Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השרשור הקודם שלי נמחק איך שהו..

 

בקצרה יש לי הונדה סיווק 2009 ולפי מה שהבנתי יש בה סט קמפוננט בגודל של 6.5

 

אני לא בטוח לגבי הקומפוננט אבל מה שאני רוצה לעשות זה ככה: להחליף את הרמקולים העגולים (הסטוק)

לרמקולים בצורת אליפסה 9X6 אם אני זוכר נכון ולהסיף מגבר וסאב

 

זה אפשרי למקם את הרמקולים החדשים במקום הקודמים? ומה אני עושה עם הטויטרים והחלק השלישי של הקומפוננט ( שחכתי את שמו)

להוציא? להשאיר ולחבר איך שהו?

 

המערכת הנוכחית היא הסטנדרט שבאה עם הרכב ולכן אני מתיעץ פה

פורסם

בתור בעלים של הונדה: המצב הוא כזה:

המבנה של הרמקולים ברכב הזה הוא :

דלתות 6.5" , טווטרים בדשבורד (תלוי ברמת הגימור אם יש מקורי או אין )

מדף אחורי אותו דבר 6.5 .

קרוסאובר - תלוי במתקין איפה הוא רוצה למקם אותו.

 

6X9 מאחור - פשוט יהיה מכוער ולדעתי קצת מסובך להתקנה

מקדימה אין קומפוננט - אפילו אם יש טוויטרים - קשה לומר שזה עונה להגדרה , ובכלל מדובר בסט מאוד בינוני בלשון המעטה.

אם אתה רוצה מגבר וסאב - אז רצוי שתדבוק בקונפיגורציה הקלאסית של קומפוננט מקדימה מוגברים במגבר + סאב בתא המטען.

בעת התקנה רמקולים בדלתות: יש להקפיד על הגבהה עם טבעות עץ , היות והמסגרת של האלמנט המקורי משמשת גם כהגבהה.

וכן השחלה של כבלים ולא שימוש בקיימים של הרכב.

 

לגבי יחידת הראש: שוב יחידה לא משהו ומאוד בסיסית אפשר להחליפה עם מתאם פלסטיק - מתאם צמה (ללא התעלקויות וללא קוקיות ) ומתאם אנטנה. תוכל לרכוש את כל הקיט הזה כאן:

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

×
×
  • תוכן חדש...