Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה באמצע הנסיע נכבה לי האוטו בדקתי שמן לא היה כלוםםם ..

הלכתי קניתי מאיזה ערבי שאמר לי שזה טוב לפיאט אונו נתן לי שפכתי הכל לאוטו הניע והתחיל לסוע כרגיל למחרת שנסעתי קצת התחיל רעש של דפיקות נראה לי מהמנוע יכול להיות שהשמןן שהוא נתן לי לא טוב יכול להיות שהוא נתן לי שמן סנטטי בטעות ובגלל זה הרעש החזק הזה שהמנוע פועל ושאני לוחץ גז הרעש ניהיה יותר חזק ויותר הרבה

 

 

תודה לעוזרים

פורסם

מה שנראה יותר סביר זה שמשהו נדפק בגלל שנסעת בלי שמן. לדעתי לך למוסך בו אתה מטפל שיבדקו את העניין

פורסם

שלום רב !

גם במוסך, לא ניתן לעזור, לנהג, שנוהג לנסוע ללא דלק, או ממלא יותר מדי שמן במנוע, ואחר כך מחפש דרך כיצד להוציא את עודף השמן, או נוסע ללא שמן, ואחר כך ממלא שמן לא מזוהה, ממקור לא מזוהה, ואחר י כן פונה לעזרת הפורום, לאבחון הרעשים.

מכאן ניתן ללמוד, שאתה לא יודע לשמור על הרכב, ולעתים אתה נוהג למלאות עודף, ולעתים לנסוע ללא שמן כלל:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=178381

ולפעמים גם לנסוע ללא דלק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=333855

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ראשית כל עליך לבדוק כיצד הגעת למצב של חוסר שמן במנוע? נזילה כל שהיא? הרכב שורף כמות שמן ניכבדה?

שנית כל יש מצב כי מה שדופק אלו השסתומים שלא קיבלו שימון כלל מי יודע כמה זמן...

שלישית כל אני מקווה בשבילך שמה שקרה במיקרה הכי קיצוני זה שנית כל.. ולא מעבר לזה כמו בוכנות רינגים וכל שאר הירקות.

:)
פורסם

gorgbar אתה מתנהג בחוסר אחריות כלפיי הרכב שלך ואח"כ מתפלא למה פיאט אונו עושה לך את המוות?!

אני חושב שבמקרה המאוד נדיר שלך. אופן וצורת ההתייחסות לרכב שלך הייתה גורמת גם לרכב "הכי אמין" עלי אדמות לשבוק חיים!

מה זה אמור להביע? "הלכתי קניתי מאיזה ערבי שאמר לי שזה טוב לפיאט אונו נתן לי שפכתי הכל לאוטו הניע והתחיל לסוע כרגיל"

הוא מכר לך שמן בבקבוק שקוף ושסיימת את הגלון זרקת אותו לפח?!

 

 

(שיערת שאולי הוא נתן לך שמן סינטטי בטעות, בד"כ שמן סינטטי עולה יותר יקר.

ה"ערבי" שמצטייר בסיפור שלך מקסימום נתן לך שמן זית מהול..)

 

 

"מה שנראה יותר סביר זה שמשהו נדפק בגלל שנסעת בלי שמן. לדעתי לך למוסך בו אתה מטפל שיבדקו את העניין"

גם הגיוני.

 

 

נ.ב

(או שזאת הצורה של הרכב להגיד "אתה מזניח אותי, אני שונא אותך!!" לך תדע.. :wink: )

×
×
  • תוכן חדש...