Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

לפני כשבוע נשרף לי פיוז של לוח שעונים ובקרת אקלים ברכב ! החלפתי הכל בסדר.

אחרי כמה דקות נדלקה לי מנורת כריות אוויר ברכב.

מה הסיבה ? ולא הרכב לא קיבל מכה מקדימה ולא זעזוע.

נגיד ואני לא מצליח לסדר ? כמה יעלה לי להיכנס איתה למוסך ? והאם חייבים מוסך מורשה?

פורסם

כאשר מחליפים פיוזים ברכב מודרני ובמיוחד פיוז של לוח השעונים יש להוציא את המפתח מהסוו'יץ ואז להחליף את הפיוז השרוף.

 

לא חייבים מוסך מורשה (בעצם תתרחק מהם) וקפוץ למוסך של חבר הפורום רון ובעזרת סורק תקלות הוא ייכבה לך את נורת האזהרה של כריות אוויר חינם אין כסף במידה וזו תקלה שנגרמה בגלל הרשלנות שלך כפי שציינתי קודם לכן.

איזה כייף לי :)

פורסם

המקרה שלך קצת קשה יותר :-) למה נשרף לך הפיוז של לוח השעונים ?

 

פנה/י למוסך המתמחה במכוניות קונצרן VAG גולף/אודי/סיאט "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א,

טל' 03-5373204 ובקש/י את רון שהנו גם חבר פורום זה. אתרו הנו www.rongarage.co.il

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...