Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 10,000 לפורד פיאסטה 00' באופן עצמי. מבקש עצות ודגשים.


omeromer
שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי פורד פיאסטה 00' עברה 150K רציתי לעשות את הטיפול 10,000 הקרוב בעצמי זקוק למס' דגשים ועצות.

 

פלאגים:

-כדאי שיהיה מקורי או שיש גם חליפי טוב?

-האם צריך לשמן את הפלאגים החדשים לפני הכנסתם לראש מנוע או שפשוט להוציא את הישנים ולהכניס את החדשים?

 

שמן: אני קונה שמן האפור של ליקווי מולי עם התוסף MOS2 ופילטר מקורי.

-האם בג'נרל ברקס מוכרים מקורי?

-האם מומלץ להכניס מעט סולר לאגן השמן יומיים לפני החלפת השמן ע"מ שינקה שם ליכלוך?

-אם אני מעלה את 2 הגלגלים הקדמיים על מדרכה אני אגיע בקלות לפילטר? ותזכירו לי מה עושים קודם מוציאים שמן מהבורג או מחליפים פילטר? סד"פ.

 

מים ברדיאטור: כדאי להחליף כל 10K? יש לי שם שילוב של מי ברז עם מים ירוקים. אולי חצי חצי.

 

פילטר אויר: כדאי להחליף באמת כל 10K?

 

פילטר דלק: להחליף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלאגים אפשר גם חליפי של דנסו או NGK

פילטר אוויר וודאי שתחליף! לא בהכרח מקורי אפשר גם תחליפי

פילטר דלק תחליף בעלות זניחה

פילטר שמן מקורי, או תחליפי עם שסתום!

מים ירוקים תחליף ל100 אחוז משהו איכותי.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-האם מומלץ להכניס מעט סולר לאגן השמן יומיים לפני החלפת השמן ע"מ שינקה שם ליכלוך?

 

פילטר אויר: כדאי להחליף באמת כל 10K?

 

פילטר דלק: להחליף?

 

לגבי הסולר לא נראה לי שמומלץ (לא דקה וודאי שלא יומיים) , הנה שרשור דומה מלפני כמה ימים: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2740523.

 

אם אתה מתעקש לנקות את האגן השתמש במעט שמן חדש, רוקן שוב, ואז מלא שוב שמן בכמות המתאימה.

 

מה רשום בספר הרכב לגבי תדירות החלפת פילטר האוויר? -פעל על פי הנחיות היצרן (לי אישית נראה שעדיף פילטר מקורי, ובמקרה של פילטר שמן על אחת כמה וכמה).

 

לגבי סדר הפעולות. עדיף לבצע את ההחלפה כאשר הרכב חם (רכב כבוי כמובן, אבל אחרי שהגיע לטמפ' עבודה) כך השמן חם וייזל טוב יותר, פתח גם את מכסה מילוי השמן כדי לאפשר לשמן להתרוקן יותר בקלות.

אחרי ריקון השמן העבר את מיכל הניקוז מתחת לאזור הפילטר והחלף אותו (רצוי למרוח מעט שמן טרי על האטם של הפילטר החדש, ונלנקות את אזור המגע משאריות של האטם הישן-אם נדבק). חזק את הפילטר בכח היד בלבד- ללא כלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...