Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו עבר ממש לפני יומיים החלפת רדיאטור, אחרי שהיה חור בקודם.

היום, האוטו נכבה תוך כדי נסיעה וסירב להתניע.

המוסך שהאוטו טופל בו שלשום שלח מכונאי שיבדוק מה הבעיה.

המכונאי הסתכל ובדק כמה דברים. הוא ניתק איזה שני כבלים מהמנוע, אמר לנסות להתניע, ומה שקשר זה שמים התחילו לצאת החוצה מהמיכל מילוי, והוא טען שמזה אפשר לראות שהלך הפקום ראש או משהו כזה.

 

המכונית כרגע מחכה לגרירה, אבל בגדול מעניין אותי לדעת האם אפשר היה לדעת שדבר כזה יכול לקרות בזמן החלפת הרדיאטור? האם ניתן היה למנוע את זה? באופן עקרוני לא היה שום סממן לנהג שיראה שיש איזושהי בעיה.

טמפרטורת המנוע הייתה תקינה לפי המחוג בלוח המחוונים.

דבר נוסף לציין, זה שהמכונאי מילא המון מים עד שהמיכל התמלא.

 

מה אתם אומרים, רשלנות של המוסך או משהו שיכול לקרות?

פורסם

אם אכן יש פריצה באטם ראש, היא לא נוצרה ביומים שעברו מאז החלפת הרדיאטור.

ככל הנראה המנוע סבל ממחסור בנוזל קירור במשך זמן מה בגלל החור שהיה ברדיאטור הישן.

 

מכונאי טוב היה מבצע בדיקה של מערכת הקירור לאחר החלפת הרדיאטור והיה מגלה אם אטם הראש נפרץ.

פורסם

בהמשך לשאלה.....

 

כמה אמור לעלות תיקון ראש מנוע, או מה ישמע מחיר הוגן לתיקון שכזה? (יונדאי אקסנט שנת 2000)

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...