Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מתכנן לרכוש סיאט איביזה צורה חדשה שנת 2009

רציתי חוות דעת כללית ואמיתית על הרכב הנ"ל

הדגם שאני רוצה הוא סטיילנס או סטיילנס פלוס גירסת 5 דלתות עם גיר רובוטי 1600 סמ"ק

 

רוב הנסיעות יהיו בעיר, בערך 35 ק"מ ביום, רוס הזמן אני נוסע יחיד

 

תודה

פורסם

ברשותי איביזה ספורט 1600 ידני 2010, אני יכול לומר לך שזה רכב נחמד, איכות החומרים טובה אך פלסטיקית מעט, המנוע מעט רועש אך יחסית ל1.6 עם 105 כוחות סוס מגיב טוב, מרווח הפנים ב3 דלתות וב 5 דלתות הוא סביר, ב3 דלתות מאחורה הגג נמוך מעט, חלון הגג הפנוראמי שיש בסטיילנס פלוס ובדגם ספורט הוא מיותר לגמרי, צריכת הדלק היא כ 1 ל11 משולב בנסיעה ללא לחיצות. סחירות הרכב היא לא משהו בגלל המבצעים שסיאט מוציאים כל שני וחמישי, יהיה קשה למכור את הרכב במחירון בשלוש שנים הראשונות. באופן אישי אני הלכתי על האיביזה 3 דלתות בגלל העיצוב והמחיר, 5 דלתות לא הייתי קונה.

ישנם שמועות שהשידוך של מנוע 1.6 עם תיבת ה DSG אינו מוצלח ויש רעשים ומרגישים העברת הילוכים.

אני במקומך הייתי רוכש כ סופר מיני 5 דלתות את הפולו TSI או רכב יפני כמו סוזוקי סוויפט וכדומה.

אל תרכוש לפני שתיסע ותרגיש את הרכב !

חפש שירשורים בפורום לגבי תיבת ההילוכים הDSG ותתרשם

בהצלחה :wink:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

וואו איזה תגובה! תודה!

 

האמת שראיתי במגזי רכב שהוציאה "ידיעות אחרונות" ב 29/12 שרשום שהגיר הרובוטי של הסיאט הוא מצויין.

 

תוכל להרחיב מה בדיוק לא טוב בו? או שהוא לא רע אלא פשוט צריך להסתגל אליו?

 

דרך אגב בחסרונות הם רשמו שהמנוע רועש מדי כמו שאתה רשמת.

פורסם

הגיר שלעצמו הוא טוב אך השידוך שלו עם מנוע 1600 הוא לא מוצלח, יש שטוענים שגם עם מנוע 1.2 /1.4 TSI הוא לא הכי חלק וההעברות ההילוכים מורגשות.

יש בפורום מספר פירסומים על גיר הDSG , תסתכל ותראה על מה שאני מדבר.

בכל מקרה תעשה נסיעת מבחן.

בקרוב צפוי להגיע מנועי TSI בנפח 1.2 כמו של הפולו גם לאיביזה.

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

×
×
  • תוכן חדש...