Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה משחק מעצבן... :lol:

אבל כיפי :wink:

 

זאת אולי הסתירה הכי גדולה שראיתי כאן בפורום.

 

כיף אבל מעצבן... כמו שתגיד - טוב לי אבל אני סובל.

 

:rofl:

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא כל כך נעים לי... אבל לא הבנתי את הרעיון של המשחק..

מה המטרה פה בדיוק?? :oops:

נכון בצד ימין של המקלדת יש לך פד כזה עם כל המספרים אז הרעיון הוא ללחוץ על המספר ברגע שיש את אלה שצריך להוריד..

מקווה שהבנת...

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
איזה משחק מעצבן... :lol:

אבל כיפי :wink:

 

זאת אולי הסתירה הכי גדולה שראיתי כאן בפורום.

 

כיף אבל מעצבן... כמו שתגיד - טוב לי אבל אני סובל.

 

:rofl:

 

אתה יודע... אתה צודק...

אבל זה עדיין כיף ואז מעצבן ... :wink:

פורסם
סמלון יותר טוב?? לא מוציא מריכוז? :wink:

 

תחליף לקודם....;)

 

כולכם משוגעים!!!!!!! 8)

 

אתה אמרתה..... :wink:

 

 

דייויד.......

 

תשאיר .......:p

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
RamiG-החתימה שלך מעצבנת....(אם כבר התחילו לדבר על חתימות)

תשנה אותה..... 8)

 

חחחח צודק אחי,איזה חתימה מעצבנת,למה מי זה הונדה :?::lol:

 

אגב תגידו כל מי שמכיר אתר שיש בו כאלה סמלונים תביאו לי בבקשה.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
RamiG-החתימה שלך מעצבנת....(אם כבר התחילו לדבר על חתימות)

תשנה אותה..... 8)

 

חחחח צודק אחי,איזה חתימה מעצבנת,למה מי זה הונדה :?::lol:

 

אגב תגידו כל מי שמכיר אתר שיש בו כאלה סמלונים תביאו לי בבקשה.

 

זה הוכן לי במיוחד לאחר אירוע שקרה לפני כמה שבועות :D

יש אחד של וולקסוואגן והונדה, אני דאגתי שישנו את זה טיפה.

הכינוי האמיתי שלי צונזר :)

פורסם
RamiG-החתימה שלך מעצבנת....(אם כבר התחילו לדבר על חתימות)

תשנה אותה..... 8)

 

חחחח צודק אחי,איזה חתימה מעצבנת,למה מי זה הונדה :?::lol:

 

אגב תגידו כל מי שמכיר אתר שיש בו כאלה סמלונים תביאו לי בבקשה.

 

זה הוכן לי במיוחד לאחר אירוע שקרה לפני כמה שבועות :D

יש אחד של וולקסוואגן והונדה, אני דאגתי שישנו את זה טיפה.

 

אירוע ??? אני מתאר לעצמי שיש לך הונדה שהייתה מעורבת בתאונה עם פורשה?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

או שלא :wink:

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
כמו שתגיד - טוב לי אבל אני סובל.

 

:rofl:

 

לפעמים חשוב לסבול קצת... החיים כמשל

 

(ובנימה אופטימית זו - אני אגש לשבור את השיאים שלכם :p )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...