Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיא חדש: 800 חברים במועדון החמש!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Dear Elkmino,

יישר כח להבחנה שחבר הפורום בהודעה 58, "שיכתב" הודעה שמעולם לא נכתבה.

איכן אדריכלי הפורום ? האם "שיכתוב" הודעות הוא חלק מכללי הפורום ?

 

היום, לפני 15 שנה, האלימות המילולית ושלטי חוצות ("בלתי תלויים"), הביאו לשינוי פניה של מדינת ישראל.

אלו "נערי המקהלה", של המפגש ה"בלתי תלוי" שפוגעים בפורום ובקהילת חובבי רכבי האספנות.

יפה שעה אחת קודם, שאדריכלי הפורום יובילו שינוי ועדכון הכללים, לשינוי מודל ההתנהגות ותרבות הביטוי בפורום זה.

 

אכלו לי, שתו לי, שכתבו לי. יש לך הספק לא רע בקיטורים, דנידין. הנה הקישור להודעתך המקורית, שמעולם לא שוכתבה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1169006#post1169006

 

והנה תגובתו הראויה של קובי מילוא לדבריך, באותו שרשור:

 

ציטוט

 

ברוך הבא לפורום.

 

קודם כל - תרגיע. לפני שאתה תוקף אנשים שקצת יותר וותיקים בפורום הזה ממך, ותרמו לו דבר או שניים, מין-הראוי שתציג את עצמך ותסביר מה אתה בדיוק רוצה.

בשלב זה אף אחד עוד לא נועל את הפורום החשוב הזה (שעד היום לא ביקרת בו...), אבל יתכן שמישהו ינעל את ההודעות שלך אם הן לא תעמודנה בכללים המקובלים כאן.

 

קובי

מנהל הפורום.

 

סוף ציטוט

 

ואתה עוד בא בדרישות לאדריכלי הפורום, כהגדרתך. בוא נדבר על מודל התנהגות ותרבות ביטוי, ד"ר אסי ומיסטר רונן. בוא נדבר על שניים שהם אחד, שלפעמים מתבטא בצורה רהוטה ולעתים, מה לעשות, הוא מנסה לעשות את עצמו עילג. בוא נדבר על שניים שהם אחד, כאשר האחד נופת צופים והאחר מנגח ומרבה בתככים.

 

אופס, יצא לי חרוז. כדאי שאסיים לפני שזה יגמר במקאמה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

'אסי רונן' היקר,

איך אתה מעז לדבר על חוקי הפורום בכלל?

 

לגבי הכניסה לאתר של מועדון ה5 והגעה לפורום דרך האתר, לדעתי יותר אנשים נכנסים לקארספורום מאשר לאתר המועדון, ומי שמגיע לקארספורום ולוחץ על פורום אספנות מגיע אליו בלי ידיעה שהוא קשור למועדון ה5.

אני משוטט לי כל יום בכל הפורום, שומע על מכוניות תקועות בטכני, חדשות בכללי וכו...

בשבילי פורום אספנות הוא פורום מכוניות אספנות, יש מועדון שמרכז את האספנות בארץ אז מן הראוי שהחברים והמנהלים בו יהיו בפורום הזה, זה המצב וטוב שכך.

זה לא פורום מועדון ה5, זה פורום מכוניות אספנות שמועדון ה5 משתמש בו.

 

לגבי מלחמתו ההזוייה של אבי נוף, אתה יודע מה אומרים על מי שמצביע על מישהו? שארבע אצבעות מופנות אליו.

אני לא חושב שראיתי הודעה שלך שעסקה במכוניות ולא בניגוח פוליטי.

תן לי לנחש, אתה בטח נוסע ביונדאי ביום-יום.

 

דבר נוסף, אסי היקר, ההתעניינות שלך בפוליטיקת מועדון ה5 תמוהה בעיניי. אינך מגיע למפגשים, אינך חבר מועדון, ואינך מוכר לנפשות הפועלות.

או שאולי אני טועה? :wink:

אני שונא את הקיץ!

פורסם
,

יישר כח להבחנה שחבר הפורום בהודעה 58, "שיכתב" הודעה שמעולם לא נכתבה.

איכן אדריכלי הפורום ? האם "שיכתוב" הודעות הוא חלק מכללי הפורום ?

 

אסי שלום.

אדריכלי הפורום פה, אל חשש.

השכתוב היחידי שכדאי לעשות הוא לכתוב "היכן" ולא "איכן".

 

בדקתי את טענותיך לפיהן לכאורה מישהו "שיכתב" הודעה שלך, ו"אדריכלי הפורום" לא אוכפים את חוקיו.

 

אף אחד לא שכתב לך הודעה.

 

זו הודעה שאתה כתבת בעצמך, ולא נערכה מעולם.

הנה היא, הודעה 56 בשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1169006&postcount=56

 

לדעתי עליך להתנצל בפני יותר מאדם אחד, ולהבא לבדוק את עצמך לפני שאתה מטיח טענות לא מבוססות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

עריכה:

עכשיו אני רואה שחברי 504L הקדים אותי ומצא גם הוא, עוד לפניי, את ההודעה שאסי רונן כתב בעצמו, ומעז לטעון שמישהו "שכתב אותה", ושאדריכלי הפורום נרדמו בשמירה.

הכל פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/search.php

 

לא שוכתבה, הוצגה כלשונה ללא שינוי, ואדריכלי הפורום עירניים מתמיד. to serve and to protect.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני לא מכיר את אסי רונן אבל להעלות תגובה מליפניי 3 שנים ולצפות שייזכור איך ומתי נאמרה. זכותו לשכוח.

אולי דעותיו השתנו מאז כמו שדעותיו של אבי נוף כנראה השתנו.

אני עוד זוכר את היום בו הוא (אבי נוף) קיבל אותי למועדון בחיוך זה היה בערך בזמן שנכתב השרשור הנ"ל.

 

חוץ מזה למה כל הטרחנות וההקנטות והעקיצות שמאוד מעצבנות אותי וגם גורמות לי להגיב.

חלאס תשאירו את התחביב כייפי ובלי פוליטיקה מה ביקשנו.

פורסם
מליפניי 3 שנים ולצפות שייזכור איך ומתי נאמרה. זכותו לשכוח.

הגיוני.

אם מישהו היה מעלה ציטוט שלי, וטוען שאני כתבתי אותו, לפני שהייתי קורא לו שקרן, או מאשים את מנהלי הפורום, הייתי מבקש ממנו אסמכתא או לינק לאותה הודעה.

better safe than sorry

 

עקב על מיני מלעיזים קצת סטינו מהנושא שלשמו נפתח השרשור. ברכות למועדון לרגל הצטרפות החבר ה-800, כן יירבו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רזמל כתב

"עקב על מיני מלעיזים קצת סטינו מהנושא שלשמו נפתח השרשור. ברכות למועדון לרגל הצטרפות החבר ה-800, כן יירבו".

 

צודק אדריכל הפורום הידוע.

ואם לא הצטרף כבר ה 801 אני דואג לזה. חבר שקנה וולוו מהשנים הנחשקות לפי ישה, יירשם כבר השבוע.

פורסם
רזמל כתב

"עקב על מיני מלעיזים קצת סטינו מהנושא שלשמו נפתח השרשור. ברכות למועדון לרגל הצטרפות החבר ה-800, כן יירבו".

 

צודק אדריכל הפורום הידוע.

ואם לא הצטרף כבר ה 801 אני דואג לזה. חבר שקנה וולוו מהשנים הנחשקות לפי ישה, יירשם כבר השבוע.

 

פספסת, מאז פרסום ההודעה ידוע לי על שני חברים שנרשמו, את הטופס של אחד מהם פיקססתי בעצמי לסמדר.

החבר עם הוולוו מהשנים הנחשקות (היו כאלה? :wink: ) יהיה מינימום ה803, אבל אם הוא חובב וולוו אולי שווה לו לחכות קצת ולהיות החבר ה850 :lol:8)

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

אסי יקר

 

אדריכלי הפורום שמו לנו בסרגל כפתור , חיפוש קוראים לו.

אדריכלי הפורום מאפשרים לנו להיכנס לפרופיל של כל אחד , שם יש גם פונקציה ראה את הודעותיו של אותו משתמש.

 

כה פשוט כה חביב.

 

אבל כיוון שאתה משתמש "כבד" בפורום אתה לא מכיר את המכשירים החביבים האלה.

אז הנה למד ותחכים.

 

תגובות לגבי התוכן של הודעתך החביבה כבר ניתנו על ידי אחרים וטובים לפני.

 

כפי שנאמר מלאכתם של צדיקים :shock: נעשית בידי אחרים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ראשית ברכות על השיא.

 

מסכים עם דרור שעמוסיל'ה מייצג מיעוט של אספנים שלא מצטרפים בגלל דמי החבר "הגבוהים"

התחביב הוא לא לעשירים אבל הוא גם לא זול .

לכן דמי החבר הם לא חסם. 20 ש"ח לחודש. כוס קפה וקרו אסון

 

ומכאן נשאלת השאלה למה אין 2000 חברים אלא רק 800.

זו השאלה האמיתית שצריכים לשאול את עצמם קברניטי המועדון.

 

רזמל כתב

"עקב כל מיני מלעיזים קצת סטינו מהנושא שלשמו נפתח השרשור. ברכות למועדון לרגל הצטרפות החבר ה-800, כן יירבו".

 

צודק אדריכל הפורום הידוע.

ואם לא הצטרף כבר ה 801 אני דואג לזה. חבר שקנה וולוו מהשנים הנחשקות לפי ישה, יירשם כבר השבוע.

שיכתבתי זאת הפעם את ההודעה של האדריכל. במקום כל היה רשום על.

שים לב אלקמינו שמסכים לרז כן יירבו שמסכים לישה שרוצה שכן יירבו אכן יקרה.

וכנראה שלסוף דעתי טרם קלעת , אבל אחרי שתקרא את הודעתי בנדון, שתגיע אל דאגה, האמן לי , אתה תבין גם תבין.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אסי יקר

 

אדריכלי הפורום שמו לנו בסרגל כפתור , חיפוש קוראים לו.

אדריכלי הפורום מאפשרים לנו להיכנס לפרופיל של כל אחד , שם יש גם פונקציה ראה את הודעותיו של אותו משתמש.

 

כה פשוט כה חביב.

 

אבל כיוון שאתה משתמש "כבד" בפורום אתה לא מכיר את המכשירים החביבים האלה.

אז הנה למד ותחכים.

 

תגובות לגבי התוכן של הודעתך החביבה כבר ניתנו על ידי אחרים וטובים לפני.

 

כפי שנאמר מלאכתם של צדיקים :shock: נעשית בידי אחרים.

 

ישה היקר,

 

אדריכלי הפורום שמו לנו בסרגל כפתור נוסף אפילו מודגש בצהוב, ונקרא כללי הפורום.

 

בכלל 5 כתוב

  1. לא יודעים את התשובה בוודאות, אל תענו !
    אם ראיתם שאלה שאתם לא יודעים את התשובה עליה, אנא חסכו משאר חברי הפורום את תשובתכם הלא מלומדת. לפעמים אף אחד לא יודע את התשובה, ומכאן מתפתח דיון ;
    בד"כ, עדיף לבלום את הפה ולתת למי שיודע לענות. בפעם הבאה שישאלו, גם אתם תדעו את התשובה. כאשר אתם עונים ללא ידע, אתם טועים, מטעים וגורמים לאנשים שיודעים את התשובה לאבד רצון לענות.

ולכן אני ממתין עדיין לקבלת התשובה כיצד כבודו יודע אילו רכבים מיובאים בימים אלו לנמל, על סמך מה השמיץ את כל קהילת האספנים שכולם (או רובם) מייבאים רכבים משנת 1979-1980 וזאת על מנת לנקר עיניים בלבד.

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

השרשור שוב ושוב חורג מהנושא. השרשור נפתח כהודעה משמחת בענין מסויים, וגולש להתנגחויות וויכוחים מיותרים שאינם קשורים לנושא.

 

הנהלת קארז-פורום מברכת את מועדון ה-5 לרגל החבר ה-800. כן יירבו.

 

השרשור ננעל.

 

 

לענין אחר:

מנהלים לפורום אספנות יש שלושה. בני הספל, חן פרחי ואנוכי.

שלושתנו מנהלי הפורום. רק אחד מאיתנו :roll: אדריכל בהשכלתו ובעיסוקו, ולכן הביטוי "אדריכלי הפורום", אולי מצטלצל יפה בסגנון "אדריכלי השלום", אבל אינו מתאים.

אני אדריכל. שלושתינו מנהלים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...