Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מועיל יהיה להצביע היכן המשיבים כאן רואים תת שילדה בדייהו רייסר .

 

http://www.upo.co.il/366461265

 

אני מזדהה עם תשובתו של דניאל .

ה-PDF מציג "סופר" רייסר(96'-97') ולא רייסר(94'-95').

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום לך קומפי הבוחן

 

אשמח ללמוד ממך , מאחר ונסיונך מן הסתם גדול משלי פי כמה ובעיקר ממבט מתחת לרכב כלפי מעלה , הקובץ המצורף הוא מן הסתם של אופל , ורייסר היא שלדת אופל , הלא כן ?

 

גם בסופר רייסר לא ראיתי תת שילדה .

 

יש לך צילומים ברורים מאוד בקובץ המופיע עם עם גיר ידני . בעמוד 1.6 התבונן בבקשה ,וחזור אלינו עם תיקון על מנת שלא נמשיך לטעות בנושא הזה .

 

אני מדגיש שוב שדבריו של דניאל אני מסכים איתם .

 

בבקשה העמד אותי על טעותי .

 

http://www.upo.co.il/366461265

פורסם

עדכון:

הייתי במוסך החליפו קליפס - לא עזר

אמרו ננסה גיר מכיוון שאולי השיניים שלו שחוקות - גם לא עזר

 

אני אובד עצות,איזה עוד אופציות יש?

פורסם
מעולם לא נתקלתי בתופעה הזו :shock:

תשע שנים(בקירוב) שהרייסר היתה אצלי, ועוד עשרות כאלו שעברו מעל ראשי ותחת ידי, לא ראיתי ולו אחת לרפואה שנצטרכה טיפול כירורגי שכזה :|

 

מועיל יהיה להצביע היכן המשיבים כאן רואים תת שילדה בדייהו רייסר .

 

http://www.upo.co.il/366461265

 

אני מזדהה עם תשובתו של דניאל .

 

שלום לך קומפי הבוחן

 

אשמח ללמוד ממך , מאחר ונסיונך מן הסתם גדול משלי פי כמה ובעיקר ממבט מתחת לרכב כלפי מעלה , הקובץ המצורף הוא מן הסתם של אופל , ורייסר היא שלדת אופל , הלא כן ?

 

גם בסופר רייסר לא ראיתי תת שילדה .

 

יש לך צילומים ברורים מאוד בקובץ המופיע עם עם גיר ידני . בעמוד 1.6 התבונן בבקשה ,וחזור אלינו עם תיקון על מנת שלא נמשיך לטעות בנושא הזה .

 

אני מדגיש שוב שדבריו של דניאל אני מסכים איתם .

 

בבקשה העמד אותי על טעותי .

 

http://www.upo.co.il/366461265

 

קומפי הבוחן

אני מצרף לך גם קובץ של OPEL ASTRA MK1 מדגם קלאסיק.

 

תוכל להצביע בבקשה היכן אנו רואים תת שלדה ?

 

http://www.upo.co.il/366670909

מר/אדון/ג'נטלמן חגי לשם הנכבד/ירום הודו,

 

1. יש לי שם בישראל(עמית, מופיע בתמונת הפרופיל).

2. הצורך לפנות אלי בשם תואר תפקידי מיותר לחלוטין(הגם שאני גא בו), ואם הנך חושב שזה מוסיף לך נקודות - שיבושם לך.

3. היכן בתגובתי הראשונה נתונה הסכמתי לקביעה, כי ברייסר יש תת-שלדה?

4. מדוע את שאלתך אינך מפנה ל"גבי ד" אשר קבע מסמרות על עובדה זו?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תושבת מנוע/גיר קרועה יכולה לגרום לציריה לצאת ממקומה.

אם אתה מחפש מכון לכיוון פרונט בדרום, יש את מקור הצמיג והפרונט בבאר שבע.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

יכול להיות שאולי החלפת ציריה או פעמון בצד הבעייתי? ציריה קצרה מידי יכולה גם לגרום לבעיה הזו.

לדייהו אין תת שלדה ואין בעיות של שלדה "נפתחת".

×
×
  • תוכן חדש...