Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עדכון תמונות של המנטה של אלעד


דרור
שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה נפח המנוע ? מס. ההילוכים ?

 

הוא נראה לי קטן מידי בגודלו הפיזי. יש מקום לעוד :lol:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה הבדלים ...

 

ככה היא הייתה לפני השיפוץ (לפי התאריך זה פחות או יותר לפני שנה) ...

Dscf0107.jpg

Dscf0101.jpg

10.jpg

9.jpg

8.jpg

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נפח המנוע ? מס. ההילוכים ?

 

הוא נראה לי קטן מידי בגודלו הפיזי. יש מקום לעוד :lol:

 

שמוליק

 

שמוליק, המנוע הוא 1200 סמ"ק 4 הילוכים. זו גרסא מצומצמת שנמכרה באירופה (לא באנגליה). בארץ יש גם גרסאת 1600 סמ"ק ידנית ואוטומט (3 הילוכים). באירופה וגרמניה נמכרו גם גרסאות 1900 סמ"ק (זו הגרסא היחידה שהגיעה לארה"ב).

באירופה נפוץ מאוד להחליף את המנוע 1900 סמ"ק במנוע 2000 סמ"ק של אופל מנטה B כי החלקים של אופל מנטה B מאוד זולים מכיוון שהיא נמכרה הרבה שנים עם שינויים קלים במכלולים (משנת 76 עד 87). עוד שיפור נפוץ זה לשים מנוע 2.2 או 2.4 (אפילו הזרקה).

יש מועדון בחו"ל ששותל V8 במנטה מכיוון שיש כ"כ הרבה מקום מתחת למכסה מנוע ...

יש לי הרבה מבחנים של המנטה, בגרסאת ה-1.6 אומרים שיש לה ביצועים יפים ובגרסאת ה-1.9 יש ביצועים מדהימים. יש לי אפילו מגזין אנגלי (שהם שונאים גיר אוטומט) שכתבו בו שהם אהבו מאוד את גרסאת 1.9 אוטומט ושהיא לא נופלת הרבה מהגרסא הידנית המקבילה.

לצערי בארץ אסור לי להחליף את המנוע 1.2 למנוע 1.6 (למרות שכל המכלולים כולל בלמים דומים) וגם לבעלי מנטה 1.6 אסור להחליף ל-1.9. לכן אני הולך להשאיר את המנוע המקורי (גם לא היו לי תוכניות אחרות להחליף אותו) וכבר מתחיל לחשוב על ייבוא של מנטה ראלי 1.9 ידנית מארה"ב. מה שמצחיק זה שזה יעלה לי הרבה פחות מהשיפוץ של המנטה שלי ...

 

ועכשיו קצת נתונים של המנועים שהגיעו עם המנטה:

למנוע 1.2S היו 60 כ"ס (הגיע גם בקדט).

למנוע 1.6 היו 68 כ"ס ב-5200 סל"ד (לא הגיע עם המנטה!!! הגיע בגרסאות המשפחתיות כגון אסקונה).

למנוע 1.6S היו 80 כ"ס ב-5200 סל"ד (הגיע רק במנטה).

למנוע 1.9S היו 90 כ"ס ב-5100 סל"ד (הגיע במנטה ובאופל GT).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו קצת נתונים של המנועים שהגיעו עם המנטה:

למנוע 1.2S היו 60 כ"ס (הגיע גם בקדט).

למנוע 1.6 היו 68 כ"ס ב-5200 סל"ד (לא הגיע עם המנטה!!! הגיע בגרסאות המשפחתיות כגון אסקונה).

למנוע 1.6S היו 80 כ"ס ב-5200 סל"ד (הגיע רק במנטה).

למנוע 1.9S היו 90 כ"ס ב-5100 סל"ד (הגיע במנטה ובאופל GT).

 

 

למיטב ידיעתי(וראייתי) ה1.6S הגיע גם באסקונה, שהרי בבעלות הוריי אקזמפלר, כאשר רואים בירור את הכיתוב מאחור(לא מדבקייה חלילה) שאומר 1.6S....

האוטו הנ"ל הוא שנת 86...

 

איתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו קצת נתונים של המנועים שהגיעו עם המנטה:

למנוע 1.2S היו 60 כ"ס (הגיע גם בקדט).

למנוע 1.6 היו 68 כ"ס ב-5200 סל"ד (לא הגיע עם המנטה!!! הגיע בגרסאות המשפחתיות כגון אסקונה).

למנוע 1.6S היו 80 כ"ס ב-5200 סל"ד (הגיע רק במנטה).

למנוע 1.9S היו 90 כ"ס ב-5100 סל"ד (הגיע במנטה ובאופל GT).

 

 

למיטב ידיעתי(וראייתי) ה1.6S הגיע גם באסקונה, שהרי בבעלות הוריי אקזמפלר, כאשר רואים בירור את הכיתוב מאחור(לא מדבקייה חלילה) שאומר 1.6S....

האוטו הנ"ל הוא שנת 86...

 

איתי

 

אוקיי, טוב לדעת. לפי מה שאני יודע באסקונות של שנות השבעים היה רק את המנוע 1.6.

תגיד האסקונה שלך אוטומטית ??? אם כן אז זה מסביר למה יש לך את המנוע הזה. גיר אוטומט הגיע רק עם 2 המנועים החזקים, כלומר 1.6S ו-1.9S.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נפח המנוע ? מס. ההילוכים ?

 

הוא נראה לי קטן מידי בגודלו הפיזי. יש מקום לעוד :lol:

 

שמוליק

 

שמוליק, המנוע הוא 1200 סמ"ק 4 הילוכים. זו גרסא מצומצמת שנמכרה באירופה (לא באנגליה). בארץ יש גם גרסאת 1600 סמ"ק ידנית ואוטומט (3 הילוכים). באירופה וגרמניה נמכרו גם גרסאות 1900 סמ"ק (זו הגרסא היחידה שהגיעה לארה"ב).

באירופה נפוץ מאוד להחליף את המנוע 1900 סמ"ק במנוע 2000 סמ"ק של אופל מנטה B כי החלקים של אופל מנטה B מאוד זולים מכיוון שהיא נמכרה הרבה שנים עם שינויים קלים במכלולים (משנת 76 עד 87). עוד שיפור נפוץ זה לשים מנוע 2.2 או 2.4 (אפילו הזרקה).

יש מועדון בחו"ל ששותל V8 במנטה מכיוון שיש כ"כ הרבה מקום מתחת למכסה מנוע ...

יש לי הרבה מבחנים של המנטה, בגרסאת ה-1.6 אומרים שיש לה ביצועים יפים ובגרסאת ה-1.9 יש ביצועים מדהימים. יש לי אפילו מגזין אנגלי (שהם שונאים גיר אוטומט) שכתבו בו שהם אהבו מאוד את גרסאת 1.9 אוטומט ושהיא לא נופלת הרבה מהגרסא הידנית המקבילה.

לצערי בארץ אסור לי להחליף את המנוע 1.2 למנוע 1.6 (למרות שכל המכלולים כולל בלמים דומים) וגם לבעלי מנטה 1.6 אסור להחליף ל-1.9. לכן אני הולך להשאיר את המנוע המקורי (גם לא היו לי תוכניות אחרות להחליף אותו) וכבר מתחיל לחשוב על ייבוא של מנטה ראלי 1.9 ידנית מארה"ב. מה שמצחיק זה שזה יעלה לי הרבה פחות מהשיפוץ של המנטה שלי ...

 

ועכשיו קצת נתונים של המנועים שהגיעו עם המנטה:

למנוע 1.2S היו 60 כ"ס (הגיע גם בקדט).

למנוע 1.6 היו 68 כ"ס ב-5200 סל"ד (לא הגיע עם המנטה!!! הגיע בגרסאות המשפחתיות כגון אסקונה).

למנוע 1.6S היו 80 כ"ס ב-5200 סל"ד (הגיע רק במנטה).

למנוע 1.9S היו 90 כ"ס ב-5100 סל"ד (הגיע במנטה ובאופל GT).

 

למה אתה לא יכול להחליף את המנוע? אני יודע שבמכוניות ענתיקות לא כתוב גודל המנוע ברישיון ולכן אפשר להגדיל את נפח המנוע כמו שלא כתוב איזה סוג הילוכים ולכן אפשר להפוך מאוטומט לידני וההפך.

המנוע 1200 לא קצת קטן למכונית הזאת? כלומר מנוע בקושי סוחב את המכונית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נפח המנוע ? מס. ההילוכים ?

 

הוא נראה לי קטן מידי בגודלו הפיזי. יש מקום לעוד :lol:

 

שמוליק

 

שמוליק, המנוע הוא 1200 סמ"ק 4 הילוכים. זו גרסא מצומצמת שנמכרה באירופה (לא באנגליה). בארץ יש גם גרסאת 1600 סמ"ק ידנית ואוטומט (3 הילוכים). באירופה וגרמניה נמכרו גם גרסאות 1900 סמ"ק (זו הגרסא היחידה שהגיעה לארה"ב).

באירופה נפוץ מאוד להחליף את המנוע 1900 סמ"ק במנוע 2000 סמ"ק של אופל מנטה B כי החלקים של אופל מנטה B מאוד זולים מכיוון שהיא נמכרה הרבה שנים עם שינויים קלים במכלולים (משנת 76 עד 87). עוד שיפור נפוץ זה לשים מנוע 2.2 או 2.4 (אפילו הזרקה).

יש מועדון בחו"ל ששותל V8 במנטה מכיוון שיש כ"כ הרבה מקום מתחת למכסה מנוע ...

יש לי הרבה מבחנים של המנטה, בגרסאת ה-1.6 אומרים שיש לה ביצועים יפים ובגרסאת ה-1.9 יש ביצועים מדהימים. יש לי אפילו מגזין אנגלי (שהם שונאים גיר אוטומט) שכתבו בו שהם אהבו מאוד את גרסאת 1.9 אוטומט ושהיא לא נופלת הרבה מהגרסא הידנית המקבילה.

לצערי בארץ אסור לי להחליף את המנוע 1.2 למנוע 1.6 (למרות שכל המכלולים כולל בלמים דומים) וגם לבעלי מנטה 1.6 אסור להחליף ל-1.9. לכן אני הולך להשאיר את המנוע המקורי (גם לא היו לי תוכניות אחרות להחליף אותו) וכבר מתחיל לחשוב על ייבוא של מנטה ראלי 1.9 ידנית מארה"ב. מה שמצחיק זה שזה יעלה לי הרבה פחות מהשיפוץ של המנטה שלי ...

 

ועכשיו קצת נתונים של המנועים שהגיעו עם המנטה:

למנוע 1.2S היו 60 כ"ס (הגיע גם בקדט).

למנוע 1.6 היו 68 כ"ס ב-5200 סל"ד (לא הגיע עם המנטה!!! הגיע בגרסאות המשפחתיות כגון אסקונה).

למנוע 1.6S היו 80 כ"ס ב-5200 סל"ד (הגיע רק במנטה).

למנוע 1.9S היו 90 כ"ס ב-5100 סל"ד (הגיע במנטה ובאופל GT).

 

למה אתה לא יכול להחליף את המנוע? אני יודע שבמכוניות ענתיקות לא כתוב גודל המנוע ברישיון ולכן אפשר להגדיל את נפח המנוע כמו שלא כתוב איזה סוג הילוכים ולכן אפשר להפוך מאוטומט לידני וההפך.

המנוע 1200 לא קצת קטן למכונית הזאת? כלומר מנוע בקושי סוחב את המכונית...

 

הרכב שוקל בקושי טון, לכן הביצועים לא כ"כ גרועים ...

בוב, המספר שלדה שלי מתחיל ככה 12Sxxxxxx ומספר שלדה עם מנוע של 1.9 מתחיל ככה 19Sxxxxxx ומספר שלדה עם מנוע של 1.6 מתחיל ככה 16Exxxxxx ומספר שלדה עם מנוע של 1.6S מתחיל ככה 16Sxxxxxx ...

ככה שכל בוחן עם טיפה ידע יוכל לגלות שהרכב הזה היה במקור 1.2 ולא 1.6 ...

פעם כשרק קניתי את הרכב חשבתי לשים מנוע גדול יותר אבל כיום אני ממש נכנסתי לטירוף של להחזיר את הרכב למצב כמה שיותר מקורי שהצבע הוא מקורי, הזמנתי רדיו מקורי, הזמנתי רמקולים מקוריים, הזמנתי מוטות של ווישרים מקוריים, אני עוד מעט הולך להזמין וישרים מקוריים וברגים מקוריים עם הכיתוב אופל עליהם ...

כל חלק שאני מזמין אני בודק שיש עליו את הכיתוב אופל ומספר סידורי של החלק. תאמין לי שזה מאוד קשה ומאוד מאוד יקר להחזיר את הרכב למצב מקורי עד רמת הבורג ...

 

תראה, לדרור יש אופל קדט עם מנוע בדיוק כמו שלי וגיר אוטומט 3 הילוכים. אז אולי תשאל אותו אם הרכב שלו עגלה ??? (ההפרש משקל בין המנטע לקדט הוא זניח)

אחרי שראיתי את הקדט שלו נוסעת רגוע אז אני לא בטוח שהרכב כ"כ עגלה כל עוד אתה לא ממהר לשום מקום ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב ידיעתי(וראייתי) ה1.6S הגיע גם באסקונה, שהרי בבעלות הוריי אקזמפלר, כאשר רואים בירור את הכיתוב מאחור(לא מדבקייה חלילה) שאומר 1.6S....

האוטו הנ"ל הוא שנת 86...

 

איתי

 

המנוע של האסקונה משנת 82 ואילך הוא כבר מודני יותר, ומפיק 82 כ"ס

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, טוב לדעת. לפי מה שאני יודע באסקונות של שנות השבעים היה רק את המנוע 1.6.

תגיד האסקונה שלך אוטומטית ??? אם כן אז זה מסביר למה יש לך את המנוע הזה. גיר אוטומט הגיע רק עם 2 המנועים החזקים, כלומר 1.6S ו-1.9S.

 

 

אכן, האופל אוטומטית(אגב אני חייב לציין שהגיר המופלא הזה מחזיק כבר 18 שנה בלי לצייץ, ובלי יותר מידי טיפול)...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, טוב לדעת. לפי מה שאני יודע באסקונות של שנות השבעים היה רק את המנוע 1.6.

תגיד האסקונה שלך אוטומטית ??? אם כן אז זה מסביר למה יש לך את המנוע הזה. גיר אוטומט הגיע רק עם 2 המנועים החזקים, כלומר 1.6S ו-1.9S.

 

 

אכן, האופל אוטומטית(אגב אני חייב לציין שהגיר המופלא הזה מחזיק כבר 18 שנה בלי לצייץ, ובלי יותר מידי טיפול)...

 

האסקונות של 82 וצפונה היו עם המנועים הבאים:

 

1.3 60 כ"ס

1.3 אס. 75 כ"ס

1.6 75 כ"ס

1.6 אס. 82 כ"ס

1.8 90 כ"ס

2.0 115 כ"ס

 

היו מאוד פופלאריות בשנות ה-80 בעיקר עם מנועי 1.3S ו-1.6S

ביבוא סדיר הגיעו כל הגירסאות של 1.3 ו-1.6.

ה-1.8 וה-2.0 הגיעו רק ביבוא אישי.

 

כל הגירסאות ללא יוצא מן הכלל כולל החלשות ביותר הוצעו גם עם גיר אוטומטי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר שסבא שלי ייבא בזמנו מרגמניה אופל אסקונה SR חדשה (שנת 83).

 

לאוטו היה מנוע 1.6 וגיר אוט' ואבא שלי פה מעדכן אותי שהיו לה 96 סוסונים.

 

לאוטו היו חישוקי סגסוגת שנראו כמו טאסות ולא היה לו הגה כוח, סיוט!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נפח המנוע ? מס. ההילוכים ?

 

הוא נראה לי קטן מידי בגודלו הפיזי. יש מקום לעוד :lol:

 

שמוליק

 

שמוליק, המנוע הוא 1200 סמ"ק 4 הילוכים. זו גרסא מצומצמת שנמכרה באירופה (לא באנגליה). בארץ יש גם גרסאת 1600 סמ"ק ידנית ואוטומט (3 הילוכים). באירופה וגרמניה נמכרו גם גרסאות 1900 סמ"ק (זו הגרסא היחידה שהגיעה לארה"ב).

באירופה נפוץ מאוד להחליף את המנוע 1900 סמ"ק במנוע 2000 סמ"ק של אופל מנטה B כי החלקים של אופל מנטה B מאוד זולים מכיוון שהיא נמכרה הרבה שנים עם שינויים קלים במכלולים (משנת 76 עד 87). עוד שיפור נפוץ זה לשים מנוע 2.2 או 2.4 (אפילו הזרקה).

יש מועדון בחו"ל ששותל V8 במנטה מכיוון שיש כ"כ הרבה מקום מתחת למכסה מנוע ...

יש לי הרבה מבחנים של המנטה, בגרסאת ה-1.6 אומרים שיש לה ביצועים יפים ובגרסאת ה-1.9 יש ביצועים מדהימים. יש לי אפילו מגזין אנגלי (שהם שונאים גיר אוטומט) שכתבו בו שהם אהבו מאוד את גרסאת 1.9 אוטומט ושהיא לא נופלת הרבה מהגרסא הידנית המקבילה.

לצערי בארץ אסור לי להחליף את המנוע 1.2 למנוע 1.6 (למרות שכל המכלולים כולל בלמים דומים) וגם לבעלי מנטה 1.6 אסור להחליף ל-1.9. לכן אני הולך להשאיר את המנוע המקורי (גם לא היו לי תוכניות אחרות להחליף אותו) וכבר מתחיל לחשוב על ייבוא של מנטה ראלי 1.9 ידנית מארה"ב. מה שמצחיק זה שזה יעלה לי הרבה פחות מהשיפוץ של המנטה שלי ...

 

ועכשיו קצת נתונים של המנועים שהגיעו עם המנטה:

למנוע 1.2S היו 60 כ"ס (הגיע גם בקדט).

למנוע 1.6 היו 68 כ"ס ב-5200 סל"ד (לא הגיע עם המנטה!!! הגיע בגרסאות המשפחתיות כגון אסקונה).

למנוע 1.6S היו 80 כ"ס ב-5200 סל"ד (הגיע רק במנטה).

למנוע 1.9S היו 90 כ"ס ב-5100 סל"ד (הגיע במנטה ובאופל GT).

 

למה אתה לא יכול להחליף את המנוע? אני יודע שבמכוניות ענתיקות לא כתוב גודל המנוע ברישיון ולכן אפשר להגדיל את נפח המנוע כמו שלא כתוב איזה סוג הילוכים ולכן אפשר להפוך מאוטומט לידני וההפך.

המנוע 1200 לא קצת קטן למכונית הזאת? כלומר מנוע בקושי סוחב את המכונית...

 

הרכב שוקל בקושי טון, לכן הביצועים לא כ"כ גרועים ...

בוב, המספר שלדה שלי מתחיל ככה 12Sxxxxxx ומספר שלדה עם מנוע של 1.9 מתחיל ככה 19Sxxxxxx ומספר שלדה עם מנוע של 1.6 מתחיל ככה 16Exxxxxx ומספר שלדה עם מנוע של 1.6S מתחיל ככה 16Sxxxxxx ...

ככה שכל בוחן עם טיפה ידע יוכל לגלות שהרכב הזה היה במקור 1.2 ולא 1.6 ...

פעם כשרק קניתי את הרכב חשבתי לשים מנוע גדול יותר אבל כיום אני ממש נכנסתי לטירוף של להחזיר את הרכב למצב כמה שיותר מקורי שהצבע הוא מקורי, הזמנתי רדיו מקורי, הזמנתי רמקולים מקוריים, הזמנתי מוטות של ווישרים מקוריים, אני עוד מעט הולך להזמין וישרים מקוריים וברגים מקוריים עם הכיתוב אופל עליהם ...

כל חלק שאני מזמין אני בודק שיש עליו את הכיתוב אופל ומספר סידורי של החלק. תאמין לי שזה מאוד קשה ומאוד מאוד יקר להחזיר את הרכב למצב מקורי עד רמת הבורג ...

 

תראה, לדרור יש אופל קדט עם מנוע בדיוק כמו שלי וגיר אוטומט 3 הילוכים. אז אולי תשאל אותו אם הרכב שלו עגלה ??? (ההפרש משקל בין המנטע לקדט הוא זניח)

אחרי שראיתי את הקדט שלו נוסעת רגוע אז אני לא בטוח שהרכב כ"כ עגלה כל עוד אתה לא ממהר לשום מקום ...

 

ממתי מספר השילדה זה בעיה :twisted: משנים מספר שלדה ויופי טופי יש לך מנוע 1.9

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי קדט 1200 אוטומטית ואינני יכול להתייחס לגיר רגיל אך שלי היתה קצת איך לומר,עגלה בזינוק. ברגע שהיתה תופסת מהירות לא היתה בעיה מיוחדת. בנסיעה רגועה מדובר במנוע שנותן תחושה של כוח מתון ורציף,לפחות במישור,זינוקים בעליה ונסיעה בעליה ללא תנופה או מהירות התחלתית חייבים להעשות תוך הסתכלות במספרי הבתים שברחוב יעני אתם נוסעים לאט כי מחפשים בית מסוים.... המנוע אמין ביותר גם במושגים יפנים,פשוט אפס מוחלט של תקלות,גם אם הרכב התחמם והמחוג נדבק לקצה התחום האדום,אל דאגה הראש לא הלך ולא נתפשו הרינגים,קצת צילצולים בעת מאמץ והכל עובר כשהוא מתקרר. הרכב שהיה אוטומט וסטיישן ונסע בעליות חיפה עירי האהובה היה חסכוני מאד בצריכת דלק.

אם תיישר קו ותכין את המנטה כפי שצריך פעם אחת,יש לצפות שתהנה מרכב אספנות חביב יפה זול לאחזקה ואמין מאין כמוהו.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...