Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיא חדש: 800 חברים במועדון החמש!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מאמין שהסיבה לכך שיש 800 חברים ולא מספר כפול היא רק העלות הכספית.

לדעתי פעילויות משותפות עם יחס שווה בין חברי מועדון ה5 למועדונים אחרים יכולות לתרום המון ולגייס חברים רבים.

כמעט כל חברי מועדון החיפושיות מחזיקים ברכב אספנות אחד לפחות, אבל לצערי רובם אינם חברים במועדון ה5 אלא רק במועדון החיפושיות.

סתם רעיון שעלה לי לקידום המועדון, הרי שמי שחבר במועדון כמו מועדון החיפושיות או מועדון אלפא משלם סכום מסויים כל שנה (תקנו אותי אם אני טועה והחברות במועדונים האלה היא ללא עלות).

להיות חבר בשתי מועדונים יכול לצאת כבר עסק דיי יקר.

מכיוון שמועדון ה5 בעל אינטרס שכל בעלי רכבי האספנות יהיו חברים בו, בעוד מועדון החיפושיות מחפש רק חיפושיות ומועדון סאאב רק סאבים וסאבתות, מדוע שלא יציע המועדון עלות מוזלת למי שחבר במועדון אחר?

הדבר יהיה מסודר כמובן, עם רשימה של מועדונים שהחברות בהם מקנה הנחה בחברות למועדון ה5.

אם רק מועדון החיפושיות ירשמו, כבר נהיה מעל 1000. באופן אישי אני חייב לומר שהחברה של מועדון החיפושיות נהדרת בעיניי והייתי שמח לראות אותם במועדון ה5.

אני חושב שזו דרך נפלאה לקרב בין מועדונים, ליצור אחדות, חוזק ותרבות מוטורית.

זה רק רעיון, אני מבקש לא להרוג אותי אם פגעתי במישהו בדרך כלשהי.

 

דניאל.

 

דניאל אתה טועה .. למועדון החיפושיות או יש לומר מועדון VW אין דמי חבר. העלויות לארועים מסובסדות או מתחלקות בין החברים . אנחנו לא עמותה רשומה אלא מפגש חברים . זה אגב לא סותר את דבריך האחרים בקשר לשיתוף פעולה בין המועדונים..

אבל איך אומרים.. זה כבר לשירשור אחר..

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דניאל אתה טועה .. למועדון החיפושיות או יש לומר מועדון VW אין דמי חבר. העלויות לארועים מסובסדות או מתחלקות בין החברים . אנחנו לא עמותה רשומה אלא מפגש חברים . זה אגב לא סותר את דבריך האחרים בקשר לשיתוף פעולה בין המועדונים..

אבל איך אומרים.. זה כבר לשירשור אחר..

 

היי

תודה שתיקנת אותי, אפילו בשם טעיתי :-D

אני מגיע מידי פעם למפגשים בחיפה, ושם עד לא מזמן היו רק חיפושיות (עד שהמשוגעים במשפחת ברייטמן קנו חיפושית ענקית).

כנראה בגלל זה קראתי לכם מועדון החיפושיות ולא מועדון VW.

אז הרעיון שלי לא רלוונטי לגבי מועדון VW, אבל מה עם מועדונים אחרים?

חברות במועדון אלפא כרוכה בתשלום שנתי, ובמועדון יש מספר ג'ולייטות עתיקות וכדומה.

לשמחתי יש חברים שהם גם במועדון ה5 וגם במועדון אלפא, ולצערי זה עולה להם לא מעט.

יאללה, זה הזמן לשיתוף פעולה בשביל השגת המכוניות האבודות!

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

בין מועדון אלפא רומיאו לבין מועדון החמש קיים הסכם שיתוף פעולה, לפיו כל אדם שהוא חבר באחד מהם זכאי ל-50% הנחה בבואו להירשם או לחדש את חברותו במועדון האחר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
בין מועדון אלפא רומיאו לבין מועדון החמש קיים הסכם שיתוף פעולה, לפיו כל אדם שהוא חבר באחד מהם זכאי ל-50% הנחה בבואו להירשם או לחדש את חברותו במועדון האחר.

 

טוב נו, יצאתי חומוס. :-D

השאלה המעניינת היא האם באמת בעלי רכבי האספנות במועדון אלפא חברים במועדון ה5?

האם חברי מועדון רנו 4 חברים במועדון ה5?

אלו רק דוגמאות שעולות בראשי עכשיו, יש עוד מועדונים...

אם לדוגמא חברי מועדון רנו 4 לא חברים גם במועדון ה5, צריך להבין למה.

האם זה העלות של חברות בשתי מועדונים או שמועדון רנו 4 פועל בדומה למועדון VW? בתכל'ס, אני לא חושב שזו העלות.

אני חושב שראשית גיוס החברים שמהווה חיזוק המועדון צריך להתחיל בהבנה מדוע יש בעלי רכבי אספנות שאינם חברי מועדון ומה אפשר לעשות.

 

מה שכתב Rafiz, שמועדון VW פועל ללא דמי חבר רק גורם לכל העניין להיות יותר תמוהה בעיניי, למה לא לגייס את חברי מועדון VW למועדון ה5?

המפגש החיפאי של מועדון VW נפגש פעם בשבועיים, מה שאומר שיש שבועיים בחודש בהם מועדון VW חיפה לא נפגש וברמה התיאורתית הם יכולים להגיע למפגש מועדון ה5 בתל חנן.

מדוע אינם מגיעים? כי אינם חברי מועדון? עצוב לי אם זו הסיבה.

פעולות כמו הבאת חברי מועדון VW למפגשי מועדון ה5 כאשר הארועים אינם מתנגשים (איני רוצה שפעילות מועדון VW תיפגע) יכולות להעלות את מספר החברים.

גם אם חברי מועדון הVW יתחילו להגיע ואף אחד מהם לא ירשם למועדון, אותי ישמח מאוד לראות אותם כל שבועיים.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

נחמד מאוד,

 

 

 

השאלה, אם זה מצדיק את הצרור איימלים שהגיע היום (4 במכה), ואם לא כדאי לצמצם את כולם ל: מידעון שבועי של מועדון החמש

----

פורסם
טוב נו, יצאתי חומוס. :-D

השאלה המעניינת היא האם באמת בעלי רכבי האספנות במועדון אלפא חברים במועדון ה5?

יש ויש.

יש חברים במועדון אלפא רומיאו שאינם חברים במועדון החמש (כמוני).

יש חברים במועדון אלפא רומיאו שהם גם חברים במועדון החמש.

יש אלפיסטים שהם חברים במועדון החמש אך אינם חברים במועדון אלפא רומיאו.

וכמובן, יש גם את האלפיסטים שאינם חברים באף אחד משני המועדונים.

 

חברים או לא חברים, כולם מכובדים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מזל טוב לנו ולמועדון שלנו!

אני מניח כי 800 חברים משקפים כחצי מבעלי רכבי האספנות הרשומים.

חבל להתנצח, לכולנו יש תחביב משותף וענין ברכבים ויש מקום לכולם במועדון.

בכל ארגון יש דעות שונות ויש לכבד דעות אחרות ועל פי כללי הדמוקרטיה י לכבד את רצון הרוב תוך הכרה בזכויות המיעוט.

אני חושב שדמי חבר של 20 ש"ח לחודש (קצת יותר מקופסת סגריות עממית), אינם בבחינת חסם, והתמורה שחבר "פאסיבי" מקבל בעדה היא תמורה טובה וראויה.

המועדון צריך כסף לארגון.

כל הסיפורים על "מועדוני חינם" אומרים למעשה שמישהו תורם מהכיס שלו הרבה יותר מ 20 ש"ח לחודש והשאר בלי בושה מנצלים אותו. זו לא חברות חינם במועדון זה ניצול.

אין להשוות ניהול מועדון של 4 או עשרה חברים לניהול מועדון עם מאות חברים. מועדון עם מאות חברים דורש עבודה משרדית ענפה שאין אפשרות מעשית למצוא מישהו שיעשה אותה בהתנדבות ועל חשבונו.

חברות במועדון אינה מונעת פעילות נוספת בתחום רכבי האספנות. אולם אין ספק שאם חברי הקבוצה מאוגדים במועדון גג יש להם גיבוי להרבה פעילות ונגישות שאינה קיימת כאשר מדובר בקבוצה קטנה.

 

בהזדמנות זו כל הכבוד, וישר כח, לאלו המתנדבים ומשקיעים מזמנם ומרצם לטובת פעילות המועדון!

שלמה דן גדרון

פורסם

גדרון, בוא נעמיד דברים על דיוקם!

 

1. הבחירה אם להצטרף למועדון (כל מועדון) היא בחירה אישיית!

 

2. כל אדם ששוקל אם להצטרף ולשלם דמי חבר עושה את החישוב שלו בעד ונגד ומחליט.

 

3. אני יכול לשלם 40 ש"ח ולצאת עם הרגשה מחורבנת שדפקו אותי, או 4000 ש"ח ולשמוח עד השמים

כי קיבלתי תמורה מלאה!

 

4. אכן ניהול מקצועי ומסודר, מצריך תשלום משכורת הן לעובדת המשרד, והן למנהל שבראש, לפחות בעניין המזכירה

יש הסכמה בינינו!

 

5. טענת הניצול והקיפוח לא במקומה, מעדון החמש בחר להיות שופרם של בעלי רכבי האספנות בארץ אף אחד

לא הכריח אותו! להיפך. ביום שהמועדון ייצג רק את עצמו, זה יהיה היום בו תוכל לציין את תחילת הסוף!

 

6. אני לא חזק באחוזים, ולמען האמת אין לי גם עיניין לעשות זאת, אבל בדוק כמה אחוז יוצא מס' החברים מול

ה"פוטנציאל" שהוא מס' רכבי האספנות!

 

7. האם מועדון החמש באמת מייצג את דעתם של 800 חבריו? והאם הם יודעים פרט לתקנון מהם עמדותיו של המועדון

בנושאים מהותיים? או שהמועדון בוחר להשאיר אותם בערפל על מנת לקלוע למכנה משותף בסיסי ביותר.

 

8. אולי כבכיר וותיק במועדון תספר מהם עמדותיו של המועדון בנושא ביטול התקנה 07-09, יבוא רכב מחו"ל, וגזרות

אחרות שיש להם השפעה על כלל מחזיקי רכבי אספנות.

 

9. מה לדעתך יעשה חבר מועדון שיגלה לפתע שעמדת המועדון עומדת בניגוד לדעתו האישיית? האם זו הסיבה לדממה?

 

10. הזיכרון הציבורי וההיסטוריה מלמדת שדברים שנעשים בחדרי חדרי ובהחלטות פנימיות משפיעות על כולם,

 

11 אגב בחירות דמוקרטיות מגיעות אל כל חברים שנמצאים בכל מקום בארץ, ולא תלויים בבפתק שמוכנס

לקלפי אחת בת"א. במיוחד אם הפתק נמסר בכניסה לקלפי!

 

12 אם כבר נגענו באחוזים כמה באמת השתתפו בבחירות האחרונות באחוזים מול כל חברי המועדון!

 

13 לא הייתי מגיב לנושא בכלל אבל כאשר קוראים בשמות לכאלה שבחרו במודע שלא להיות חברים את תצפה לשקט!

 

14. מי שמחפש כרטיס כניסה למופעי בידור שישלם דמי חבר זה בסדר, אבל נא לקרוא לילד בשמו, כיוון שההגמוניה

המשפיעה על אספני הרכב אינה נחלתו הבלעדית של מועדון החמש ע.ע אספנות משאיות/רכבי הצלה/אמבולנסים.

 

אני מאחל למועדון החמש לצמוח ולגדול ולדעת לנתב את עצמו למקומות הראויים, ולקלוע בדיוק לצרכי כלל מחזיקי רכבי

האספנות, זה יקרה רק לאחר שיתבצע שינוי מהותי בדרך החשיבה המיושן/ארכאי/וותיק ותימצא מנהיגות ראוייה, אחרת

מה שהיה זה מה שיהיה ומשחק הכיסאות המוזקליים ימשך. -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
גדרון, בוא נעמיד דברים על דיוקם!

1. הבחירה אם להצטרף למועדון (כל מועדון) היא בחירה אישיית!

מסכים בהחלט !

 

2. כל אדם ששוקל אם להצטרף ולשלם דמי חבר עושה את החישוב שלו בעד ונגד ומחליט.

אותו כנ"ל.

 

3. אני יכול לשלם 40 ש"ח ולצאת עם הרגשה מחורבנת שדפקו אותי, או 4000 ש"ח ולשמוח עד השמים

כי קיבלתי תמורה מלאה!

במועדון ה 5 יש כ 800 חברים.

מתוכם פעילים בערך כמחצית (נתון לא מדעי) והשאר משלמים את דמי החבר ללא גילוי עיניין מיוחד או מעורבות.

 

4. אכן ניהול מקצועי ומסודר, מצריך תשלום משכורת הן לעובדת המשרד, והן למנהל שבראש, לפחות בעניין המזכירה

יש הסכמה בינינו!

במועדון ה 5 רק סמדר המזכירה מקבלת שכר, השאר מיתנדבים.

אני מניח שזה ידוע לכולם.

 

5. טענת הניצול והקיפוח לא במקומה, מעדון החמש בחר להיות שופרם של בעלי רכבי האספנות בארץ אף אחד

לא הכריח אותו! להיפך. ביום שהמועדון ייצג רק את עצמו, זה יהיה היום בו תוכל לציין את תחילת הסוף!

בין אם יאהבו את העיניין ובין אם לאו, מועדון ה 5 הוא השם הגנרי לאספנות רכב בארץ.

מועדון ה 5 הוא המוכר, הגדול ובין הוותקים בתחום, ורובן המכריע של ההטבות שהושגו אכן הושגו בתקופתו.

6. אני לא חזק באחוזים, ולמען האמת אין לי גם עיניין לעשות זאת, אבל בדוק כמה אחוז יוצא מס' החברים מול

ה"פוטנציאל" שהוא מס' רכבי האספנות!

אין ספק שמספר רכבי האספנות גדול בהרבה (מאד) ממספר חברי מועדון ה 5 מכמה סיבות;

1. לחברי מועדון רבים יש יותר מרכב אספנות אחד

2. לא מעטים כלל לא מעוניינים להישתייך לשום גוף.

3. אחוז מסויים מהמחזיקים ברכב אספנות עושה זאת משיקולי חיסכון בעלויות, ואותם באמת לא מעניין שיוך מועדוני זה או אחר.

 

 

 

7. האם מועדון החמש באמת מייצג את דעתם של 800 חבריו? והאם הם יודעים פרט לתקנון מהם עמדותיו של המועדון

בנושאים מהותיים? או שהמועדון בוחר להשאיר אותם בערפל על מנת לקלוע למכנה משותף בסיסי ביותר.

בעיקרון כן, שהרי התקנון הוא הבסיס שעליו מושתתת הפעילות.

 

8. אולי כבכיר וותיק במועדון תספר מהם עמדותיו של המועדון בנושא ביטול התקנה 07-09, יבוא רכב מחו"ל, וגזרות

אחרות שיש להם השפעה על כלל מחזיקי רכבי אספנות.

עמדותיו של המועדון ברורות לחלוטין בעיניין הזה, ולמיטב ידיעתי, לוועד הנבחר יש דעה ברורה ומוצקה בעיניין.

 

9. מה לדעתך יעשה חבר מועדון שיגלה לפתע שעמדת המועדון עומדת בניגוד לדעתו האישיית? האם זו הסיבה לדממה?

יכול אותו חבר לקום ולעזוב את העמותה.

אף אחד לא מכריח אף אחד להיות חבר במקום שאינו תואם את דעותיו.

10. הזיכרון הציבורי וההיסטוריה מלמדת שדברים שנעשים בחדרי חדרי ובהחלטות פנימיות משפיעות על כולם,

אני מקווה שהוועד הנוכחי הפיק לקחים ומסקנות ממקרים עברו ונקווה שלא ישנו עוד.

 

11 אגב בחירות דמוקרטיות מגיעות אל כל חברים שנמצאים בכל מקום בארץ, ולא תלויים בבפתק שמוכנס

לקלפי אחת בת"א. במיוחד אם הפתק נמסר בכניסה לקלפי!

זה לא בחירות לכנסת, ומי שהנושא חשוב לו יטריח עצמו לת"א, או יותר נכון לגיבעתיים.

 

12 אם כבר נגענו באחוזים כמה באמת השתתפו בבחירות האחרונות באחוזים מול כל חברי המועדון!

בערך רבע מחברי העמותה.

שוב, ישנם כאלו שזה פשוט לא מעניין אותם.

בדיוק כפי שלא כל אזרחי ישראל מצביעים בבחירות לכנסת.

 

13 לא הייתי מגיב לנושא בכלל אבל כאשר קוראים בשמות לכאלה שבחרו במודע שלא להיות חברים את תצפה לשקט!

לא מצדיק את זה.

מי שלא רוצה להיות חבר - לא צריך ולא בכוח.

 

14. מי שמחפש כרטיס כניסה למופעי בידור שישלם דמי חבר זה בסדר, אבל נא לקרוא לילד בשמו, כיוון שההגמוניה

המשפיעה על אספני הרכב אינה נחלתו הבלעדית של מועדון החמש ע.ע אספנות משאיות/רכבי הצלה/אמבולנסים.

אתה רק שוכח שמדובר בתחביב ולא בדיני נפשות, ו 800 איש ואשה החליטו שהם מעוניינים להנות מהתחביב החביב הזה .

אין למועדון ה 5 הגמוניה ?

בסדר גמור, לפחות הנושא כולו נמצא בידיים אחראיות וראויות, וזה מצויין לכשעצמו.

 

אני מאחל למועדון החמש לצמוח ולגדול ולדעת לנתב את עצמו למקומות הראויים, ולקלוע בדיוק לצרכי כלל מחזיקי רכבי

האספנות, זה יקרה רק לאחר שיתבצע שינוי מהותי בדרך החשיבה המיושן/ארכאי/וותיק ותימצא מנהיגות ראוייה, אחרת

מה שהיה זה מה שיהיה ומשחק הכיסאות המוזקליים ימשך. -רן

תגובותיו בכחול מודגש.

ובקשר לסעיף 14, מה זו מנהיגות אחרת ?

זו שתקלע לרעיון האוטופי של מועדון גג שיכנס תחתיו את כלל המועדונים?

הרעיון טוב, מה חבל שהוא לא בר ביצוע.

המצב כרגע בהחלט משביע רצון וההתקדמות מול הרשויות אמורה לתבצע בשיטת "עוד דונם ועוד עז"

סה"כ כוחנו אינו רב, אנו לא מהווים קבוצת לחץ פוליטית וניתפסים כ "משוגעים עם תחביב נחמד".

שבת שלום לכולם

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
במסגרת חודש הדמוקרטיה במדינת ישראל, הגיע יומנו, גם כן ...

 

 

אני מודה לחברי הועד היוצא על תרומתם, מברך את כל האיכפתניקים (כ-85) שהיגיעו והשפיעו, ומאחל לכולנו שנת פעילות וחברות מבורכת.

 

כאשר אתה אומר "איש לא יודע מה עשו כלל", אני מניח (ומקווה) שאתה מדבר בשם עצמך בלבד. כנראה שחלק גדול מאותם 57 חברים שהיו באסיפה והצביעו,

בברכה,

 

קובי מילוא (שמי האמיתי, ולא מין כינוי שמאחוריו אני מסתתר).

 

באסיפה הכללית של מועדון החמש שהתקיימה בתאריך 4.3.2008, השתתפו כ-100 חברי מועדון.

דובר המועדון

 

באסיפה הכללית של עמותת מועדון ה-5 נבחרו בעלי התפקידים הבאים

(לפי א-ב שמות משפחה)

אין מספר חברים שהגיעו ואיכפתניקים

בני הספל

דובר מועדון ה-5

 

5

6. אני לא חזק באחוזים, ולמען האמת אין לי גם עיניין לעשות זאת, אבל בדוק כמה אחוז יוצא מס' החברים מול

ה"פוטנציאל" שהוא מס' רכבי האספנות!

במועדון ה 5 יש כ 800 חברים.

מתוכם פעילים בערך כמחצית (נתון לא מדעי) והשאר משלמים את דמי החבר ללא גילוי עיניין מיוחד או מעורבות

8. אולי כבכיר וותיק במועדון תספר מהם עמדותיו של המועדון בנושא ביטול התקנה 07-09, יבוא רכב מחו"ל, וגזרות

אחרות שיש להם השפעה על כלל מחזיקי רכבי אספנות.

עמדותיו של המועדון ברורות לחלוטין בעיניין הזה, ולמיטב ידיעתי, לוועד הנבחר יש דעה ברורה ומוצקה בעיניין.

 

 

11 אגב בחירות דמוקרטיות מגיעות אל כל חברים שנמצאים בכל מקום בארץ, ולא תלויים בבפתק שמוכנס

לקלפי אחת בת"א. במיוחד אם הפתק נמסר בכניסה לקלפי!

זה לא בחירות לכנסת, ומי שהנושא חשוב לו יטריח עצמו לת"א, או יותר נכון לגיבעתיים.

 

 

12 אם כבר נגענו באחוזים כמה באמת השתתפו בבחירות האחרונות באחוזים מול כל חברי המועדון!

בערך רבע מחברי העמותה.

שוב, ישנם כאלו שזה פשוט לא מעניין אותם.

בדיוק כפי שלא כל אזרחי ישראל מצביעים בבחירות לכנסת.

 

 

רן

 

תגובותיו בכחול מודגש.

ובקשר לסעיף 14, מה זו מנהיגות אחרת ?

זו שתקלע לרעיון האוטופי של מועדון גג שיכנס תחתיו את כלל המועדונים?

הרעיון טוב, מה חבל שהוא לא בר ביצוע.

למה לא בר ביצוע ?

המצב כרגע בהחלט משביע רצון וההתקדמות מול הרשויות אמורה לתבצע בשיטת "עוד דונם ועוד עז"

סה"כ כוחנו אינו רב, אנו לא מהווים קבוצת לחץ פוליטית וניתפסים כ "משוגעים עם תחביב נחמד".

שבת שלום לכולם

חן שלום הערות שלי בכחול.

רבע מ 800 זה בערך 200 איש הגיעו להצביע ולהשפיע בשנת 2010 לעומת 85 , 57 , 100 בבחירות קודמות.

משום מה מספר המצביעים לא הופיע בהודעה של בני המבשר על תוצאות הבחירות ב 2010.

איך נשמט מספר מדהים זה?

 

רבע זה גם פחות מחצי של משתתפים פעילים כפי שכתבת.

לפי התקנון כפי שהופיע באחת ההודעות הבחירות הם חלק מן האסיפה הכללית. לכן קלפיות במספר מקומות בארץ "כהצעת" רן לא עונה לדרישות התקנון.

אולי להגדלת %הבוחרים יש לשקול שינוי?

 

האם התשובה שנתת לחלק המואדם היא תשובה? אני לא למדתי מן התשובה מאומה. גם אתה כותב למיטב ידיעתי.

 

ולגבי התקדמות מול הרשויות.

יום אחד יקום "פסיכופט" ויבקש לקבל את כל ההטבות של רכב אספנות גם לא לרכב אספנות , או לבטל את ההטבות הללו.

אין כל סיבה לתת הטבות לרכב אספנות , כפי שמוגדר כרגע.

יש הגבלה אחת מגוחכת של 7-9 והשאר הטבות.

על מה ולמה.

הטבות שעומדות בניגוד מוחלט לשאר ההחלטות שמתקבלות כמו זיהום אויר גריטה בטיחות וכו'.

מתקיים כאן הביטוי קטן הוא יפה או בלשונך משוגעים עם תחביב נחמד.

אם באספנות אמיתית היה מדובר , אז רשות לנסוע יום אחד בשבוע ויום אחד בסוכות ובפסח, הייתה מצדיקה את שלל ההטבות.

ראה את השטף המתגבר של יבוא רכבים באיצטלה של רכבי אספנות כולם משנת 1980-1979 לא חס וחלילה משנת 1930.

אלה נעשים לצרכי מסחר , אלה נעשים לצרכי שופוני, אלה לנקר את עיני השכן.

שבת שלום לכל האספנים האמיתיים .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אם באספנות אמיתית היה מדובר , אז רשות לנסוע יום אחד בשבוע ויום אחד בסוכות ובפסח, הייתה מצדיקה את שלל ההטבות.

ראה את השטף המתגבר של יבוא רכבים באיצטלה של רכבי אספנות כולם משנת 1980-1979 לא חס וחלילה משנת 1930.

אלה נעשים לצרכי מסחר , אלה נעשים לצרכי שופוני, אלה לנקר את עיני השכן.

שבת שלום לכל האספנים האמיתיים .

אחד הדברים שאני הכי שונא אלו הכללות שלא מגובות בעובדות.

אני מבין שהערתך שהיבוא כולו הוא מהשנים 1979 - 1980 מגובה בעובדות. אז העובדות שבידי הן שונות לחלוטין. רוב המכוניות שיובאו לאחרונה הן משנות הששים והחמישים ויש גם משנות השלושים.

ומי שמך להגדיר מי זה אספן אמיתי ושכל מי שמייבא הוא סוחר או מנקר עיניים, גם כאן עשית סטטיסטיקה?

ועם כל הכבוד (ואם הבנתי אותך נכון) ההטבות הן כדי להקל עלי ועליך ועל כל ה"אספנים אמיתיים" להחזיק ולתחזק את הרכבים שלהם. זה גם תפקידו של מועדון החמש והעובדה ש 800 חברים מביעים במועדון אמון מדי שנה ושהמועדון גדל בהתמדה, מעידה על כך

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ותרשה לי לחדש לך, אם בכלל, שאלו שלגישתך מייבאים את מכוניות ה "שופוני" במאות אלפי שקלים ממש לא זקוקים להנחה בביטוח ובאגרת הרישוי.

התקנה שאוסרת על תנועת רכבי אספנות לנוע בין 7-9 בבוקר כלל אינה שולית.

היא מונעת מרובם המוחלט של בעלי רכבי האספנות לעשות בהן שימוש יום יומי, וזו בדיוק היתה המטרה של יוזמי התקנה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אחד הדברים שאני הכי שונא אלו הכללות שלא מגובות בעובדות.

אני מבין שהערתך שהיבוא כולו הוא מהשנים 1979 - 1980 מגובה בעובדות. אז העובדות שבידי הן שונות לחלוטין. רוב המכוניות שיובאו לאחרונה הן משנות הששים והחמישים ויש גם משנות השלושים.

ומי שמך להגדיר מי זה אספן אמיתי ושכל מי שמייבא הוא סוחר או מנקר עיניים, גם כאן עשית סטטיסטיקה?

ועם כל הכבוד (ואם הבנתי אותך נכון) ההטבות הן כדי להקל עלי ועליך ועל כל ה"אספנים אמיתיים" להחזיק ולתחזק את הרכבים שלהם. זה גם תפקידו של מועדון החמש והעובדה ש 800 חברים מביעים במועדון אמון מדי שנה ושהמועדון גדל בהתמדה, מעידה על כך

 

 

בקיצור איכלו חרא, כי מליון זבובים לא יכולים לטעות!....

 

ברכות לרגל הגדילה, שתוסיפו לעשות למען כולם -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לא יפה רן, לא מתאים לך. אתה? עם כשרון הביטוי שלך? חרא? לא יפה.

ואבא שלי אומר שמי שנוגע בחרא מסריח גם.

ואני לא מבין למה אתה מתעקש לדחוף את הידים ב"חרא " הזה.

שבת שלום..וריחנית

אריה

פורסם
להלן נתונים ממשרד התחבורה על מספר רכבי האספנות על כבישי ישראל. המספרים כוללים כלי רכב עם רישוי בתוקף, ואינם כוללים אופנועים. הנתונים באדיבות יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל.

 

1921-1940 - 25 (0.5%)

1941-1950 - 104 (2%)

1951-1960 - 264 (5%)

1961-1970 - 1,158 (23%)

1971-1980 - 3,429 (69%)

 

סך הכל: 4,980 כלי רכב, כולל כמובן מייבוא. מעודכן למאי 2010.

 

בברכה,

רון פז

דובר מועדון החמש

 

חן שלום הערות שלי בכחול.

רבע מ 800 זה בערך 200 איש הגיעו להצביע ולהשפיע בשנת 2010 לעומת 85 , 57 , 100 בבחירות קודמות.

משום מה מספר המצביעים לא הופיע בהודעה של בני המבשר על תוצאות הבחירות ב 2010.

איך נשמט מספר מדהים זה?

 

רבע זה גם פחות מחצי של משתתפים פעילים כפי שכתבת.

לפי התקנון כפי שהופיע באחת ההודעות הבחירות הם חלק מן האסיפה הכללית. לכן קלפיות במספר מקומות בארץ "כהצעת" רן לא עונה לדרישות התקנון.

אולי להגדלת %הבוחרים יש לשקול שינוי?

 

האם התשובה שנתת לחלק המואדם היא תשובה? אני לא למדתי מן התשובה מאומה. גם אתה כותב למיטב ידיעתי.

 

ולגבי התקדמות מול הרשויות.

יום אחד יקום "פסיכופט" ויבקש לקבל את כל ההטבות של רכב אספנות גם לא לרכב אספנות , או לבטל את ההטבות הללו.

אין כל סיבה לתת הטבות לרכב אספנות , כפי שמוגדר כרגע.

יש הגבלה אחת מגוחכת של 7-9 והשאר הטבות.

על מה ולמה.

הטבות שעומדות בניגוד מוחלט לשאר ההחלטות שמתקבלות כמו זיהום אויר גריטה בטיחות וכו'.

מתקיים כאן הביטוי קטן הוא יפה או בלשונך משוגעים עם תחביב נחמד.

אם באספנות אמיתית היה מדובר , אז רשות לנסוע יום אחד בשבוע ויום אחד בסוכות ובפסח, הייתה מצדיקה את שלל ההטבות.

ראה את השטף המתגבר של יבוא רכבים באיצטלה של רכבי אספנות כולם משנת 1980-1979 לא חס וחלילה משנת 1930.

אלה נעשים לצרכי מסחר , אלה נעשים לצרכי שופוני, אלה לנקר את עיני השכן.

שבת שלום לכל האספנים האמיתיים .

 

אחד הדברים שאני הכי שונא אלו הכללות שלא מגובות בעובדות.

אני מבין שהערתך שהיבוא כולו הוא מהשנים 1979 - 1980 מגובה בעובדות. אז העובדות שבידי הן שונות לחלוטין. רוב המכוניות שיובאו לאחרונה הן משנות הששים והחמישים ויש גם משנות השלושים.

ומי שמך להגדיר מי זה אספן אמיתי ושכל מי שמייבא הוא סוחר או מנקר עיניים, גם כאן עשית סטטיסטיקה?

ועם כל הכבוד (ואם הבנתי אותך נכון) ההטבות הן כדי להקל עלי ועליך ועל כל ה"אספנים אמיתיים" להחזיק ולתחזק את הרכבים שלהם. זה גם תפקידו של מועדון החמש והעובדה ש 800 חברים מביעים במועדון אמון מדי שנה ושהמועדון גדל בהתמדה, מעידה על כך

 

ותרשה לי לחדש לך, אם בכלל, שאלו שלגישתך מייבאים את מכוניות ה "שופוני" במאות אלפי שקלים ממש לא זקוקים להנחה בביטוח ובאגרת הרישוי.

התקנה שאוסרת על תנועת רכבי אספנות לנוע בין 7-9 בבוקר כלל אינה שולית.

היא מונעת מרובם המוחלט של בעלי רכבי האספנות לעשות בהן שימוש יום יומי, וזו בדיוק היתה המטרה של יוזמי התקנה.

 

בני תפסיק ...כהרגלך להסיט את האש לדברים הפחות חשובים.

הסטטיסטיקה שחברך מחליפך רון סיפק אומרת אחרת.

יש בידך מידע אחר הביאנו לכאן .

7.5 % זה רכבים מתחת לשנת 1960 פחות מ 400 כלי רכב.

מלבד זה משרשורים שנפתחים כאן חדשות לבקרים הרוב עוסקים ברכישות של רכבים מייבוא "חדשים"

 

ואין לי בעיה להסכים איתך שבכולם מפעמת רוח האספנות האמיתית אם זה עושה לך טוב על הלב.

אתה ואני יודעים שלא כך הם הדברים.

 

חן

זו פעם ראשונה אני שומע כי ההגבלה 7-9 נולדה מהצורך שכתבת

הסבירו אותה בד"כ כדי שלא לעכב את התנועה. האם טעיתי?

 

למה ההגבלה הזו מונעת שימוש יומיומי , יש מידע על שעות התחלת העבודה של האספנים??

אשמח לקבל תשובות לשאלותי שטרם נענו בהודעה הקודמת וגם בזו כמובן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...