חשמלי, המצבר עולה המון כסף, וגם אם הוא עומד בחניה ולא נוסע יש לו בלאי מסוים, כך שהנהג חייב לשלם לפחות עשירית מעלות המצבר כל שנה, גם אם הוא לא נסע. וזה הרבה כסף.

אם אתה נוסע המון קילומטרים על חשמל במקום על בנזין, אתה חוסך. ואם לא אז כנראה שבנתיים זה לא משתלם.

 

ואגב, בנושא הטווח-

ראיתי שטווח הנסיעה של הפלואנס יצא 188 קילומטר בתנאי מעבדה לפי התקן האירופי NEDC. כולנו יודעים שיש הבדל גדול בין הנתוני מעבדה למה שיש במציאות. מבחן מעבדה ריאליסטי יותר יש לאמריקאים, ( EPA ) , ושם בד"כ יש הבדלים של 20% ביחס למבחן האירופי. כך שצפוי טווח נסיעה של 150-160 קילומטר.

×
×
  • תוכן חדש...