Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיא חדש: 800 חברים במועדון החמש!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה"סבא בסבבה" הוא קלדן בלתי נלאה, אשר בשנה וחצי של חברות בפורום הספיק לצבור מעל 3,100 הודעות (אתם קולטים את זה, מעל 3,100!!). זה יוצא מעל 5 הודעות ביום.

 

פנסיונר עם הרבה יותר מידי זמן על הידיים, אז הוא מקליד.

ישה דואג להתנגח בכל אחד, העיקר להציג דיעה שונה.

אפשר לשתוק על זה, אבל ההתנגחות הנוכחית, במועדון החמש והשגיו, הביאה לי את הסעיף. :evil:

 

ישה, יהיה קשה לקרוא "כמה וכמה" הודעות שלך, משום שיש כל כך הרבה.

הרים של מלל, אבל ללא שום תוכן..

 

תעשה לנו טובה, עזוב את פורום האספנות, תחזור לפורום הכללי, קשקש שם כאוות נפשיך...

רק אל תפגע בקהילת האספנות.

 

כמאמר חכמים:

הדבר המסוכן ביותר הוא טיפש חרוץ!

 

ספארי יקר

 

זה שההספק שלך נמוך למדי, 11 הודעות עד עתה משך כשנה, אינו עושה את ישה לפושע.

משום מה כאשר אדם מפרגן למועדון ולחבריו, אין תגובות ארס. הכל בסבבה... גם הסבא.

אבל כאשר מישהו מביע דעה, ביקורות, מיד נמצא "המישהו" שיגרום לעליהום.

 

רבותי, אנחנו בפורום ולא בעיתון "מטעם". בפורום כל אחד יכול הביע את דעתו, אם מקובלת על האחר ואם לא,

כל עוד הוא עומד בכללי הפורום.

 

האם אתה ספארי הקדשת זמן לענות לחברים בפורום, להלל, לבקר, כמו ישה? אינך משתתף כמעט בפורום.

ומאידך מותר לך "להעיף" חבר פורום? למה? כי דעתו שונה מדעתך?

 

או אולי אינך כלל ספארי, אלא מישהו אחר?...

 

זכור - הפורום אינו שייך לחבר זה או אחר, למועדון זה או אחר.

הפורום הינו שופר של כלל האספנים, ומשמש לכולנו במה ציבורית לנושא.

 

ערב טוב,

אבי נוף.

 

הבהרה: איני מכיר כלל את ישה, אך ההתנהגות של "נערי המקהלה" מקוממת.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מי אלו נערי המקהלה?

 

היי בני.

 

ברוך שובך.

 

 

איני יודע מי אלו נערי המקהלה, כפי שאיני יודע מי הוא ספארי.

לכן, איני קורא להם למשל משה, יעקב, צבי ומיכל, אלא נערי המקהלה.

משמעות הדבר - מדברים בקול אחד חד ומשוחד (הכוונה - אותו נושא אחד מסויים),

וזאת רק כאשר מישהו "מעז" להעביר ביקורת.

אך כאשר אותו אדם מהלל - נעלם קול המקהלה, והיה כלא היה.

 

 

ערב טוב,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

ואת דפוס ההתנהגות הזה ראית כאן בשירשור? לתומי חשבתי שיש יותר מנער מקהלה אחד ש"זימר" על חוסר הדיוק של "הזועק בשער". אני גאה להיות במקהלה הזאת ולצד אדם מוערך כמו גדרון למשל.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אבי ערב טוב

אני מודה לך על דברי ההלל , אבל....

 

אני ילד גדול והאמן לי אני יודע להגן על עצמי היטב.

סיפור מצחיק.

נכנס לדף ההודעות שלי רואה יש תגובה מבני.

אומר בוא ניכנס לשירשור, בטח יש בשורה לאומה בציון.

נכנס ומתחיל לקרוא . הודעה כולה נופת צופים כתב הגנה עלי מדהים.

משפשף את עיני כלא מאמין ואז מציץ למעלה ורואה הכותב הוא איזה אבי נוף.

 

בינתיים אני ממתין לתשובות של נער המקהלה הגאה בני לשאלה שלי בקשר לאג'נדה שלי.

או למספרים אחרים שיש לו ששונה משלי.

דיבורים יש לו כמו חול אבל אין מה לאכול כמאמר המשורר.

שני "המברכים" האחרים ספרי ואלקמינו ישמעו גם הם ממני.

כנ"ל דורון סגל.

 

כל אחד לפי מידתו.

 

כיוון שמד ההודעות שלי "רותח" אז אני נותן לו להירגע קצת במחוזות אחרים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

''הכלבים נובחים והשיירה עוברת...''

הכינו את החליפות לחגיגות ה- 1000...

אפרופו חרא:

אחד הגיע לרופא וטען כי לאן שהוא הולך הוא מריח חרא.

ביקש אותו הרופא שיחליף בגדים ומקום מגורים ויחזור אליו.

לא עזר כלום, חזר הבחור ובפיו אותה טענה: ''אני עדיין מריח חרא''.

ביקש הפעם הרופא שיתקלח היטב ויחזור אליו.

שוב אותו הניגון והפציאנט טוען ''אני עדיין מריח חרא''...

הביט עליו הרופא ואמר לו: אם כך, ככל הנראה אתה בנאדם חרא''.

מוסר השכל, אין צורך להוסיף יותר.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

רן כתב:

 

עיניין החרא כניראה פגע במקומות רגשים ולא זאת היתה הכוונה! כמות לא מעידה מן הסתם על האיכות, זאת היתה הכוונה וזו בלבד! רציתי לומר "מודה ועוזב ירוחם" אבל, אתה שוב מעדיף להתעסק בדברים שאינם רלוונטים "כמות" וכו' הכל בקונטציה של דבריך המקוריים.

יש דברים שהבינו את חשיבותם ואף על פי כן שולחים אותם לביוב ולא לספרות.

אם אתה חושב ש 800 אנשים טועים זו זכותך, אבל לרדת לרמה של כינוי כזה לא מעידה על כשרון גדול של כותבה.

 

לא אתיחס לכל מה שכתבת עלי באופן אישי כי אין לו משמעות או עניין עבור אחרים, בלי קשר אם הוא מדויק או לא. תודה!

לגבי אספני הרכב בי-ם, הם נפגשים בנפרד לא בגלל הסיבה שציינת, אלה בגלל סיבות אחרות לגמרי, רק שלמועדון החמש נוח להציג את זה ככה, אבל עדין נפגשים בנפרד! האם לדעתך טוביה הוא "המקום" ואין בילתו ?

אל תקבל את המילה שלי בעינין שאל את רמי מילון יוני הכהן או כל מי שתבחר, אגב מפגש מועדון החמש בי-ם, לא עומד בכלל בקריטריון שאתה הצבעת עליו, אבל מה לא עושים בכדי שלא להודות בטעות! אז תהיה "גיבור" ותקח את עצמך וחבריך למפגש של מועדון החמש וכל השאר יהיה הסטוריה...

 

ועוד משהו קטן, מי שתמיד דגל באיחוד כל השורות ומי שעושה זה בפועל זה דווקא אני! אז אם אתה דוגל באיחוד בו ותצטרף למועדון החמש ותביא אתך את "הקהל הגדול" ותנסה לשנות דברים במעשים ולא בדיבורים.

 

בקיצור ידידי הדגול, אני לא יודע מה האכילו אותך לגבי ואיזה סיפורים שמעת וממי, לא שמעתי עליך דבר. כל מה שאני יודע זה מהפורום ומשתיים שלוש פגישות של רגע אתך.

אבל אני הייתי בודק שוב את העובדות במקומך ואין צורך להתנצל זה בסדר-רן

 

 

בשורה אחת: כתב, כתב ולא אמר דבר...

שלמה דן גדרון

פורסם
ואת דפוס ההתנהגות הזה ראית כאן בשירשור? לתומי חשבתי שיש יותר מנער מקהלה אחד ש"זימר" על חוסר הדיוק של "הזועק בשער". אני גאה להיות במקהלה הזאת ולצד אדם מוערך כמו גדרון למשל.

 

כן, את דפוס ההתנהגות הזה ראיתי הן בשרשור זה והן בשרשורים אחרים.

כפי שלא כל מי שמביע דעה השונה מדעת המועדון הוא נגד המועדון.

כך גם לא כל מי שמביע דעה בעד המועדון הוא נער מקהלה.

 

תלוי מה כותבים, ואיך.

 

הדוגמא של גדרון אינה ממין הענין. גדרון דיבר בהקשר של המועדון ולא של האדם שהגיב קודם. זה כל ההבדל.

 

אין לי בעיה להתווכח עם כל אחד על דעות שלי ושלו. לגיטימי שיש דעות שונות.

אך כאשר אדם כותב למישהו בגסות דברים מגעילים כמו שנכתבו לישה - אותי זה מקומם.

"קלדן בלתי נלאה", "דואג להתנגח בכל אחד", "הרים של מלל ללא שום תוכן", "קשקש שם כאוות נפשך"

דברים אלו לא כתב ולא יכתוב גדרון. כך שההשוואה ממש אינה במקומה.

אותו ספארי לא כותב כלום בנושא השרשור, אלא רק נגד האדם שכתב הודעה מסויימת. זה נראה לך תקין?

לי לא, וכאמור איני יודע אפילו מי הוא ישה.

 

אגב, נערי המקהלה הוא ביטוי כולל, לא מתייחס דווקא למי שהגיבו בשורשור הזה, אלא למגיבים הסדרתיים שמגיבים בנושא ההגנה על המועדון תוך תקיפת המגיב, ללא שעוסקים בנושא של השרשור גופו.

 

ערב טוב,

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

גדרון בוא נעמיד דברים בנושא י-ם שהם דברים שקרובים ללבי על דיוקם!

 

בפגישה שיזמנו חברי י-ם לפני הכרזת מפגש ה-5 בי-ם ביחד עם שני נציגיו הנבחרים

סוכמו דברים על דעת כולם, מאוחר יותר אחד מהנציגים שהפציע לרגע גרם נזק ונעלם שוב

החליט שהאגו גדול מהתועלת ונעלם, נציג אחר התעקש והחליט בדעת מיעוט על דרכו,

וגם הוא מדשדש ולא מגיע למפגש של עצמו, וחברי המועדון נישארו קרחים מכאן ומכאן.

 

מאז הקמת סניף י-ם, "מפגש החלומות בטוביה" אינו עוסק יותר בפוליטקה בכלל, להיפך

מפגש הטוביה פותח שעריו כמו תמיד לכולם אבל הפעם כמטרה מוצהרת!

מועדון החמש השכיל בצדק (ובאיחור) לתת מטריה אווירית למפגש, אבל באפרוריות היום יום לא ניתן

לקיים מפגש לאורך זמן שמתבסס על חברה מיובאים.

 

פוטנציאל החברים בי-ם שמוכן לעשות מעשה ולהתייצב באופן קבוע למפגשים קטן מעשרים ולכן

חלק מהאנשים בוחר בשם נאמנות למועדון להגיע לכאן וחלק לשם, אצלינו לשם שינוי מגיעים גם חברי מועדון ה-5

שאוהבים ומרגישים בנוח אצלנו וגם שם, להיפך זה לא קורה מעניין למה.

 

אם תיבדוק שנים אחור , ויעיד יו"ר המועדון שהאמת היא נר לרגליו, וגם בני למרות שיהיה לו קצת קשה,

את נושא קירוב הלבבות ואיחוד המועדונים אני יזמתי, נופנפתי אז כפי שמונפנפים היום אחרים

הסיבות לא מעניונות אבל העובדות כן.

 

האג'נדה שלי ברורה ונאמרת בפה מלא, כולם מכירים אותה, וכולם יודעים מה היא מה שאתה רואה וקורא

זה מה שיש, אין הפתעות!

 

אפשר להיתפס שוב ושוב ולהתעסק בחרא, למרות שפעמיים הבעתי התנצלות ואפשר גם אחרת, אני בחרתי כבר

מזמן, מי שבוחש במדמנה זה לא אני!

 

אני מאחל (שוב) למועדון החמש שיגדל ויעשה למען כולם אלה שחברים בו ואלה שלא-

זוהי הודעתי האחרונה בנושא-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רבותי, אנחנו בפורום ולא בעיתון "מטעם". בפורום כל אחד יכול הביע את דעתו, אם מקובלת על האחר ואם לא,

כל עוד הוא עומד בכללי הפורום.

 

זכור - הפורום אינו שייך לחבר זה או אחר, למועדון זה או אחר.

הפורום הינו שופר של כלל האספנים, ומשמש לכולנו במה ציבורית לנושא.

 

 

אבי נוף, חובב רכבי אספנות,



אדריכלי הפורום,

 

הפורום נועד לקדם את התחביב והעשייה בתחום רכבי אספנות. מיזם הפורום הוא יוזמה מבורכת של מועדון החמש לקידום תרבות הפנאי באספנות רכב. כל מי שנכנס לאתר מועדון החמש, ולוחץ על מקש "פורום" מגיע לפורום אספנות.

 

אבי,



אתה וחברי פורום בודדים, ניצלתם ועודדתם את פורום האספנות למטרות אחרות, מאבקי כח, התנגחויות אישיות ובמועדון החמש כמטרה, ועוד

מלחמת השלטים שלך במפגש השרון, זהה למלחמת "השלטים בצמתים" בתקופת בחירות, זו פוליטיקה ולא "בלתי תלוי".

להזכירך, במלחמת הפוליטית – "השלטים בצמתים" נפגעו אנשים בגופם. לא ירחק הזמן, ובאידיאולוגיה שלך "פורום אספנות = כיכר העיר", הנותנת גיבוי לאלימות מילולית תעבור את הרף הדק לאלימות אחרת.

 

הגיע העת, שאדריכלי הפורום, חברי מפגש השרון, יעשו חשבון נפש, יעדכנו וישנו את הכללים וההנחיות. דומה הדבר בצורך בשינוי תרבות הנהיגה - חינוך מהגיל הרך, אכיפה מוגברת וממוקדת. גם כאן בפורום העדכון והשינוי חייב להתבצע בהקדם, ממוקד במטרות תרבות הפנאי של חובבי אספנות הרכב.

 

אין הכוונה להרחיב את המעגל, אלא להעביר מסר חד-משמעי לאוחזים בהגה בקהילת משתמשי הפורום וחובבי רכבי אספנות.

 

אוטוטו מסיים שיפוץ מקיף לפיג'ו 104 שנת 1982

פורסם

 

ולגבי התקדמות מול הרשויות.

יום אחד יקום "פסיכופט" ויבקש לקבל את כל ההטבות של רכב אספנות גם לא לרכב אספנות , או לבטל את ההטבות הללו.

אין כל סיבה לתת הטבות לרכב אספנות , כפי שמוגדר כרגע.

יש הגבלה אחת מגוחכת של 7-9 והשאר הטבות.

על מה ולמה.

 

הטבות שעומדות בניגוד מוחלט לשאר ההחלטות שמתקבלות כמו זיהום אויר גריטה בטיחות וכו'.

מתקיים כאן הביטוי קטן הוא יפה או בלשונך משוגעים עם תחביב נחמד.

אם באספנות אמיתית היה מדובר , אז רשות לנסוע יום אחד בשבוע ויום אחד בסוכות ובפסח, הייתה מצדיקה את שלל ההטבות.

ראה את השטף המתגבר של יבוא רכבים באיצטלה של רכבי אספנות כולם משנת 1980-1979 לא חס וחלילה משנת 1930.

אלה נעשים לצרכי מסחר , אלה נעשים לצרכי שופוני, אלה לנקר את עיני השכן.

שבת שלום לכל האספנים האמיתיים .

 

בני תפסיק ...כהרגלך להסיט את האש לדברים הפחות חשובים.

הסטטיסטיקה שחברך מחליפך רון סיפק אומרת אחרת.

יש בידך מידע אחר הביאנו לכאן .

7.5 % זה רכבים מתחת לשנת 1960 פחות מ 400 כלי רכב.

מלבד זה משרשורים שנפתחים כאן חדשות לבקרים הרוב עוסקים ברכישות של רכבים מייבוא "חדשים"

 

ואין לי בעיה להסכים איתך שבכולם מפעמת רוח האספנות האמיתית אם זה עושה לך טוב על הלב.

אתה ואני יודעים שלא כך הם הדברים.

 

חן

זו פעם ראשונה אני שומע כי ההגבלה 7-9 נולדה מהצורך שכתבת

הסבירו אותה בד"כ כדי שלא לעכב את התנועה. האם טעיתי?

 

למה ההגבלה הזו מונעת שימוש יומיומי , יש מידע על שעות התחלת העבודה של האספנים??

אשמח לקבל תשובות לשאלותי שטרם נענו בהודעה הקודמת וגם בזו כמובן.

 

 

למה מה קרה? רק ביקשתי ממך, כהרגלי, לדייק?

קשה לך עם זה?

 

 

ישה, באמת לא משנה מאיזה שנה ואם היתה טעות מקלדת או לא..אני מאמין לך למרות ראיית ה שש שש שלך.

הקקטע הוא שאתה מעליל ומכפיש בצורה גורפת את כל מי שייבא רכב אספנות. מה זה משנה אם מייבאים מכונית מדל 30 או 80. מה זה משנה אם מישהו יש לו מוסטנג 66 או סובארו 80. מי שמך להגדיר את אלה שמייבאים (ולא משנה מאיזה עדה או שנתון) כחבורת מנקרי עיניים? רק כי זה משרת את האג'נדה שלך?

ובעניין השירשור, אני גאה להיות חבר מועדון ה-5 וגאה להיות חלק מגוף שמשרת אותי ואת האינטרסים שלי כאספן רכב. אני שמח גם שהמועדון גרם לכך שאוכל לייבא רכב אספנות שאני מעוניין בו ואין בארץ. לא יודע אם אעשה זאת אבל זאת הרגשה טובה שיש גוף גדול ומאורגן, דמוקרטי ושקוף שדואג לכך (ולעוד כמה דברים).

 

ספארי יקר

 

 

רבותי, אנחנו בפורום ולא בעיתון "מטעם". בפורום כל אחד יכול הביע את דעתו, אם מקובלת על האחר ואם לא,

כל עוד הוא עומד בכללי הפורום.

 

האם אתה ספארי הקדשת זמן לענות לחברים בפורום, להלל, לבקר, כמו ישה? אינך משתתף כמעט בפורום.

ומאידך מותר לך "להעיף" חבר פורום? למה? כי דעתו שונה מדעתך?

 

או אולי אינך כלל ספארי, אלא מישהו אחר?...

 

זכור - הפורום אינו שייך לחבר זה או אחר, למועדון זה או אחר.

הפורום הינו שופר של כלל האספנים, ומשמש לכולנו במה ציבורית לנושא.

 

ערב טוב,

אבי נוף.

 

הבהרה: איני מכיר כלל את ישה, אך ההתנהגות של "נערי המקהלה" מקוממת.

 

מר אבי נוף היקר , הבאתי מעט ציטוטים של דו שיח החרשים אשר מתנהל בד"כ מול ישה , וההכפשה שלו שכל מי שמייבא רכב אספנות בימים אלו מביא רכבים יקרים משנת 1979-1980 בלבד , וזאת לצרכי ניקור עיניים.

 

אין ולא היה קשר למועדון ה 5. אין לי בעיה ולא תהיה לי בעיה להעביר ביקורת על המועדון , אבל. מכאן ועד להגיד שכל מי שייבא רכב עושה זאת מטעמי ניקור עיניים המרחק הוא גדול.

 

(גילוי נאות : אני למשל יבאתי לאחרונה רכב משנת 1973 הרכב בסימלון , שהיה חלום ישן מאוד שלי וממש לא נועד לנקר עיניים הוא מכוסה ומוחבא כך שהשכנים לא ידעו שהוא קיים ...)

 

ישה קטע שעוסק בגופו של אדם, נמחק. שמור על כללי הפורום. בני, מנהל הפורום כותב בכל פורום , הרבה פעמים גם בלי לדעת את העובדות ובלי נסיון ביבוא הן של רכב והן של חלפים. נכון הוא כנראה יבא בעברו צעצועים או דברים אחרים אבל כאשר עובדים מול משרד התחבורע , כולנו כאן יודעים שההתנהלות מעט שונה. כמו שלא הגיוני למשל שייעץ ביבוא של תרופות.

חוץ מזה אם הגיל הממוצע של הרכבים בארץ הוא באיזור 8 שנים אז אם אני אבצע סטטיסטיקה דומה על כל הרכבים אני אקבל שיש הרבה רכבים חדשים. אשר מספרם הולך ומתמעט ככל שהרכב הולך ומתיישן. זהו תהליך טבעי שקורה בכל העולם. אבל העובדות מעולם לא הפריעו לו.

 

אז מה הקשר למועדון ה 5

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
עדות נוספת לתנופת הפעילות והעשייה של מועדון החמש: מספר חברי המועדון הגיע אתמול, לראשונה מאז הקמת המועדון, ל-800 חברים!

 

 

ראשית ברכות על השיא.

 

מסכים עם דרור שעמוסיל'ה מייצג מיעוט של אספנים שלא מצטרפים בגלל דמי החבר "הגבוהים"

התחביב הוא לא לעשירים אבל הוא גם לא זול .

לכן דמי החבר הם לא חסם. 20 ש"ח לחודש. כוס קפה וקרו אסון

 

ומכאן נשאלת השאלה למה אין 2000 חברים אלא רק 800.

זו השאלה האמיתית שצריכים לשאול את עצמם קברניטי המועדון.

 

ואין לי בעיה להסכים איתך שבכולם מפעמת רוח האספנות האמיתית אם זה עושה לך טוב על הלב.

אתה ואני יודעים שלא כך הם הדברים.

 

.

 

אתה יכול להתווכח עם בני בני יכול להתווכח איתך. המספרים המוחלטים מראים ש 93% מהאוכלוסיה הם מעל שנת 1960.

כמובן שברור שלא כולם עשו עליה עכשיו.

 

ואני אתקן לא 1979-1980 אלא 1970-1980

טעות מקלדת.

.

 

מר אבי נוף היקר , הבאתי מעט ציטוטים של דו שיח החרשים אשר מתנהל בד"כ מול ישה , וההכפשה שלו שכל מי שמייבא רכב אספנות בימים אלו מביא רכבים יקרים משנת 1979-1980 בלבד , וזאת לצרכי ניקור עיניים.

 

אין ולא היה קשר למועדון ה 5. אין לי בעיה ולא תהיה לי בעיה להעביר ביקורת על המועדון , אבל. מכאן ועד להגיד שכל מי שייבא רכב עושה זאת מטעמי ניקור עיניים המרחק הוא גדול.

 

(גילוי נאות : אני למשל יבאתי לאחרונה רכב משנת 1973 הרכב בסימלון , שהיה חלום ישן מאוד שלי וממש לא נועד לנקר עיניים הוא מכוסה ומוחבא כך שהשכנים לא ידעו שהוא קיים ...)

 

ישה הוא נמחק על ידי בני כותב בכל פורום , הרבה פעמים גם בלי לדעת את העובדות ובלי נסיון ביבוא הן של רכב והן של חלפים. נכון הוא כנראה יבא בעברו צעצועים או דברים אחרים אבל כאשר עובדים מול משרד התחבורע , כולנו כאן יודעים שההתנהלות מעט שונה. כמו שלא הגיוני למשל שייעץ ביבוא של תרופות.

חוץ מזה אם הגיל הממוצע של הרכבים בארץ הוא באיזור 8 שנים אז אם אני אבצע סטטיסטיקה דומה על כל הרכבים אני אקבל שיש הרבה רכבים חדשים. אשר מספרם הולך ומתמעט ככל שהרכב הולך ומתיישן. זהו תהליך טבעי שקורה בכל העולם. אבל העובדות מעולם לא הפריעו לו.

 

אז מה הקשר למועדון ה 5

 

ירון

עיין וקרא את ההודעות הקודמות מאמין ומקווה שתבין.

 

הגידול במספר חברי המועדון יכול לנבוע מהמשפט המסומן באדום או...

מהגידול המוחלט במספר האנשים שמייבאים רכבי אספנות.

ואם חל גידול של 20% במספר האספנים וחל גידול של 10% במספר החברים , יש לבחון למה ? או לא ?

 

ולעיניין הדיוק בעובדות והידע.

אתה מוזמן להעלות כאן או בשרשור נפרד על חוסר הדיוק וכו' ותקבל תשובה לכל חוסר דיוק וכו'רק בדוק היטב אם לא נעשה כבר תיקון לאותה עובדה . כמו שכאן בשרשור אתה מתעלם.

מכל ההודעות האלה אתה מתעלם ונדבק למה שכביכול משרת את מטרתך הכפשה אישית, שטיבה לא ברור לי ולמען האמת גם לא מעניינת אותי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לא ידעתי שהיו בחירות חשאיות ומינו דובר/עו"ד בשם אבי-נ שמגן בחירוף נפש על ועד המועדון/פורום...

אבי-נ היקר אל תסתום פיות לחברים היקרים שמביעים את דעתם ברבים...

"זכות הציבור לדעת"

:oops: נראה לי שמישהו כבר רץ לחפש את ה"מפתח" לנעול לנו את הפורום החשוב הזה.!:-(

 

 

 

אבי נוף, חובב רכבי אספנות,

 

אדריכלי הפורום,

 

הפורום נועד לקדם את התחביב והעשייה בתחום רכבי אספנות. מיזם הפורום הוא יוזמה מבורכת של מועדון החמש לקידום תרבות הפנאי באספנות רכב. כל מי שנכנס לאתר מועדון החמש, ולוחץ על מקש "פורום" מגיע לפורום אספנות.

 

אבי,



אתה וחברי פורום בודדים, ניצלתם ועודדתם את פורום האספנות למטרות אחרות, מאבקי כח, התנגחויות אישיות ובמועדון החמש כמטרה, ועוד

מלחמת השלטים שלך במפגש השרון, זהה למלחמת "השלטים בצמתים" בתקופת בחירות, זו פוליטיקה ולא "בלתי תלוי".

להזכירך, במלחמת הפוליטית – "השלטים בצמתים" נפגעו אנשים בגופם. לא ירחק הזמן, ובאידיאולוגיה שלך "פורום אספנות = כיכר העיר", הנותנת גיבוי לאלימות מילולית תעבור את הרף הדק לאלימות אחרת.

 

הגיע העת, שאדריכלי הפורום, חברי מפגש השרון, יעשו חשבון נפש, יעדכנו וישנו את הכללים וההנחיות. דומה הדבר בצורך בשינוי תרבות הנהיגה - חינוך מהגיל הרך, אכיפה מוגברת וממוקדת. גם כאן בפורום העדכון והשינוי חייב להתבצע בהקדם, ממוקד במטרות תרבות הפנאי של חובבי אספנות הרכב.

 

אין הכוונה להרחיב את המעגל, אלא להעביר מסר חד-משמעי לאוחזים בהגה בקהילת משתמשי הפורום וחובבי רכבי אספנות.

 

 

הודעה ראשונה של אסי והודעה אחרונה שלו.

עכשיו נשאר לראות האם גם התגובות תהיינה בהתאם.

או כמו שנאמר פורנוגרפיה היא עניין של גיאוגרפיה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הודעה ראשונה של אסי והודעה אחרונה שלו.

עכשיו נשאר לראות האם גם התגובות תהיינה בהתאם.

או כמו שנאמר פורנוגרפיה היא עניין של גיאוגרפיה.

 

הרי זה מה שאתה רגיל לעשות לפשפש ולמצא הודעות להעמיד אחת מול השניה ולבלבל את האויב.

ספר לנו מתי נכתבהה ההודעה הראשונה ובקשר למה נכתבה, את האחרונה ראיתי.

בבקשה ממך תעבור לפורום כללי או טכני או מה שתבחר רק אל תהרוס לנו את התחביב.

אנשים שמייבאים רכב הם אספנים והביאו את החלום שלהם לארץ. נילחמים בבירוקרטיה ומשלמים הון.

רכבים משנת 79-80 הם ריכבי אספנות לכל דבר ואנשים חיכו שנים שהרכב יעבור לסטטוס אספנות.

גילוי נאות = כמוני אלקמינו 79 חיכיתי 5 שנים ללא העברת בעלות וויכוחים עם עירייה וכהנה.

בגלל אנשים שחושבים כמוך עלי לזרוק את הרכב לחפש רכב באי ביי משנת ה 30 לקנות אותו על פי תמונות.

להתעסק עם כל מיני מאכרים ופקידים רק בשביל שישה הנכבד יחזיק ממני אספן רציני.

 

 

נ.ב

יש לי גם רכבים מודל 60 אולי בזכותם תשנה את דעתך עלי.

פיאט 600 מודל 60.

סברה מודל 63.

ווספה מודל 63.

ועוד כמה שאולי לא תאהב. ואני מקווה שלא תחכה לי בפינה של השרשור כי אני מתחיל לחשוש.

פורסם
ספר לנו מתי נכתבה ההודעה הראשונה ובקשר למה נכתבה, את האחרונה ראיתי.

.

 

Dear Elkmino,

יישר כח להבחנה שחבר הפורום בהודעה 58, "שיכתב" הודעה שמעולם לא נכתבה.

איכן אדריכלי הפורום ? האם "שיכתוב" הודעות הוא חלק מכללי הפורום ?

 

היום, לפני 15 שנה, האלימות המילולית ושלטי חוצות ("בלתי תלויים"), הביאו לשינוי פניה של מדינת ישראל.

אלו "נערי המקהלה", של המפגש ה"בלתי תלוי" שפוגעים בפורום ובקהילת חובבי רכבי האספנות.

יפה שעה אחת קודם, שאדריכלי הפורום יובילו שינוי ועדכון הכללים, לשינוי מודל ההתנהגות ותרבות הביטוי בפורום זה.

אוטוטו מסיים שיפוץ מקיף לפיג'ו 104 שנת 1982

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...